AndroidHealthClinic

Becoming an animal...

Netjes. Doe je altijd parallel squats?

Mooi Panatta rek ;) .. ook een nette squat natuurlijk :thumbs:

hardcore all the way :thumbup:
that's the spirit

Dikke squat man. Lekkere vooruitgang met die kuur van je! Is je eerste toch? ;)

Lekkere log !

Post wel wat fotos van voor/na kuur

• Topic Starter Topic Starter
zo, vandaag weer eens de borst aangepakt. Het ging (uiteraard) weer heerlijk! borst is zeker sterker geworden, want kwam maar niet boven de 100 uit... maar vandaag na heel eventjes opwarmen, lekker wezen knallen. ik begon met 8x110, 6x120, 4x130 en eindigde met 2x140! ik hoop volgende week een keertje of 2 150 te kunnen pakken :D daarna ging ik incline db presses doen. begonnen met 8x36, 8x40 en eindigde met 6x45kg. ik kon wel 1 setje zwaarder, maar 1 db van 50kg is kapot, dus daar ken ik nix mee k*tZOOI! dat belemmert mij weer... en om nou van 45, naar 60kg te gaan, is even teveel van het goede. moet zeggen dat de chest presses nu echt te makkelijk gaan worden, je kan tot 100kg ermee, maar die gooi ik nu vol op 10x90, 10x95 en 10x100. (het is btw een eind-oefening en dient dus alleen om echt vol te raken)

morgen krijg ik rug/onderarmen en ben weer benieuwd wat dat gaat brengen!
over en sluiten :D

Gaat lekker man!

Op naar die 60kg dumbbell's :p:D

zozo coïtusie die kuur doet goed zijn werk en jij ook :D

ja echt man! alleen baal ik echt van die db presses :mad: die wil ik echt op 60kg hebben!

hoe gaat het trouwens met jou? goeie progressie gemaakt weer of moet animalcoïtus je even helpen ;)

ja echt man! alleen baal ik echt van die db presses :mad: die wil ik echt op 60kg hebben!

hoe gaat het trouwens met jou? goeie progressie gemaakt weer of moet animalcoïtus je even helpen ;)

Ja zo'n te grote stap is klote ja, is er geen manier om die 50db te fixen dan? Of ff melden bij eigenaar ofzo dat hij er iets aan doet, dan ken je ff daarmee bouwen en paar weke daarna die 60pakken aan t eind van je kuur:D Je ken kijkie nemen in me logje om te zien hoe et gaat ;) check sig

Nou, dat filmpje vraagt wel om een reactie! Goeie squat man, je begint de kilo's ook behoorlijk te zien, je shirt vertelde een absolute waarheid vandaag :P En kapotte dumbbells kan behoorlijk lang duren bij die mannen, een week of drie geleden viel de 24kg uit elkaar toen ik aan het roeien was, en die is ook nog steeds niet gefixt.

En als je je afvraagt wie ik ben, ik ben die gozer uit de sportschool :P

Probeer anders wat losse haltertjes te regelen om de 50 te kunnen fixen. Maar beter idd even zeuren bij de gymeigenaar. Je hebt ze immers nu nodig:D

nice squats!!!

Nou, dat filmpje vraagt wel om een reactie! Goeie squat man, je begint de kilo's ook behoorlijk te zien, je shirt vertelde een absolute waarheid vandaag :P En kapotte dumbbells kan behoorlijk lang duren bij die mannen, een week of drie geleden viel de 24kg uit elkaar toen ik aan het roeien was, en die is ook nog steeds niet gefixt.

En als je je afvraagt wie ik ben, ik ben die gozer uit de sportschool :P

HEE GOZER! leuk dat je hebt gepost! ja haha het shirt begint te kloppen ;) die 24kg ligt er al paar weken idd, ik zei vandaag tegen eva dat ze even aan ron moest doorgeven over die dumbbell, maar heb er hard hoofd in.. ik loop morgen zelf wel even naar ron of mario. Zie je in de gym gozer!!

Hé animalll.. hoe staan de zaken?

Still going strong?

Gegroet!

Lekkere diepte van die squats. Netjes.

succ3s

hee gasten! ik ga morgen voor een tja.. 'record' ik ga eerst mijn setjes squatten, 6x140-150-160 en dan ga ik proberen om een 1rm van 200kg te maken! als hij lukt post ik het filmpje direct hier!!!

Terug
Naar boven