- Waardering
- 410
kom op kerel, doorzetten man.
Life sucks anyway, dus aan jou om er wat leuks van te maken! Hup, naar de gym man![]()
Ik zei toch dat ik alweer ben gaan trainen deze week.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kom op kerel, doorzetten man.
Life sucks anyway, dus aan jou om er wat leuks van te maken! Hup, naar de gym man![]()
Ik zei toch dat ik alweer ben gaan trainen deze week.
Sterkte eh?Ja, liefdesverdriet bro.
maar komt goed, heb deze week al wel weer wat getraind, maar neit noemenswaardig.
Je begrijpt dat dit soort opmerkingen grappig zijn uit de mond van iemand die waarschijnlijk nog nooit een k*t van dichtbij gezien heeft.
je bent een van die mensen die een grote bek heeft maar uiteindelijk geen reet voorsteld
Heb je het nou weer over jezelf?
Tieft eens op man.

hoe kun je nou motivatie problemen hebben? Als je die hebt kun je beter gaan badmintonnen.

dit is nog steeds een BB forum stuk vuil.. get your shit together en train of fl**ker op. that easy. je bent een van die mensen die een grote bek heeft maar uiteindelijk geen reet voorsteld.. zal wel aan een gebrek aan structuur vroeger liggen
blame the parents
Vandaag dus getraind
Had afgelopen woensdag met voetbal een scheurtje opgelopen in een spier in mijn lies.
Squatten ging dus totaal niet.
Heb een beetje gebencht en met apparaten gestoeid.
Gaan was opzich al winst, dus gewichten zijn niet noemenswaardig.

post dit soort shit ook eens in mijn log aub, bedankt!