XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
ja de goeie ouwe internetbubble.....waren mooie tijden.......heel heel veel geld binnen gehaald toen.

de beurs is zeker overgewaardeerd.....maar blijkbaar maakt het niet veel uit. Ik zeg, gewoon blijven zitten :D

Wanneer stap jij uit dan?

Ik stel vooraf gewoon bedragen vast waarop ik koop en verkoop. Dan hoef je ook geen paniek beslissingen te nemen.

En niks verloren?

En hoelang belleg jij al als ik vragen mag?

zeker niets verloren. Ik heb van 1998 tot 2001 er in gezeten en een rendement gehad van zo'n 300%. En nu sinds een half jaar ben ik er weer mee bezig (helaas niet eerder...had geen geld om te beleggen :()

Ik verkoop pas als ik denk dat we naar beneden gaan........tja dat kan maandag zijn maar ook pas over een half jaar. Ik ga iig absoluut niet af op spook verhalen. En de meeste experts met al die mooie opinie's bakken er ook 9 van de 10 keer niets van tegenwoordig. Tis gewoon een zeer onzekere markt en je kan beter op je gevoel afgaan dan op allerlei berichten.

zeker niets verloren. Ik heb van 1998 tot 2001 er in gezeten en een rendement gehad van zo'n 300%. En nu sinds een half jaar ben ik er weer mee bezig (helaas niet eerder...had geen geld om te beleggen :()

Ik verkoop pas als ik denk dat we naar beneden gaan........tja dat kan maandag zijn maar ook pas over een half jaar. Ik ga iig absoluut niet af op spook verhalen. En de meeste experts met al die mooie opinie's bakken er ook 9 van de 10 keer niets van tegenwoordig. Tis gewoon een zeer onzekere markt en je kan beter op je gevoel afgaan dan op allerlei berichten.

16 jaar en 300%:D

En 9 jaar gewacht om weer in te stappen:D

En als jij dan in een vorige post zeg dat je veel geld hebt verdiend, was je zeker vet rijk op je 16/17.

16 jaar en 300%:D

En 9 jaar gewacht om weer in te stappen:D

En als jij dan in een vorige post zeg dat je veel geld hebt verdiend, was je zeker vet rijk op je 16/17.

heb van 1500 gulden 4500 gulden gemaakt ongeveer........dus niet echt vet rijk ofzo......heb toen de beurs in elkaar donderde door de internetbubble langzaam al dat geld opgemaakt.

heb 9 jaar gewacht omdat het me lange tijd niet boeide en ik geen geld "over" had om weer in te stappen (huis gekocht enzo, je kent het wel).

Heb ook wel stinkende mazzel gehad. Heb bijna 2 jaar Baan company gehad in die tijd. Heb al mijn aandelen daarin toen verkocht. Een paar weken later storte die hele zooi toen in elkaar :)

Laatst bewerkt:
wanneer komen de kwartaalcijfers van aegon nou?

wanneer komen de kwartaalcijfers van aegon nou?

23-06-2010 Analistenbijeenkomst
23-06-2010 Investeerdersbijeenkomst
12-05-2010 1e Kwartaalcijfers 2010
29-04-2010 Algemene Vergadering van Aandeelhouders
29-03-2010 Jaarverslag 2009

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Als er iemand nog een binkbank rekening wil. Laat het even weten. Als je dat via via doet krijg je beiden €50,- transactie tegoed(+-5 kleine aan-/verkoop orders)

zo na wat saaie dagen eindelijk weer wat handel op de beurs. Ben benieuwd waar we op gaan sluiten vandaag......Ziet er zeer mooi uit. Voorlopig iig nog niet cashen.

Jammer dat we het zo 4 dagen zonder moeten doen.

zo na wat saaie dagen eindelijk weer wat handel op de beurs. Ben benieuwd waar we op gaan sluiten vandaag......Ziet er zeer mooi uit. Voorlopig iig nog niet cashen.

Jammer dat we het zo 4 dagen zonder moeten doen.

Idd lekker groen weer. Benieuwt hoe het sluit. Dit soort weeken en dagen waar weinig gehandeld word doen het vaak goed. Vorig jaar het zelfde. Ook met koninginnen dag enz.

23-06-2010 Analistenbijeenkomst
23-06-2010 Investeerdersbijeenkomst
12-05-2010 1e Kwartaalcijfers 2010
29-04-2010 Algemene Vergadering van Aandeelhouders
29-03-2010 Jaarverslag 2009

---------- Toegevoegd om 08:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:47 ----------

Als er iemand nog een binkbank rekening wil. Laat het even weten. Als je dat via via doet krijg je beiden €50,- transactie tegoed(+-5 kleine aan-/verkoop orders)

Das raar, een paar maanden terug was het nog 100 euro ???

Trowuens waar is de bron van bovenstaande?

Das raar, een paar maanden terug was het nog 100 euro ???

Trowuens waar is de bron van bovenstaande?

Daarom is het ook een actie lol geld niet altijd. Tarieven zijn net naar beneden gegaan. Kan niet alles hebben.

Bron wat denk je zelf als ik het net over binkbank heb :P

jezus dit gaat veel te hard man......we zitten al aan de 350.55

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Ik heb geen glazen bol. :D Maar ik sluit dat zeker niet uit. Alhoewel ik denk dat we lager gaan eindigen dan we nu staan. Het hangt voor een groot deel af van de rente, als die omhoog gaat dan kan het hard gaan. Vergeet niet dat een hoop mensen nu in aandelen zitten, omdat er toch niets beters te krijgen is. Zodra de rente weer omhoog zullen een hoop mensen toch kiezen voor minder risico.

Ik heb geen glazen bol. :D Maar ik sluit dat zeker niet uit. Alhoewel ik denk dat we lager gaan eindigen dan we nu staan. Het hangt voor een groot deel af van de rente, als die omhoog gaat dan kan het hard gaan. Vergeet niet dat een hoop mensen nu in aandelen zitten, omdat er toch niets beters te krijgen is. Zodra de rente weer omhoog zullen een hoop mensen toch kiezen voor minder risico.

Zo denk ik er ook over. Ik gok op korte termijn toch wel een een koers tussen de 360-380. Voorlopig nog ff niet verkopen iig. Tja en als het zo blijft gaan moet er op een gegeven moment toch wel een keer een rente verhoging inzitten

351.2 :eek:

Arcelor mittal 3.3% erbij lekkah!!! :)

Laatst bewerkt:
Het paasweekend had slechter kunnen beginnen!
even proosten op de 350 :klink: :cool:

idem ING, het mag zo doorgaan :D

Terug
Naar boven