Fitness Seller

Beginner's logje; Stop bithcin', start building

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Radio stilte Triple-B?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.425
jah, motivational problems.

Nog steeds wat down vanwege die chick?

Gebruik die negatieve emotie man, suck it up, start hating. You've got to love the pain.
Train als een mother****er, en de volgende keer dat je haar en haar nieuwe vriendje tegen komt schrikt ze zich kapot van een big, hard en shredded beginnerbb.

http://www.youtube.com/watch?v=J0ViasfvmBI

Hoe'st met werken, nog steeds fulltime buffelen?
Ik ga volgende week ook ff wat sollicitaties de deur uit knallen, als je nog wat weet...
Binnenkort ff een bakkie doen met de boys!

Trainse beest.

Jee kerel, kom op man! Ik heb ook wel eens geen zin... Iedereen heeft wat kerel, kom op man, ga lekker aan de bak man. Je hebt er alleen jezelf mee makker ;)

Zet um op man :thumbs:

p*ssy by heart, loser by nature....

suck it up en trainen hotshot.

oei....

Je begrijpt dat dit soort opmerkingen grappig zijn uit de mond van iemand die waarschijnlijk nog nooit een k*t van dichtbij gezien heeft.

dit is nog steeds een BB forum stuk vuil.. get your shit together en train of fl**ker op. that easy. je bent een van die mensen die een grote bek heeft maar uiteindelijk geen reet voorsteld.. zal wel aan een gebrek aan structuur vroeger liggen

blame the parents

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.434
Vandaag dus getraind:D
Had afgelopen woensdag met voetbal een scheurtje opgelopen in een spier in mijn lies.
Squatten ging dus totaal niet.
Heb een beetje gebencht en met apparaten gestoeid.

Gaan was opzich al winst, dus gewichten zijn niet noemenswaardig.

hoe kun je nou motivatie problemen hebben? Als je die hebt kun je beter gaan badmintonnen.

Niet zeiken en trainingen posten. p*ssy trainingen zijn goed om hier te openbaren zodat wij je er virtueel eens flink van langs kunnen geven. Is goed voor de motivatie want de volgende keren laat je dat niet weer gebeuren en ga je hardcore aan de slag.

Dus... ik wil die training hier zien!

• Like
Waarderingen: Loo
dit is nog steeds een BB forum stuk vuil.. get your shit together en train of fl**ker op. that easy. je bent een van die mensen die een grote bek heeft maar uiteindelijk geen reet voorsteld.. zal wel aan een gebrek aan structuur vroeger liggen

blame the parents

post dit soort shit ook eens in mijn log aub, bedankt!

Vandaag dus getraind:D
Had afgelopen woensdag met voetbal een scheurtje opgelopen in een spier in mijn lies.
Squatten ging dus totaal niet.
Heb een beetje gebencht en met apparaten gestoeid.

Gaan was opzich al winst, dus gewichten zijn niet noemenswaardig.

Tof dat je weer bent gegaan man, kom op, doorzetten nu! je e-buddies zijn er voor je om je een stimulerende pep talk te geven :fire:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven