XXL Nutrition

beheerst buffelen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
-
 
Laatst bewerkt:
Fly op de knietjes ? Ben beginner (soort van) maar why ?

Heerlijke oefening als afsluiter dus variatie lijkt me goed in mijn schedule voor zwakgeschouderden.
 
smal banken
160 1x (ik had toch echt 2 in me hoofd zitten :()
140 2x4
140 1x3 4e fail en had geen spotter

schuin banken in de smith op de allerbreedste greep
35kg aan elke kant 3x15

cable flyes op de knietjes
45 3x10

facepulls
45 3x10

side raises
10kg schijf 1x10 deze moet ik maar niet meer doen

:thumb:
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
oude mannentraining
 
ik heb een aantal naturals in me sportschool trainen die nog amper vooruit komen en ze rusten echt nooit omdat ze dan onrustig worden (hehe hoe herkenbaar). ik ben er van overtuigd dat ze overtraind zijn en veel harder vooruit zouden gaan als ze is een x zouden rusten.
bij mij voelt het ook klote tussen me oortjes als ik een aantal dagen niks doe, maar ik weet nu dat ik sterker terug kom en dat me lichaam me dankbaar er voor is.

tot zover deze poging tot een wijze les.
 
ik heb een aantal naturals in me sportschool trainen die nog amper vooruit komen en ze rusten echt nooit omdat ze dan onrustig worden (hehe hoe herkenbaar). ik ben er van overtuigd dat ze overtraind zijn en veel harder vooruit zouden gaan als ze is een x zouden rusten.
bij mij voelt het ook klote tussen me oortjes als ik een aantal dagen niks doe, maar ik weet nu dat ik sterker terug kom en dat me lichaam me dankbaar er voor is.

tot zover deze poging tot een wijze les.

ben je ziek sanca :P ?
 
-
 
Laatst bewerkt:
ik heb een aantal naturals in me sportschool trainen die nog amper vooruit komen en ze rusten echt nooit omdat ze dan onrustig worden (hehe hoe herkenbaar). ik ben er van overtuigd dat ze overtraind zijn en veel harder vooruit zouden gaan als ze is een x zouden rusten.
bij mij voelt het ook klote tussen me oortjes als ik een aantal dagen niks doe, maar ik weet nu dat ik sterker terug kom en dat me lichaam me dankbaar er voor is.

tot zover deze poging tot een wijze les.

Heb je dit niet al eens gezegd in dit topic?
 
-
 
Laatst bewerkt:
-.
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
smal banken

105 8x8

cable flyes 25 3x20

ik smeer me een ongeluk met diclofinaczalf omdat me darmen ibu niet trokken maar het schiet allemaal niet op.
Wat een zware en lange training...

Waarom heb ik hier nog steeds een abo op?
 
Wat een zware en lange training...

Waarom heb ik hier nog steeds een abo op?

M 23j 1m80 66kg 10%
idd wat doe je hier in het mannen gedeelte van het forum :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven