Whoosah
Novice
- Waardering
- 0
Ik zit nu een half jaar op fitness maar heb nog geen kracht-training kunnen en mogen doen. Nu word ik volgende week 16 en mag het dus wel
Alleen ik denk dat ik nooit echt veel spieren zal kunnen krijgen omdat ik nogal dun ben.
eten:
's ochtends: 1 boterham
's middags: 4 botherhammer of broodjes
's avonds: Aardappelen met goente, vlees en jus
En als ik 's avonds achter me pc zit chips of koek
Dit vind ik niet echt weinig en tog ben ik dun... Ik had gehoord wil je spieren kunnen krijgen moet je eerst wat vet hebben en dat heb ik dus niet.
Sport heb ik ook nooit aan gedaan. Maar ik wil graag wat spieren krijgen, dus nu is mijn vraag of dit wel zal lukken?
Een eetschema zal niet gaan want me vader wil niet speciaal voor mij andere dingen maken.
Iemand een goed iedee?
Kan zovaak naar de sportschool gaan als ik wil (weet alleen niet of dit goed is)
Tijden dat ik uit school kom en openingstijden [Link niet meer beschikbaar]:
15.00 - 22.30
16.00 - 22.30
16.00 - 22.30
12.00 - 22.30
15.00 - 22.30
09.00 - 16.00
09.00 - 14.00 (Eet meestal rond 6uur)
Dus als iemand een iedee heeft hoelaat en welke dagen ik het beste kan gaan en of dit voor of na het eten moet....
Ps. Bij mij op school zitten mensen bij die mooie spieren hebben. En nu hadden we vorige week tijdens gym een test wie het langste kan blijven hangen aan de ringen (recht op z'n kop en alles)... Vreemd genoeg net ik met de minste spieren hield het het langste vol
Alleen ik denk dat ik nooit echt veel spieren zal kunnen krijgen omdat ik nogal dun ben.
eten:
's ochtends: 1 boterham
's middags: 4 botherhammer of broodjes
's avonds: Aardappelen met goente, vlees en jus
En als ik 's avonds achter me pc zit chips of koek

Dit vind ik niet echt weinig en tog ben ik dun... Ik had gehoord wil je spieren kunnen krijgen moet je eerst wat vet hebben en dat heb ik dus niet.
Sport heb ik ook nooit aan gedaan. Maar ik wil graag wat spieren krijgen, dus nu is mijn vraag of dit wel zal lukken?
Een eetschema zal niet gaan want me vader wil niet speciaal voor mij andere dingen maken.
Iemand een goed iedee?
Kan zovaak naar de sportschool gaan als ik wil (weet alleen niet of dit goed is)
Tijden dat ik uit school kom en openingstijden [Link niet meer beschikbaar]:
15.00 - 22.30
16.00 - 22.30
16.00 - 22.30
12.00 - 22.30
15.00 - 22.30
09.00 - 16.00
09.00 - 14.00 (Eet meestal rond 6uur)
Dus als iemand een iedee heeft hoelaat en welke dagen ik het beste kan gaan en of dit voor of na het eten moet....
Ps. Bij mij op school zitten mensen bij die mooie spieren hebben. En nu hadden we vorige week tijdens gym een test wie het langste kan blijven hangen aan de ringen (recht op z'n kop en alles)... Vreemd genoeg net ik met de minste spieren hield het het langste vol