klaasjanno
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
+1

haha een boek hell yeah dat wordt hem.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat zeg of insinueer ik toch nergens?
De reden waarom ik zo tegen hem tekeer ga is omdat ik niet wil dat deze smurf straks komt janken dat hij centjes is verloren, hij ziet alles veel te rooskleurig en naïef in en bovendien zijn vele dingen die hij zegt totaal verkeerd.
Dat is waar maar ik zie fortis niet zomaar van de beurs verdwijnen en bedrijven die de grootste verliezen geleden hebben zullen de grootste winsten pakken.
Stel je voor.. 0.6 per aandeel en over 3 jaar op 6 euro staan. Dat is bijna een vertientdubbeling van je kapitaal en nog niet eens zo onrealistisch! En zelfs op korte termijn is er tijdens rallies een kans dat het terug stijgt naar 1.2 euro wat ook niet mis is dan
Als het morgen een even zware dag is en maandag ook negatief is dan zit die 0,6 er wel in dus ik hoop er toch opIk ga er niet met een al te groot bedrag in want ik wil zoals je zegt ook nog beleggen in echte bedrijven. Arcelor mittal al zeker als dat aandeel nog eens goed wil doordalen maar daar wacht ik rustig mee af want voor meer dan 12 euro/aandeel doe ik het niet en heel mss nog tomtom ook maar ik vind het zo een raar aandeel. Hoe kan een bedrijf als tomtom even laag staan als de financials terwijl het echt van torenhoog komt? Verder zie ik nog wel. Ik wil uiteindelijk een 3tal of 4tal bedrijven in mijn portefeuille hebben
![]()
Nee jij kraakt alles af van wat hij zegt.
Iedereen heeft zijn eigen kijk op bepaalde dingen.
Beleggen kun je niet leren het is een gevoel en inzicht, dat heb je of dat heb je niet.
En zonder geluk kom je ook niet ver.
Zo als jij praat is het net of dat iedereen die economie heeft geleerd, goed is in beleggen.
http://forum.dutchbodybuilding.com/...n-beurs-topic-148483/index65.html#post3591223
De Nederlandse versie van dat plaatje.
Heb ergens rond 10 ingeslagen, ook al is het natuurlijk de vraag of de bodem nu echt is neergezet. Denk persoonlijk van niet maar er is wel aardig wat ruimte voor een korte rally.
Heb je zelf nog ingeslagen, Shutter? Aardig wat aandelen die nieuwe lows hebben gehaald de laatste week en nu een stevige rebound maken. Vind de rebound van Aalbers tegenvallen, die stevenden af op de lows van 2003 en bij een nieuwe klap omlaag denk ik dat ze wel door hun lows heengaan. Misschien tegen die tijd maar een plukje oppikken.
)
Winst is winst. (ja duh)
Even oppassen om niet te hebberig te worden.
Gemiste winst is soms nog een groter klote gevoel dan op verlies staan maar je hebt een mooi ritje gemaakt in principe.
Voor de lt zul je overigens nog altijd erg goed zitten onder de mits dat er geen rare dingen gebeuren uiteraard.![]()
Maar zit te twijfelen morgen bijkopen of wachten tot het weer flink naar beneden gaat. Ben nog niet zo lang bezig dus moet alles nog ff leren.
1. The entire GDP of the US is about USD 14 trillion.
2. The entire US money supply is also about USD 15 trillion.
3. The GDP of the entire world is USD 50 trillion. USD 1,144 trillion is 22 times the GDP of the whole world.
4. The real estate of the entire world is valued at about USD 75 trillion.
5. The world stock and bond markets are valued at about USD 100 trillion.
6. The big banks alone own about USD 140 trillion in derivatives.
7. Bear Stearns had USD 13+ trillion in derivatives and went bankrupt in March. Freddie Mac, Fannie Mae, Lehman Brothers and AIG have all 'collapsed' because of complex securities and derivatives exposures in September.
8. The population of the whole planet is about 6 billion people. So the derivatives market alone represents about USD 190,000 per person on the planet.