XXL Nutrition

Beginnen aan orale anabolen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jansen88

Novice
Waardering
0
Lengte
1m81
Massa
64kg
Ik had een vraagje,
Ben 24 jaar oud en wil graag een stuk breder worden ik ben 1,82 en 64 kilo dus dat is niet veel.
Nou sport ik al een maand maar heb ik net een potje "Wings" oraale anabolen gekocht.
Mijn vraag was of het veel uitmaakt ik wil maandag beginnen met slikken 1ntje na het ochtend eeten en na het avond eeten. na die kuur van 74 pillen wil ik gelijk stoppen en dan de rest bij houden zodat het niet weg zakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat meer info meschien.

Doe eerst maar even goed eten en hard trainen. Als je een plateau raakt, kun je nog eens aan aas denken..

Zozo een hele maand.. Volgens mij heb je meer van deze anabolen nodig:

kip%20of%20ei1.jpg - 265634

Je traint niet lang en aan je gewicht te zien is je voeding vrij slecht.
Waarom focus je je niet eerst op je voeding ?

Was je ook nog van plan om er wat bij te gaan eten, of alleen gewoon steroids slikken?

Als je niet goed wilt eten, dan kan je altijd nog shakies drinken, wel minstens 6 per dag. Kan zijn dat je een beetje flatulent wordt, maar dat hoort erbij, als je echt hardcore wilt zijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik had een vraagje,
Ben 24 jaar oud en wil graag een stuk breder worden ik ben 1,82 en 64 kilo dus dat is niet veel.
Nou sport ik al een maand maar heb ik net een "potje Wings" oraale anabolen gekocht.
Mijn vraag was of het veel uitmaakt ik wil maandag beginnen met slikken 1ntje na het ochtend eeten en na het avond eeten. na die kuur van 74 pillen wil ik gelijk stoppen en dan de rest bij houden zodat het niet weg zakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat meer info meschien.

???

En tot zover Janssen, hij is nog snel even wat kip gaan halen voor morgen, zodat hij helemaal vol zit voordat hij z'n kuurtje erdoorheen jast?

Niet WEER een.. Shit man, stelletje triestige mensen.
Hey TS, ga de stickies lezen in de voedingssectie. Bereken je onderhoud, ga daar 500 kcal boven zitten om aan te komen. Stel aan de hand van dit aantal kcal een voedingsschema op en post het op dit forum ter controle.

Wat jij nodig hebt zijn geen roids. Jij moet leren eten.

Gast, serieus? Je bent 24 en nog steeds niet in staat om meer dan 5 minuten te besteden aan iets waar je je leven lang shit mee kan hebben?

Je traint 'al een maand'. Dat heeft vast heel veel doorzettingsvermogen gekost. En waarom wil je nu steroiden gaan gebruiken? omdat je nog geen fitness model fysiek hebt na die enorm lange lijdensweg sinds je begonnen bent?

Verder is het natuurlijk een goed idee om per direct opeens te stoppen na die kuur, want nakuren is een term die in het leven is geroepen door supplementmakers en totaal overbodig.

[/sarcasm] Serieus kerel, ga eens iets lezen voor je ergens aan begint. Als je testproductie plat blijkt te liggen 3 maanden na je kuur wens ik je veel succes om dat weer te fixen.

Niet WEER een.. Shit man, stelletje triestige mensen.
Hey TS, ga de stickies lezen in de voedingssectie. Bereken je onderhoud, ga daar 500 kcal boven zitten om aan te komen. Stel aan de hand van dit aantal kcal een voedingsschema op en post het op dit forum ter controle.

Wat jij nodig hebt zijn geen roids. Jij moet leren eten.

Enige trieste figuur is TS, hij snapt zelf ook wel dat die geen enkel benul heeft met wat die gaat doen. Er staat verdomme een hele AAS sectie hier op 't board met alle info die die nodig heeft! (Ja, zoeken is godver moeilijk lijkt het wel)

En ten tweede post die klapmongool, het ook nog eens in de Tiener sectie, een sectie waar AAS al helemaal niet hoort voor te komen!

TS is gewoon een luie donder, die geen enkele moeite heeft genomen om ook maar iets van informatie op te doen. Je ziet het ook al terug: één maand trainen en dan AAS willen gebruik.

Enige trieste figuur is TS, hij snapt zelf ook wel dat die geen enkel benul heeft met wat die gaat doen. Er staat verdomme een hele AAS sectie hier op 't board met alle info die die nodig heeft! (Ja, zoeken is godver moeilijk lijkt het wel)

En ten tweede post die klapmongool, het ook nog eens in de Tiener sectie, een sectie waar AAS al helemaal niet hoort voor te komen!

TS is gewoon een luie donder, die geen enkele moeite heeft genomen om ook maar iets van informatie op te doen. Je ziet het ook al terug: één maand trainen en dan AAS willen gebruik.

Volgens mij doelt hij ook gewoon op TS hoor :P In de zin van 'weer zon triest figuur die denkt wat pillen te slikken en shredded op 90 kilo staat in 4 weken'

Ja, dat bedoelde ik ook, sorry voor de verwarring :). Dit is al de 4de die ik zo'n topic zie openen. Ze wegen evenveel als mijn 12 jarig buurmeisje (no pics btw) en ze willen al aan de roids :roflol: Met 'stelletje triestige mensen' bedoelde ik dan ook mensen gelijk TS, die meteen een topic over AAS openen :).

Ik denk trouwens wel dat het zo de eerste en laatste post wordt.
Jammer dat ze dan nooit meer wat van zich laten horen.
Nu weten we niet of we iemand van een domme stap hebben weerhouden of dat we over een half jaar hersteladvies mogen geven in de AAS sectie

Volgens mij doelt hij ook gewoon op TS hoor :P In de zin van 'weer zon triest figuur die denkt wat pillen te slikken en shredded op 90 kilo staat in 4 weken'

Ja, dat bedoelde ik ook, sorry voor de verwarring :). Dit is al de 4de die ik zo'n topic zie openen. Ze wegen evenveel als mijn 12 jarig buurmeisje (no pics btw) en ze willen al aan de roids :roflol: Met 'stelletje triestige mensen' bedoelde ik dan ook mensen gelijk TS, die meteen een topic over AAS openen :).

Hahaha my bad! :D We denken er iig het zelfde over. ;)

Maakt toch niet uit wat we zeggen.. Hij gaat dat potje als snoepjes opeten, daar zet ik nu mn homegym op :D!

Btw, zie dat de topictitel al is aangepast, maar is dat tegenwoordig een trend ofzo? Net gelijk die pipo met zn 'aanraadden/afraadden' :roflol: was deze ook al goed bezig met zn 'oraale'. Nu begrijp ik volkomen dat je hier en daar een foutje maakt, maar dit is toch nie meer normaal :p

Laatst bewerkt:
obvious troll.

Ik hoop serieus dat je gelijk hebt... Zit er een keer iemand op het goede subforum, ga je zulke vragen stellen :o Maar ik denk dat Steff zijn homegym mag houden. Zulke mensen willen de negatieve adviezen toch niet horen en komen liever achteraf klagen

• Topic Starter Topic Starter
Nou ik heb wel een groote pot whey pro der bij gehaalt en probeer zo veel mogelijk te eeten, en ik neem de adviese WEL aan anders zet ik het niet op het forum denk dat ik maar even wacht met de anabolen en eerst ga eeten in iederegeval bedankt.
en voor de mensen wie dachten dat ik niks van jullie zal aannemen hebben het fout .. !!

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 11:38 ----------

Je traint niet lang en aan je gewicht te zien is je voeding vrij slecht.
Waarom focus je je niet eerst op je voeding ?

ga ik doen man bedankt .. iemand wie wel normaal een antwoord geeft en niet gelijk TRIESTE mensen loopt te zeggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven