jansen88
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 64kg
Ik had een vraagje,
Ben 24 jaar oud en wil graag een stuk breder worden ik ben 1,82 en 64 kilo dus dat is niet veel.
Nou sport ik al een maand maar heb ik net een potje "Wings" oraale anabolen gekocht.
Mijn vraag was of het veel uitmaakt ik wil maandag beginnen met slikken 1ntje na het ochtend eeten en na het avond eeten. na die kuur van 74 pillen wil ik gelijk stoppen en dan de rest bij houden zodat het niet weg zakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat meer info meschien.
Ben 24 jaar oud en wil graag een stuk breder worden ik ben 1,82 en 64 kilo dus dat is niet veel.
Nou sport ik al een maand maar heb ik net een potje "Wings" oraale anabolen gekocht.
Mijn vraag was of het veel uitmaakt ik wil maandag beginnen met slikken 1ntje na het ochtend eeten en na het avond eeten. na die kuur van 74 pillen wil ik gelijk stoppen en dan de rest bij houden zodat het niet weg zakt.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat meer info meschien.

In de zin van 'weer zon triest figuur die denkt wat pillen te slikken en shredded op 90 kilo staat in 4 weken'
. Dit is al de 4de die ik zo'n topic zie openen. Ze wegen evenveel als mijn 12 jarig buurmeisje (no pics btw) en ze willen al aan de roids
Met 'stelletje triestige mensen' bedoelde ik dan ook mensen gelijk TS, die meteen een topic over AAS openen
!
We denken er iig het zelfde over. 
Maar ik denk dat Steff zijn homegym mag houden. Zulke mensen willen de negatieve adviezen toch niet horen en komen liever achteraf klagen