Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
daarna ging ik incline db presses doen. begonnen met 8x36, 8x40 en eindigde met 6x45kg. ik kon wel 1 setje zwaarder, maar 1 db van 50kg is kapot, dus daar ken ik nix mee k*tZOOI! dat belemmert mij weer... en om nou van 45, naar 60kg te gaan, is even teveel van het goede. moet zeggen dat de chest presses nu echt te makkelijk gaan worden, je kan tot 100kg ermee, maar die gooi ik nu vol op 10x90, 10x95 en 10x100. (het is btw een eind-oefening en dient dus alleen om echt vol te raken)
ja echt man! alleen baal ik echt van die db pressesdie wil ik echt op 60kg hebben!
hoe gaat het trouwens met jou? goeie progressie gemaakt weer of moet animalcoïtus je even helpen![]()
Je ken kijkie nemen in me logje om te zien hoe et gaat
check sig
En kapotte dumbbells kan behoorlijk lang duren bij die mannen, een week of drie geleden viel de 24kg uit elkaar toen ik aan het roeien was, en die is ook nog steeds niet gefixt.
Nou, dat filmpje vraagt wel om een reactie! Goeie squat man, je begint de kilo's ook behoorlijk te zien, je shirt vertelde een absolute waarheid vandaagEn kapotte dumbbells kan behoorlijk lang duren bij die mannen, een week of drie geleden viel de 24kg uit elkaar toen ik aan het roeien was, en die is ook nog steeds niet gefixt.
En als je je afvraagt wie ik ben, ik ben die gozer uit de sportschool![]()
die 24kg ligt er al paar weken idd, ik zei vandaag tegen eva dat ze even aan ron moest doorgeven over die dumbbell, maar heb er hard hoofd in.. ik loop morgen zelf wel even naar ron of mario. Zie je in de gym gozer!!