XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Aegon blijft maar gaan, benieuwt of de koers tot aan de kwartaalcijfers blijft stijgen.

Moet je als belg dubbele belastingen betalen op dividenduitkering als je bevoorbeeld aandelen van de AEX gekocht hebt?
Dus ipv 25% roerende voorheffing 50%. 1 keer in nederland en 1 keer in belgie?

kick!

De laatste maand ook interesse in de beurs gekregen. Wat is jullie mening? Gaan we op korte termijn omhoog of is de rally afgelopen en zullen we snel nieuwe dalen krijgen?

kick!

De laatste maand ook interesse in de beurs gekregen. Wat is jullie mening? Gaan we op korte termijn omhoog of is de rally afgelopen en zullen we snel nieuwe dalen krijgen?

klaasjanno voorspelt de aex op 150 maar ik geloof er al niet meer in :')
no offence klaasjanno ;)

We gaan waarschijnlijk nieuwe dalen krijgen, begin 2011 voorspellen de topeconomen dat we er helemaal overheen zijn. Veel gaat nog dalen, misschien niet zo hard als het in het begin van het jaar deed maar toch. Aldus een 17 jarige jongen die gister 2vandaag heeft gezien.

Ze zeggen zoveel. Mensen hadden nog nooit zoveel op hun spaarboekje staan als nu dus heel veel mensen die destijds uit de beurs zijn gestapt willen er terug in. We krijgen zowiezo een dikke sentimentlading en kuddegedrag omdat mensen meer uit hun geld van hun spaarboekjes willen krijgen.
Die mensen lezen dat de economie aantrekt en bedrijven weer winst maken = beleggen op de beurs. De 190 AEX zien we nooit meer weer. Minimum een 245, gebaseerd op een gok in het wild.

dubbel?

De economie is hersteld, we gaan alleen nog maar stijgen.

Ik heb mijn volledige budget alweer geinvesteerd. :thumbs:

lekker weekje zo :)

Weer een mooi dagje! Vanochtend ArcelorMittal gekocht en geen spijt van gehad :)

Op naar de 300!

Op naar de 200!

300 aangetikt!

ING is goed aan het gaan de laatste tijd!! Eindelijk boven de 10 sinds gister :p
Hup nr de 11 kom op

ING is goed aan het gaan de laatste tijd!! Eindelijk boven de 10 sinds gister :p
Hup nr de 11 kom op

Het was een mooi instapmoment inderdaad in Februari.2009.....
Maar toen waren er tegelijkertijd de geruchten van een eventuele nationalisatie. Dus je moest wel ballen hebben om toen groot in te kopen van ING.

chart.png

is het niet donderdag tijd voor de cijfers van fortis?

Het was een mooi instapmoment inderdaad in Februari.2009.....
Maar toen waren er tegelijkertijd de geruchten van een eventuele nationalisatie. Dus je moest wel ballen hebben om toen groot in te kopen van ING.

chart.png

idd het was erop of eronder voor ING
Men vader had al veel in ING zitten en had in dat dieptepunt nog eens bijgekocht om de gemiddelde inkoopwaarde te doen zakken en daar is ie nu wel tevreden van denk ik

Voor het eerst dat Arcelor weer boven mijn aankooppunt is. Was toch even knijpen toen ik -8% stond.
Nu maar wachten op de volgende 'correctie'

Terug
Naar boven