MuscleMeat

Beginnen aan orale anabolen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je noemt ons triest? Terwijl je zelf na een maand trainen wat ik denk niks voorsteld, al aan anabolen denkt? Lolololl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en ten eerste verwacht ik in een maand maar 4 kilo der bij .. ik heb hiervoor 2 jaar getraind van me 18de tot 20ste maar het hielp gewoon heel weinig bij mij mijn spijsvertering is gewoon heel snel.

Je at gewoon te weinig :). Als je nu begint met je in te lezen en na een paar maanden hier en daar wel wat van voeding af weet en het gaat toepassen, dan ga je wel groeien.

En ik heb je trouwens ook advies gegeven, gedetailleerd genoeg. Nu moet het wel beginnen lukken.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Je at gewoon te weinig :). Als je nu begint met je in te lezen en na een paar maanden hier en daar wel wat van voeding af weet en het gaat toepassen, dan ga je wel groeien.

bedankt man .. nu een keer wel een normaal antwoord :P haha snap dat jullie het niet leuk vinden als ik zeg dat ik het wil slikken.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 11:59 ----------

Je noemt ons triest? Terwijl je zelf na een maand trainen wat ik denk niks voorsteld, al aan anabolen denkt? Lolololl

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wil jij het nog een keer leeze ik zeg nou juist dat ik een normaal antwoord wil en niet gelijk dat IK triest ben, ik noem jullie niet triest

Je doet wat je wilt.. Maar met een goede voeding kom je sowieso bij. Van die 4 kg die jij verwacht, hoeveel vet en vocht gaat daar bij zitten met zo'n k*tvoeding? Aan zo'n dingen heb je nog niet gedacht.. Ga gewoon goed eten en dan zal het in het begin wel 'snel' gaan. Als je stagneert ga je het gewoon opnieuw berekenen. Simpel zat ;).

Je doet wat je wilt.. Maar met een goede voeding kom je sowieso bij. Van die 4 kg die jij verwacht, hoeveel vet en vocht gaat daar bij zitten met zo'n k*tvoeding? Aan zo'n dingen heb je nog niet gedacht.. Ga gewoon goed eten en dan zal het in het begin wel 'snel' gaan. Als je stagneert ga je het gewoon opnieuw berekenen. Simpel zat ;).

ik wacht nog even met de pillen weet zelf ook wel dat het NIET de oplossing is. maar heb eerst ook shakes genomen maar kwam gewoon bijna niet aan. Heb jij meschien een goeie supplement voor mij .. ? haal ik die morgen der bij en dan ga ik eerst even kijken of het die manier beter gaat.

Ik ben niet sown persoon die niks aanneemt en dit post en gewoon gaat slikken hoop dat jullie dat begrijpen.

Ofwel loop je nu toch echt wel te trollen, ofwel lees je niet aandachtig.

Laat nu es al die supplementen staan en lees je in over voeding. Als je 2500 kcal nodig hebt om te groeien, en je eet 2000 kcal en daar een shakeje bij, gaat dat je niet vooruit helpen eh.. Bereken het nu maar es allemaal, zorg dat je 2 gram proteine/kg lichaamsgewicht en 1 gram vet/kg lichaamsgewicht binnenkrijgt, de rest vul je op met koolhydraten.

---------- Post toegevoegd Sun 19 Aug 2012 om 12:14 ----------

Anyhow, I'm out ;) Kheb al 3x gezegd wat je moet doen :) Je snapt het nu toch stilaan wel.. Veel succes ermee!

ik ga morgen eerst na de winkel en laat daar even alles berekenen.. alvast bedankt voor alle posts en hoop jullie snel te spreken en dat ik dan wel ben aangekomen .. gooi de "wings" nog even in de kast !! haha

Koop maar eens een pallet chocomel en een paar kippen, prop je elke dag helemaal vol

Als je dan nog niet groeit hoor ik het wel

Koop maar eens een pallet chocomel en een paar kippen, prop je elke dag helemaal vol

Als je dan nog niet groeit hoor ik het wel

haha thnx .. ik had al 4 bakken kipfilet gehaalt en 6 liter melk haha morgen weer even boodschappen doen :P

haha thnx .. ik had al 4 bakken kipfilet gehaalt en 6 liter melk haha morgen weer even boodschappen doen :P

AAS hoef je de komrnde jaren nietvaan te denken

Ik raad je een full body trainingsschema aan, dus rippetoe starting strength of stronglifts

Ook ff een eetschema maken en hier posten

Succes

ik heb de AAS al in de kast gelegt :P morgen ga ik naar de winkel en zal ik is alles uitzoeken .. veel boodschappen doen en veel eten en hard traine de enigste oplossing denk ik dan maar .

ik heb de AAS al in de kast gelegt :P morgen ga ik naar de winkel en zal ik is alles uitzoeken .. veel boodschappen doen en veel eten en hard traine de enigste oplossing denk ik dan maar .

Ik moet toegeven dat je tot de 1% van de nieuwe forumleden behoort die daadwerkelijk iets van advies aanneemt. Je moet je voorstellen dat er hier dagelijks nieuwe leden bijkoment die een halve apotheek in huis halen voor ze hun eerste squat hebben uitgevoerd. Op een gegeven moment gaan mensen daar niet meer serieus op in. Je hebt iig je DBB ontgroening gehad. Welkom :)

Najah inderdaad. Vaak is de oplossing simpeler dan je denkt. Snelle spijsvertering en niet aankomen ondanks dat je veel traint en denkt veel te eten, betekent gewoon dat je alsnog meer zult moeten eten. Shakes kan je dan gebruiken om extra aan te vullen, maar zolang je niet groeit is het gewoon simpel: te weinig voeding. Het ligt niet aan je training, want als je genoeg zou eten zou je wel aankomen, maar dan niet in spieren, maar in vet.

Dus dan hebben steroids ook helemaal geen zin, dan groei je misschien even snel, maar dat zakt dan toch weer weg omdat je niet genoeg voeding binnen krijgt om je massa te behouden.

Ik moet toegeven dat je tot de 1% van de nieuwe forumleden behoort die daadwerkelijk iets van advies aanneemt. Je moet je voorstellen dat er hier dagelijks nieuwe leden bijkoment die een halve apotheek in huis halen voor ze hun eerste squat hebben uitgevoerd. Op een gegeven moment gaan mensen daar niet meer serieus op in. Je hebt iig je DBB ontgroening gehad. Welkom :)

haha bedankt ja ik snap het wel denk dat anabolen voor jullie het zelfde is als doping in het wielrennen :D.
ga er voor zorgen dat ik meer eet en een voedingsschemaga maken al moet ik zeggen dat eten met dit weer wel erg k*t is haha.
iedergeval bedankt dat je der nog op terug komt :)

weeg evenveel dan nitwit

"ik zit aan mn natuurlijke max, tijd voor annebolletjes!"

Dus dan hebben steroids ook helemaal geen zin, dan groei je misschien even snel, maar dat zakt dan toch weer weg omdat je niet genoeg voeding binnen krijgt om je massa te behouden.

Dat wist ik niet bedankt ... dacht met door traine en eete dat het dan gewoon bleef ..

ik heb het in de kast gegooit het "aas" en ga eerst goed eten.

Dat wist ik niet bedankt ... dacht met door traine en eete dat het dan gewoon bleef ..

afhankelijk van waar je zit je natuurlijke max(theoretisch gedoe), kun je dat (grotendeels )met op een goede manier trainen en eten.

Als je steeds traint en eet als vroeger zul je eruit zien zoals vroeger.

Het is niet zo dat je je massa niet kan behouden, maar dan moet je ook eten naar de massa die je hebt zeg maar.

Maargoed, het is zo wel duidelijk denk ik. Kijk maar eens rond op 't forum. Er zijn een heleboel stickies over wat goede voeding is, hoe je kan uitrekenen hoeveel je binnen moet krijgen, etc. Succes. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven