AndroidHealthClinic

Becoming an animal...

Zeer vet gedaan man!!!

Serieuze shit die Squat!!
Respect.. :cool:

Filmp(jes) zijn wel kicke hehe :p
Keep it going, hopelijk ook na de dianaboll.. !

Brute krachttoename hoor! :thumbs: Probeer die kracht en massa zo goed mogelijk vast te houden!

• Topic Starter Topic Starter
Zeer vet gedaan man!!!

Serieuze shit die Squat!!
Respect.. :cool:

Filmp(jes) zijn wel kicke hehe :p
Keep it going, hopelijk ook na de dianaboll.. !

hoop dat ik volgende week nog 1 pr kan maken met squat (weet niet of de krachttoename nu nog blijft komen, maar goed :D) 1/2x 220kg :D:D DUIM VOOR ME!!

kl***zak! Met dit tempo heb je me volgende week ingehaald. Enkel mijn deadlift ligt nog een stuk hoger.

Succes, bro :thumbs:

Damn gozer, je voegt wel daad bij woord. Ik kon vandaag jammer genoeg pas om half zes in de sportschool zijn, want dit had ik wel willen zien :P

hoop dat ik volgende week nog 1 pr kan maken met squat (weet niet of de krachttoename nu nog blijft komen, maar goed :D) 1/2x 220kg :D:D DUIM VOOR ME!!

Doe ik!! hehe.. :D

Hoe staat het met de deadlift btw?
Volgende week live uitzending op Eurosport van je PR attempt :p:D

Lekkere toename van vier centimer op een maand:D.

Dikke progress op die benen .. mooi filmpje! Nu nog eentje van die shrugs want ben benieuwd hoe jij ze uitvoert!

zal ze donderdag ff erdoorheen gooien mas ;) begin nu alleen beetje last te krijgen van (overbelaste) schouders.. banken ging niet echt goed..

Plat 6x110, 4x120, 2x130kg
Schuin 6x100, 4x110, 2x120kg..

vanaaf wel ff filmpjes erop gooien. zo in mijn huis ff werken :D LATERSSSSSSSS!!!!

Vette filmpies! Hoop dat je je kilo's kan houden en pr's na je kuur :) Wat gaat die spuit diep die reet in zeg, moet er niet an denken :P

Vette filmpies! Hoop dat je je kilo's kan houden en pr's na je kuur :) Wat gaat die spuit diep die reet in zeg, moet er niet an denken :P

hahah het ENIGSTE wat je voelt is het eerste tikje dat hij erin gaat, meer ook echt niet dus valt reuze mee hoor!

Joo Jooooww, lekkere training gehad de afgelopen dagen! Donderdag met mijn maatje bij Kneteman getraint en das altijd gaaf!! Wat een sfeer daarzo zeg! Het is echt enkel bodybuilding wat daar te vinden is! Geen afgezaagde fitness shit, maar alleen maar the raw shit!! Maar goed, schouders erin gegooid. Begin nu steeds meer last te krijgen van de pezen. Al is het niet echt pijn.. het werkt gewoon niet mee. Maar alles ging opzich goed en daar kon ik met db shrugs weer even hoger, want daar hebben ze 70kg's! haha zonder straps nog wel :D daar stond ik wel van te kijken wat zoals ik al in een andere post zei, ik heb een sucky grip! Maar goed, vandaag even hard geknalt in mijn eigen gym. Biceps/triceps, wat is dat een heerlijke combo ;) Eerst maar even opgewarmd met stang en een leuk laatste setje gedaan (al had ik toch nog wel 10kg erbij kunnen gooien :() 8x65kg. Ik heb de pech dat mijn biceps extreem snel vol zitten, dus de normale db bicep curl, deed ik maar met 24kg's. Ik weet het het zuigt aan alle kanten, maar ik kom niet hoger vanwege de pomp! Daarna even volgooien met scott curl en ja.. ook maar met 45kg max.. (met stang). Triceps gingen wel lekker! De tricep pushdown ging met 8x40, 8x45 en 8x50kg aardig richting de max van het toestel, daarna hetzelfde met reverse grip pushdowns (zelfde sets met zelfde kg's). Toen was het tijd voor de tricep db extensions (met beide handen achter het hoofd). Even lekker het shirtje uitgetrokken en even flink geknalt! 8x34, 8x38, 8x40, 8x45 (JIPPIE:D) en volgegooid op 8x40. Was daarna echt he-le-maal op! toen nog even een foto'tje gemaakt met Mhdi (Meheddie) toen ik lekker vol zat ;)

Maandag squats! Ga ik de 220kg halen of niet? Ben benieuwd... TOT MAANDAG!!

Laatst bewerkt:
Joo Jooooww, lekkere training gehad de afgelopen dagen! Donderdag met mijn maatje bij Kneteman getraint en das altijd gaaf!! Wat een sfeer daarzo zeg! Het is echt enkel bodybuilding wat daar te vinden is! Geen afgezaagde fitness shit, maar alleen maar the raw shit!! Maar goed, schouders erin gegooid. Begin nu steeds meer last te krijgen van de pezen. Al is het niet echt pijn.. het werkt gewoon niet mee. Maar alles ging opzich goed en daar kon ik met db shrugs weer even hoger, want daar hebben ze 70kg's! haha zonder straps nog wel :D daar stond ik wel van te kijken wat zoals ik al in een andere post zei, ik heb een sucky grip! Maar goed, vandaag even hard geknalt in mijn eigen gym. Biceps/triceps, wat is dat een heerlijke combo ;) Eerst maar even opgewarmd met stang en een leuk laatste setje gedaan (al had ik toch nog wel 10kg erbij kunnen gooien :() 8x65kg. Ik heb de pech dat mijn biceps extreem snel vol zitten, dus de normale db bicep curl, deed ik maar met 24kg's. Ik weet het het zuigt aan alle kanten, maar ik kom niet hoger vanwege de pomp! Daarna even volgooien met scott curl en ja.. ook maar met 45kg max.. (met stang). Triceps gingen wel lekker! De tricep pushdown ging met 8x40, 8x45 en 8x50kg aardig richting de max van het toestel, daarna hetzelfde met reverse grip pushdowns (zelfde sets met zelfde kg's). Toen was het tijd voor de tricep db extensions (met beide handen achter het hoofd). Even lekker het shirtje uitgetrokken en even flink geknalt! 8x34, 8x38, 8x40, 8x45 (JIPPIE:D) en volgegooid op 8x40. Was daarna echt he-le-maal op! toen nog even een foto'tje gemaakt met Mhdi (Meheddie) toen ik lekker vol zat ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maandag squats! Ga ik de 220kg halen of niet? Ben benieuwd... TOT MAANDAG!!
ja

Zo coïtus dat gaat lekker, wel chill zeker die 70kg joekels in je klauwen te hebben :D Sterke curls ook 65kg??? :D Lijkt mij ook vet om keer bij knetemans te gaan trainen, misschien iets leuk voor in de kerstvakantie:D Ik ken je foto trouwens niet zien..

Zo coïtus dat gaat lekker, wel chill zeker die 70kg joekels in je klauwen te hebben :D Sterke curls ook 65kg??? :D Lijkt mij ook vet om keer bij knetemans te gaan trainen, misschien iets leuk voor in de kerstvakantie:D Ik ken je foto trouwens niet zien..

ik heb hem als bijlage gezet
als je een keer wilt trainen bij kneet moet je het maar zeggen (als niet bekend bent ik den haag) dan geef ik je mijn nummer wel. desnoods trainen we samen

Jij wordt ook maar als groter he!..nice
keep on pumping

Gaat nog steeds goed hé! Pas op dat je niet ontploft zo!!

Begin nu steeds meer last te krijgen van de pezen. Al is het niet echt pijn.. het werkt gewoon niet mee.

Pas je op dat je jezelf niet voorbij loopt? Ik bedoel dat pezen meestal niet zo snel groeien meekomen als spieren. Als je er nu al last van hebt wordt het misschien tijd om op te passen. Weet niet precies hoe dat allemaal werkt bij as gebruik, maar heb wel vaker gehoord dat kuurfeestjes overgingen agv kapotte of geirriteerde aanhechtingen. Misschien iets om even bij stil te staan.

Met squats zaten we beide op 150. ik ga nu voor de 170 jij al voor de 220:roflol:

gaat goed verder zie ik:D

Terug
Naar boven