Fitness Seller

Beginner goed bezig/ extra supplementen?

Je kan wegen wat je wilt, maar zolang je misschien wel het verkeerde product aanklikt op MyFitPall dan klopt het alsnog niet.

Maar als hij dan alles wat hij eet tot op de kcal precies afweegt en opteld en op 3600kcal uitkomt ipv 3775kcal gaat het wel de volgende keer 175kcal meer eten denk ik. ;)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de meeste producten gebruik ik de scanner.
Maar idd, 1 banaan is niet altijd 1 banaan....vooral bij groenten en fruit zijn het schattingen.
Ik dacht als ik 500-1000kcal teveel heb, en daarvan zijn 2-300 mis, heb ik nog ruim voldoende... blijkbaar niet dus
Ik ga echt alles afwegen vanaf nu...
'Ongeveer' en een 'richtlijn' werken blijkbaar niet voor mij, ik zal de puntjes op de i moeten zetten...

Voor de meeste producten gebruik ik de scanner.
Maar idd, 1 banaan is niet altijd 1 banaan....vooral bij groenten en fruit zijn het schattingen.
Ik ga echt alles afwegen vanaf nu...

Groenten maken, denk ik, het minste uit. Maar fruit kan behoorlijk wat in zitten. Net als een avocado, klein verschil in gewicht is best een verschil in calorieën.

Succes met wegen! #nietmijnding #zoveeltijd :)

Btw zelfs die scanner klopt niet altijd.

je geeft aan een halve cup pasta te nemen... 100 kcal...
dat is dus iets van 30 gram omgekookte pasta... Een normale portie is zo een beetje 100 gram.. wat 350 kcal is...
Dus mogelijk gaat er ook wat fout met je hoeveelheden.

Daarbij zoals al zo vaak gezegd zijn berekeningen een indicatie! Je echte onderhoud bepaal je proefondervinderlijk door een aantal kcal te eten en zien of je daar gelijk op blijft in gewicht. Daarbij doe je eigenlijk alleen maar een shit load aan cardio wat dus nog meer energie vreet. Dus ik vind het niet gek dat je niet aankomt. Meer eten dus. En ga een goed kracht trainings schema volgen. Dat zal dan ook wel helpen.

wat zijn je macro's eigenlijk in grammen eiwitten vetten en koolhydraten?

Sticky - Geupdatet excel voedingsschema
lees dit ook even door. Zal je allicht ook wel wat kunnen helpen.

Macros staan op 140gr eiwit, 90gr vet en 350 kh.
Meestal kom ik met vetten wel ver erover en met koolhydraten een klein beetje tekort.
Eiwitten probeer ik juist uit te komen omdat teveel zinloos is.

Zo, na een dikke maand. met buikpijn, gele diarree, onverteerd voedsel in de ontlasting en 3500ckal vreten zonder gewicht bij te komen(zelfs gewicht veliezen), toch maar even langs de dokter gepasseerd.
Hij vermoed dat ik een of andere eencellige parasiet in mn darmen heb en heb hiervoor dinsdagmorgen 4 tabletjes fasigyn genomen. Na een paar dagen zou het moeten beteren.
En idd het gaat al iets beter, ik kan toch alweer mn calorieen binnenwerken zonder onmiddellijk een overvol gevoel te hebben.
Hopelijk is het dat, anders wil de arts een lactose-test laten doen. Want de symptomen verergden in de periode dat ik melk in mn shakes ben gaan doen ipv water

Ik had ook nog een vraagje ivm de eiwitten. Volgen myfittnesspal zou ik zo'n 160gr eiwitten per dag moeten eten.
Is dit niet teveel voor iemznd met 60kg? De regel is toch 1.5 a 2 gr per dag...

Terug
Naar boven