SHaDoWLanDZ
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 19
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer vet gedaan man!!!
Serieuze shit die Squat!!
Respect..
Filmp(jes) zijn wel kicke hehe
Keep it going, hopelijk ook na de dianaboll.. !
) 1/2x 220kg 
DUIM VOOR ME!!hoop dat ik volgende week nog 1 pr kan maken met squat (weet niet of de krachttoename nu nog blijft komen, maar goed) 1/2x 220kg
DUIM VOOR ME!!
hoop dat ik volgende week nog 1 pr kan maken met squat (weet niet of de krachttoename nu nog blijft komen, maar goed) 1/2x 220kg
DUIM VOOR ME!!

begin nu alleen beetje last te krijgen van (overbelaste) schouders.. banken ging niet echt goed..
LATERSSSSSSSS!!!!Vette filmpies! Hoop dat je je kilo's kan houden en pr's na je kuurWat gaat die spuit diep die reet in zeg, moet er niet an denken
![]()
daar stond ik wel van te kijken wat zoals ik al in een andere post zei, ik heb een sucky grip! Maar goed, vandaag even hard geknalt in mijn eigen gym. Biceps/triceps, wat is dat een heerlijke combo
Eerst maar even opgewarmd met stang en een leuk laatste setje gedaan (al had ik toch nog wel 10kg erbij kunnen gooien
) 8x65kg. Ik heb de pech dat mijn biceps extreem snel vol zitten, dus de normale db bicep curl, deed ik maar met 24kg's. Ik weet het het zuigt aan alle kanten, maar ik kom niet hoger vanwege de pomp! Daarna even volgooien met scott curl en ja.. ook maar met 45kg max.. (met stang). Triceps gingen wel lekker! De tricep pushdown ging met 8x40, 8x45 en 8x50kg aardig richting de max van het toestel, daarna hetzelfde met reverse grip pushdowns (zelfde sets met zelfde kg's). Toen was het tijd voor de tricep db extensions (met beide handen achter het hoofd). Even lekker het shirtje uitgetrokken en even flink geknalt! 8x34, 8x38, 8x40, 8x45 (JIPPIE
) en volgegooid op 8x40. Was daarna echt he-le-maal op! toen nog even een foto'tje gemaakt met Mhdi (Meheddie) toen ik lekker vol zat 
Joo Jooooww, lekkere training gehad de afgelopen dagen! Donderdag met mijn maatje bij Kneteman getraint en das altijd gaaf!! Wat een sfeer daarzo zeg! Het is echt enkel bodybuilding wat daar te vinden is! Geen afgezaagde fitness shit, maar alleen maar the raw shit!! Maar goed, schouders erin gegooid. Begin nu steeds meer last te krijgen van de pezen. Al is het niet echt pijn.. het werkt gewoon niet mee. Maar alles ging opzich goed en daar kon ik met db shrugs weer even hoger, want daar hebben ze 70kg's! haha zonder straps nog weldaar stond ik wel van te kijken wat zoals ik al in een andere post zei, ik heb een sucky grip! Maar goed, vandaag even hard geknalt in mijn eigen gym. Biceps/triceps, wat is dat een heerlijke combo
Eerst maar even opgewarmd met stang en een leuk laatste setje gedaan (al had ik toch nog wel 10kg erbij kunnen gooien
) 8x65kg. Ik heb de pech dat mijn biceps extreem snel vol zitten, dus de normale db bicep curl, deed ik maar met 24kg's. Ik weet het het zuigt aan alle kanten, maar ik kom niet hoger vanwege de pomp! Daarna even volgooien met scott curl en ja.. ook maar met 45kg max.. (met stang). Triceps gingen wel lekker! De tricep pushdown ging met 8x40, 8x45 en 8x50kg aardig richting de max van het toestel, daarna hetzelfde met reverse grip pushdowns (zelfde sets met zelfde kg's). Toen was het tijd voor de tricep db extensions (met beide handen achter het hoofd). Even lekker het shirtje uitgetrokken en even flink geknalt! 8x34, 8x38, 8x40, 8x45 (JIPPIE
) en volgegooid op 8x40. Was daarna echt he-le-maal op! toen nog even een foto'tje gemaakt met Mhdi (Meheddie) toen ik lekker vol zat
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maandag squats! Ga ik de 220kg halen of niet? Ben benieuwd... TOT MAANDAG!!
ja
Sterke curls ook 65kg
Lijkt mij ook vet om keer bij knetemans te gaan trainen, misschien iets leuk voor in de kerstvakantie
Ik ken je foto trouwens niet zien..Zo coïtus dat gaat lekker, wel chill zeker die 70kg joekels in je klauwen te hebbenSterke curls ook 65kg
![]()
Lijkt mij ook vet om keer bij knetemans te gaan trainen, misschien iets leuk voor in de kerstvakantie
Ik ken je foto trouwens niet zien..
ik heb hem als bijlage gezet
als je een keer wilt trainen bij kneet moet je het maar zeggen (als niet bekend bent ik den haag) dan geef ik je mijn nummer wel. desnoods trainen we samen

Jij wordt ook maar als groter he!..nice
keep on pumping

Begin nu steeds meer last te krijgen van de pezen. Al is het niet echt pijn.. het werkt gewoon niet mee.