XXL Nutrition

Beginner goed bezig/ extra supplementen?

• Topic Starter Topic Starter
Dat ben ik ook van plan hoor. Ik ben wel een volhouder en doorbijter, dat is het probleem niet...
Ik lees gewoon overal van een 1/4 of 1/2 kilo per week bijkomen, en bij mij komt op een maand zelfs geen volle kilo erbij. Ligt het dan aan mij? En zo ja, zou ik willen weten waaraan, zodat ik de oorzaak kan aanpakken en eindelijk eens de 65kg op de weeg zie staan

Omdat je altijd met fluctuaties zit zoals vocht, vetverlies/vetopbouw, maaginhoud en darminhoud.

Toch blijft altijd de regel: als je niet aankomt moet je meer eten. Voor langere tijd.

Gewoon nog een tijdje volhouden en wellicht nog ca 200kcal per dag meer eten.

Ja schommelingen, ok.. kmoet me misschien wat minder wegen (kga iedere morgen direkt op de weeg, zonder te eten of nr wc te gaan).
Ik zal dan nog maar een tandje bijsteken en proberen minimum 4000kcal te eten en nog maar een maandje volhouden ;)
En anders nr de dokter?
Ik ben wel een binnenfretter (opgejaagd vanbinnen, kalm van buiten) en gebruik ook canabis. Heeft dit er mss mee te maken?

Bedankt voor de steun alleszins allemaal.
Ik krijg altijd direkt paniek hahaha ;)))

Hoe veel en hoe intensief sport je per week en wat doe je zoal op een dag wat je als fysieke belasting mag beschouwen?

2 x week crossfitoefeningen in de gym (walking lunges, battleropes, squaten ed)
1 x week mountainbike, bergop op de terrils hier
Dagdagellijks ongeveer 10 000 stappen
En als beroep moet ik dagelijks een uurtje, of 2 schuppen

Hoelang zit je op je mtb en wat is schuppen?

Niet om je sportactiviteiten af te kraken, maar ik denk dat 2 keer per week crossfit niet echt ideaal is om spiermassa op te bouwen.

Niet om je sportactiviteiten af te kraken, maar ik denk dat 2 keer per week crossfit niet echt ideaal is om spiermassa op te bouwen.
Ik denk sowieso niet dat crossfit ergens goed voor is.
De gedachte achter hoe crossfit begon is geweldig. Maar de uitvoering hier in Nederland is echt te debiel voor woorden.

Eigenlijk is het antwoord heel simpel: TS doet niet aan krachttraining, eigenlijk alleen maar cardio.

Cardio bouwt geen spier op.

Nou ja, tis niet echt crossfitten, maar soortgelijke oefeningen... ik heb geen idee hoe de oefeningen heten, anders schreef ik even mn schema neer ( word 5wekelijks veranderd)
En ik ben de dag erna toch wel erg stijf hoor :)

Mtb doe ik een rit van een uurtje, hiit om mn hartslag op en neer te laten gaan.
En schuppen is idd putjes graven. Soms een vierkante meter, soms 5... al dan niet klinkers en beton opbreken incl

Blijf nog maar een jaartje vechten hoor ;-) Het kost nu eenmaal gewoon tijd en telkens per maand bekijken is gewoon te snel en te voorbarig.

Met 1000 a 1500 kcals boven onderhoud kan hij maandelijks wel iets zien. Maar het gaan geen spieren zijn :D

Nou ja, tis niet echt crossfitten, maar soortgelijke oefeningen... ik heb geen idee hoe de oefeningen heten, anders schreef ik even mn schema neer ( word 5wekelijks veranderd)
En ik ben de dag erna toch wel erg stijf hoor :)

5 wekelijks veranderd. Waarom is dat goed?

Ik weet het niet, de kine zei dat ik af en toe moest wisselen van oefeningen, ik ben ermee begonnen omdat ik last heb in mn rug en nek. De oefeningen die ik krijg spelen hierop in.
Zo moet ik bv een schijf van 20kg voor me leggen, die al squatend opnemen en dan rond mn hoofd draaie en terug op de grond leggen.

Ja, boven het verbruik dat hij berekend heeft, wie zegt dat die berekening klopt?

Ja, boven het verbruik dat hij berekend heeft, wie zegt dat die berekening klopt?

Dat heb ik hem al proberen duidelijk te maken.

Maar dat zn berekening niet klopt is geen optie blijkbaar.

En sommige mensen kunnen precies niet aanvaarden dat niet bijkomen niet genoeg eten is.
+ heb ik ook twijfels over zn trainingschema.

Vandaar is mn conclusie 1 hij heeft een ziekte of 2 hij heeft één of meerdere lintwormen.

Terug
Naar boven