XXL Nutrition

beheerst buffelen

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Misschien moet je vaker deloaden ofzo?
Je niveau is best aardig dus misschien kan je herstel het niet meer aan ofzo?
En dat het dan tot uiting komt bij je zwakste plek (arm)
Ik roep maar wat dus geen id of het wat is maar het klinkt mij niet onaardig in de oren?!

Alsof ik van jou iets ga aannemen jonguh, zorg er eerst zelf maar is voor dat je weer pijnvrij mensen met een enorme bal omver kunt duwen.

Nou bekijk het dan maar (lees als, **** off)

Lekker jouw verlies aangezien ik een jongen meermaals ombalde die 10a20kg zwaarder was dan jou, voor mij was het pijnvrij, voor die jongen niet

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Hoi ,
ik lees dat je vaak pijn hebt . Ben je al een keer naar een goeie kinesist/kraker geweest ? Want ik heb er echt veel opgezocht en uiteindelijk 1'tje gevonden die echt heel erg goed is . In den beginne ging ik 3 keer per week ofzo en nu enkel op onderhoud , 1 keer per maand .

-

Laatst bewerkt:
Ooit voor me nek, hij heeft me aardig los weten te kraken a 55 euro per 4 minuten en dat hou ik nu los. Me bicepsen zijn gewoon me aanhechtingen verdoet, er zullen wel weer overal knopen zitten. En aan me rechterarm doet me elleboog vaak auw, voelt ontstekerig.

Kraken is toch vooral voor als de boel vast zit?

Ja maar enkel iemand die kraakt is niet genoeg . Heb nu een fysio die ook orthopedist is . Zij combineert de twee en doordat in België 18 fysiobezoeken per jaar gedeeltelijk worden terugbetaald hoef ik geen belachelijke bedragen te betalen zoals voor een kraker .
Ik heb zelf een jaar en half een ontsteking aan mijn rechterelleboog (tennisarm) en die is nu veel geminderd . Heb ook een dubbele nekhernia waardoor mijn schouderbladen chronisch ontstoken waren .
Mijn pecs zijn te tights waardoor ik 's nachts supervaak wakker w met slapende vingers .
Dit alles is nu gebeterd .
Ik wil maar gewoon zeggen : geef niet op en geef de sport niet op . Er zijn altijd mensen die kunnen helpen .

Ovosnovo gaat door tot ie er bij neervalt :)

Zieke training en ik doe ook vaak rows met 2 dumbbells. Ligt alleen k*t soms op het bankje.

Wat me vooral verdrietig maakt is dat je zelf zo in je leugens geloofd, als je niet in Belgie woonachtig was geweest was ik al lang met alle liefde (en een beetje haat) van de wereld bij je langs geweest om die rare dingen uit je hoofd te stampen.

camera mee op fortarock dus!

-

Laatst bewerkt:
Geen ibu's voor je gaat trainen man

Net nog een studie gelezen waarin staat dat ibu's voor trainen een soort van branderig gevoel in je opwekken.
Hierdoor zou je maagwandschade oplopen

-

Laatst bewerkt:
Neen.

-

Laatst bewerkt:
Ik voel gewoon dat er wat moois tussen Sanca en ovosnovo aan het bloeien is.

-

Laatst bewerkt:
Ik kijk er al naar uit

-

Laatst bewerkt:
Beest, denk wel dat jij het mannetje zou zijn als je wat met Sanca begon!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven