AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Arcelor Mittal +14%. :roflol: En dat allemaal omdat een paar mensen bang zijn dat ze de boot missen.

Van 12 euro naar 18 euro in nog geen twee weken tijd. :roflol:

Shiiiiiit!! Ik had gisteren opties RIMM gekocht. Calls 55 april voor $0.63. Had een trailing stop loss gezet, trailing amount was zo'n $0.30 denk ik, en dat had ik dus niet mogen doen... RIMM ging eventjes van z'n top terug naar beneden vandaag. De call zakte daarbij van $1.50 naar $1.18. En op $1.18 werd m'n call verkocht damn! Maar ik was niet thuis en wilde geen risico lopen. En dan zie je dat het aandeel after hours bijna $10 stijgt. M'n optie zou morgen een stuk in de money gaan en de $6 kunnen aantikken. Een easy $400-500 misgelopen, misschien da'k m'n stoploss in de toekomst wat lager mag zetten. Opties is toch zo'n beetje alles of niets als je ze op korte termijn verhandelt.
Maar kom, niet geklaagd, ik heb toch zo'n 80% winst op een dag :)

netjes hoor chris!

aardige week trouwens al met al :)

Zou het niet leuk zijn om hier onze trades te posten?

Zo krijgen we toch een beter beeld van wie hier nou succes met handelen heeft en wie niet.

ik wacht nog steeds tot we terug op aex 200 staan
als dat ooit nog gebeurt toch :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.068
Euronext storing, alweer een half uur geen AEX, BEL en CAC. Wel handel in FTI's.

Ja mooie boel weer. :D De soort storing schijnt nog niet eerder voorgekomen te zijn. Nu maar hopen dat het niet heel de dag gaat duren...

edit: begint weer te lopen :)

beurzen flink in mineurstemming.
turbo short ruim procent te vroeg weggedaan, maar ja je kan niet alles hebben :p

Dit zal wel deels te maken hebben met opties maandexpiratiedatum van vorige week vrijdag denk ik zo... Die beweging ging tegen nogal wat patronen (ta) en verwachtingen (fa) in, nieuws was weer om te huilen. Hopelijk blijft de 220 eens heel.

Dit zal wel deels te maken hebben met opties maandexpiratiedatum van vorige week vrijdag denk ik zo... Die beweging ging tegen nogal wat patronen (ta) en verwachtingen (fa) in, nieuws was weer om te huilen. Hopelijk blijft de 220 eens heel.

yep, ook de reden dat ik de turbo short 247 aandurfde, normaalgesproken handel ik nooit in turbootjes ;)

yep, ook de reden dat ik de turbo short 247 aandurfde, normaalgesproken handel ik nooit in turbootjes ;)

;)

Ik had vorige week eerst zelf niet door dat het expiratie was :D, ik heb momenteel niet echt veel tijd voor de beurs. School en trainen gaan momenteel even voor..

Letterlijk geciteerd uit de krant:

''Varkensgriep drukt AEX''

Haha. :orly: Wat een onzin weer.

damn, ik heb de boot gemist :')

aex heeft er zin in!
Maar ik verwacht nu wel een correctie binnenkort. stijging gaat iets te enthousiast :D

je dat denk ik ook wel
maar de vraag is van hoeveel.
Ik wil terug naar aex 200 :p
zodat ik mijn centjes kan beleggen :D

Laatst bewerkt:
200 bedoel je? :P

oeps ja 200
vlug editten :p

200?

Ik stap niet boven de 150 meer in.
Dat beetje herstel wat er is, stelt geen zak voor.
Dit gaat een lange weg worden met veel ups en nog meer downs voor dat er echt een langdurige uptrend komt.
De klap komt pas echt als de mensen thuis zitten zonder werk.

Terug
Naar boven