XXL Nutrition

beheerst buffelen

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
-
 
Laatst bewerkt:
hoeveel kmvergoeding krijg ik?

ik ben een x de controle over me lichaam kwijt geraakt bij die gast. misschien herken je dat? ik had enorme last van me bicepsaanhechtingen en toen ging ie overal naalden in me arm rossen en ik kreeg allerlei rare reacties (voelde bv belletjes in me voorhoofd knappen). daarna was ie klaar en moest ik op me rug gaan liggen met me armen omhoog. toen ging ie ze soort van aftrekken met 2 handen op 1 arm van boven naar beneden en heel hard knijpen, en echt ik zweette peentjes en me hele lichaam trilde als een malle ik kwam bijna los van de massagetafel en ik kon er niks aan doen :o

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 11:03 ----------



thanks man!

Lol dat klinkt totaal niet als dry needling. Was het geen acupuncturist of zo? Dat aftrekken was waarschijnlijk omdat hij gewoon aan je wilde zitten. :P

---------- Post toegevoegd Sat 16 Feb 2013 om 15:53 ----------

Klinkt wel gezellig, dat dry needling!
Het lijkt er niet eens op.
Hij is bij 1 of andere voodoo dokter geweest denk ik.
 
-
 
Laatst bewerkt:
nee was geen accupunctuur, hij prikte met een naaldje in de triggerpoints. heb jij nooit "rare" lichamelijke reacties bij je patienten?
Sommigen zeggen au, een enkeling is even duizelig en de meesten hebben hebben even "napijn" van de behandeling.
Wat voor drugs gebruikte je die dag Ivo?
 
-
 
Laatst bewerkt:
volgens mij gewoon me standaard cocktail, geen extra toevoegingen oid.
Waren die naalden wel "dry" dan? :eek:
Geen pijn in den poeperd na die behandeling?
 
-
 
Laatst bewerkt:
-
 
Laatst bewerkt:
:thumb: ouwe
1 filmpje staat op de kop.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Mooi beheerst die deadlift.
Toch ziet het er bij jou altijd uit of er nog meer in zit, maar dat kan veel verschillen per rep vorige keer te zien
 
-
 
Laatst bewerkt:
Als ik bepaalde lifts terug kijk denk ik dat ook wel is, maar het voelt op het moment dan niet zo. En failen wil ik niet.
Bij 250 bv, de 2e rep schiet nog aardig omhoog. Maar daarna zijn me hamstrings leeg denk ik want de 3e gaat een stuk moeizamer.

Beter zo dan gaan lopen hitchen idd, dat wil je niet tijdens een training en is ook niet beheerst!

PS

Bruut, ik heb een missie.:D
 
Of ben ik nu aan het zeiken :D
 
Haha porter, heb je die andere lui hier wel eens zien deadliften?:) Dan is ivo zijn lift ineens heel netjes!

Maar idd, het ziet er niet mega gestroomlijnd uit maja wat wil je als je tegen 100% zit.
 
-
 
Laatst bewerkt:
Haha porter, heb je die andere lui hier wel eens zien deadliften?:) Dan is ivo zijn lift ineens heel netjes!

Maar idd, het ziet er niet mega gestroomlijnd uit maja wat wil je als je tegen 100% zit.

Klopt ook, wat ik allemaal gezien heb in de 28 jaar dat ik train wil je niet weten. heb er al zat gestrekt de gym uit zien gaan.

Mijn max. was ook niet moeders mooiste krijg ik net te horen :D
 
En zelfs voor strongman is hitchen niet "goed"

De beste deadlifters in strongman hebben ook de netste technieken.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven