Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
SIPEF weer beetje gezakt :(

alles is een klein beetje naar beneden....is ook niet heel raar na zo'n week als de vorige......zolang het maar een klein beetje is vind ik het prima...kan alles volgende week weer omhoog:cool:

op school doen wij ook zon beursspel, dat wie het meeste % winst heeft wint, winnaar gaat met zn klas naar zon onbepertke wok dinges en de 2e gaat karten dus wil wel winnen:P
alleen hebben van die flikkertjes laatst spyker gekocht waardoor ze nu +36% staan en derest, ook wij, -8 ofzo.

wat is een beetje goeie om in te beleggen? we mogen volgens mij bijna alle aandelen nemen

koop een weekoptie of dagoptie op de AEX ofzo.. kan je wel serieuze sprongen mee maken.. negatief en positief..

zo asmi is weer 50 cent omhoog (2,6%).....nice :D

mmmm vandaag kan erg boeiend gaan worden.....ik gok iig meer handel dan afgelopen dagen........en dat kan natuurlijk negatief of positief zijn

wat prefereren jullie, alex of binck?

wat prefereren jullie, alex of binck?

Geen idee. Ik doe gewoon alles via ing beleggen.....ik doe toch veel te weinig transacties per kwartaal om goedkoper uit te zijn bij alex of binck....misschien in de toekomst weer als ik mijn vermogen wat heb weten uit te bouwen

soooo...
wat een hoop kapitalisten zitten hier zeg :D

ik ken er niet zo veel van en moet hard werken meestal om net rond te komen in t eind van de maand.
is lenen een optie om op de beurs te vergokken (mits hulp van enkele BB'ers hier die aware zijn?)

of is dit hele circus enkel weggelegd voor mensen die 10000€ op overschot hebben?

gr

s

soooo...
wat een hoop kapitalisten zitten hier zeg :D

ik ken er niet zo veel van en moet hard werken meestal om net rond te komen in t eind van de maand.
is lenen een optie om op de beurs te vergokken (mits hulp van enkele BB'ers hier die aware zijn?)

of is dit hele circus enkel weggelegd voor mensen die 10000€ op overschot hebben?

gr

s

regel 1: NOOIT maar dan ook nooit lenen om te beleggen.........

je hoeft trouwens echt geen 10k te hebben hoor. Je kan ook gewoon met 1k beginnen. Moet je niet te vaak kopen en aankopen omdat je dan nooit je aan en verkoop premies eruit haalt

pak 1,2K en kies 2 lekkere turbo's uit en mss een aandeeltje hoewel 400euro in een aandeel eigenlijk nogal weinig is (idd ivm transactiekosten e.d.) je kan uiteraard een gokje wagen op een volatiel aandeel..

en weer positief open.......het blijft maar doorgaan. Kijken of naar de 345 door kunnen stoten volgende week.

zo na een slechte dag op maandag, nu weer 2 super dagen gehad..........asmi vandaag 6,68% omhoog........lekker hoor.

Geniet er nog maar even van. :D Eind 2010 staan we lager denk ik.

crisis en herstelwet is aangenomen. Gunstig voor de bouw in elk geval.
Al moet het wel opgehoest worden. ;)

Terug
Naar boven