Slipstream
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En alles is een optie, maar ik kan ook niet meer doen als de cijfertjes invullen en het resultaat bekijken...
Wat bedoel je daarmee steks?
Ik wil echt wel de fout vinden... ook al doen jullie beetje sarcastisch hehe![]()
Ik wil echt wel de fout vinden... ook al doen jullie beetje sarcastisch hehe![]()

Ja dat hebben jullie idd al veel gezegd
Maar de cijfers zeggen van wel.
Ik ga voor 2000% zeker te zijn alles nog es afwegen deze week.
En dat mn training geen echte bodybuildingoefeningen zijn weet ik ook, ik ga dat ook eens aan mn trainer meegeven en vragen om ook dergelijke oefeningen te integreren en te kombineren met flexibiliteit
Mtb doe ik een rit van een uurtje, hiit om mn hartslag op en neer te laten gaan.
En schuppen is idd putjes graven. Soms een vierkante meter, soms 5... al dan niet klinkers en beton opbreken incl
Alle oefeningen die er zijn zijn uiteindelijk voortgekomen uit bodybuilding en powerlifting. Je gebruikt niet "soortgelijke oefeningen als crossfit", maar andersom: crossfit steelt oefeningen van de bodybuilding en krachttraining wereld.Nou ja, tis niet echt crossfitten, maar soortgelijke oefeningen... ik heb geen idee hoe de oefeningen heten, anders schreef ik even mn schema neer ( word 5wekelijks veranderd)
En ik ben de dag erna toch wel erg stijf hoor![]()
Het weerbericht voor donderdag is 26 graden met een zonnetje, ik denk dat ik maar in mijn korte broek in de tuin ga liggen. Als het dan gaat regenen blijf ik lekker liggen, want het weerbericht zegt dat het mooi weer zou moeten zijn.

Hij laat je bewegen. That's it.Ik denk ook dat de trainer me zo'n oefeningen heeft gegeven om terug conditie, kracht en flexibiliteit te geven, en zo verder op te bouwen naar 'het zware werk'.
Ik ga het er vanavond nog eens met hem over hebben....
Hij zegt dat hij naar gelang welke calculatur hij gebruikt 1000 a 1500 kcals boven onderhoud zit.
?!