AndroidHealthClinic

Beginner...tips?

Ff een tip: dat stoppen met snoepen/chips eten ed. is lastig in de eerste paar weken, maar dan vindt je het niet eens lekker. (overdreven dan hé):thumbup:
Ik spreek uit ervaring:D

Ja idd, zat vorige week na school nog wat met mn klas op een grasveldje te chillen en napraten enzo, iedereen zat zich vol te steken met chips e.d.
Ik had totaaal geen drang, ook niet echt zin om chips te eten en zat daar met een grijns van 'wacht maar tot ik groot ben' :D

hehe :D
hun worden waarschijnlijk veel groter

eh, vetter

• Topic Starter Topic Starter
Waarom Martie? :P

1 tip: Veel melk.

Melk=underrated

Ruben tip

Ik lees dat je vader niet speciaal voor jou ander wilt gaan koken, dit moet geen probleem zijn je kunt toch ook zelf wat klaar maken? en als dat echt niet kan kun je ook nog altijd eens over voedingspillen of poeder die je kunt mengen met water of eten. Hier in zitten gemiddeld alle stoffen die je voor een hele dag nodig hebt om goed in vorm te zijn.
Want eten is toch echt belangrijk als je gespiert wild worden.
grts

luuc = luuc duijm? je eet dan nog best ecto ijzerbuigert:P

Ontopic: ik eet ook niks speciaals:
- smorgens 1l melk (halfvolle melk) + glas supradine multivitamine
- op school 1l melk en 6 sneden bruin brood met kipfilet
- thuis 4 sneden brood met kipfilet
- avondeten veel

en savonds is eigk de bedoeling een shake maar wil nogal vaak junken:o en voor ik ga trainen pak ik een AA voor energie

luuc = luuc duijm? je eet dan nog best ecto ijzerbuigert:P

Ontopic: ik eet ook niks speciaals:
- smorgens 1l melk (halfvolle melk) + glas supradine multivitamine
- op school 1l melk en 6 sneden bruin brood met kipfilet
- thuis 4 sneden brood met kipfilet
- avondeten veel

en savonds is eigk de bedoeling een shake maar wil nogal vaak junken:o en voor ik ga trainen pak ik een AA voor energie

kijk je wel uit voor eiwitvergiftiging dit is wel een beedje teveel van het goede

Terug
Naar boven