Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
De aandelenmarkten in New York kelderden donderdagavond kort met bijna 10 procent. De vrees voor een escalerende Europese schuldencrisis, met nieuwe zware averij voor de banken, doet de koersenborden donkerrood kleuren.

:orly:

Wat een onzin. Zoveel er af in zo'n korte tijd komt niet door zulke dingen.

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

PG lijkt de aanleiding te zijn.

Day's Range: 39.37 - 62.67
Volume: 28,298,441
Avg Vol (3m): 10,884,800

:D

Trading error blamed for market plunge: CNBC
Reuters

Related Quotes Symbol Price Change
^DJI 10,520.32 -347.80
^GSPC 1,128.15 -37.72
^IXIC 2,319.64 -82.65
35 mins ago

NEW YORK (Reuters) – A trading error at a major firm was to blame for the day's market plunge, CNBC reported on Thursday.

Separately, Nasdaq said it was working with other major markets to review the market activity that occurred between 2:00 p.m. and 3:00 p.m.

The exchange said in an e-mail it would advise when more information was known.

(Reporting by Wall Street team)

Lol iemand zal maar uitgestopt zijn met een speeder long en daarna de boel weer 600 punten zien stijgen.

Of iemand die short ging en even een half uurtje weg was. :roflol: Die hangt zichzelf vanavond op.

http://www.google.com/finance?q=Accenture

Of als je dit bestens verkocht aan 1 cent.

Als je dan 5000 stuks koopt aan die notering dan ben je in een slag ruim 200.000€ rijker.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Haha je was me voor. ;)

Nikkei gaat zometeen ook hard gaan...

hm ik zie het idd als een trukje om alle turbo's, sprinters, ... eruit te werken :(
anders toch echt wel een zieke fout!

o/t

ff mijn pf delen met jullie
crude turbo long
gold turbo long
gold fields
iba demat
swiss hawk... ja nog steeds :(

Als je dan 5000 stuks koopt aan die notering dan ben je in een slag ruim 200.000€ rijker.

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:02 ----------

Haha je was me voor. ;)

sick shit!

zo heb ik een ingewikkelde crazy crazy theorie uitgedacht.. :rolleyes:
alleen wil ik karma, als je me snapt :D wat wsl niet gaat lukken..

je kan limieten zetten op je aandelen he..
verkoopslimieten e.d.
dus bvb als mijn aandeel onder de 5euro gaat wil ik dat alles automatisch wordt verkocht..
bij turbo's gaat dit niet he..
heb je ook al eens naar het orderboek gekeken van turbo's? daar is in de bid ook zo soms 2cent ofzo he? ik vond dat altijd raar.. nu weet ik waarom..
bij turbo kan je limiet inbouwen via geavanceerd order
als je dan je limiet triggert wordt er verkocht
MAAR aangezien de spread zo hoog ligt
kan je limiet bvb 5 zijn
maar in turbo's waar weinig in gehandeld wordt.... kan het zijn dat de volgende bid........ 2cent is.............. ben je dik ge****ed en ben je binnen als bid van 2cent :D snappie?:D:D mijn theorie is nog maar in een beginfase wel.. maar er zit iets in he..

Haha je was me voor. ;)

wholy :roflol:

Dit filmpje dan. Let op het einde. Hilarisch :roflol: spoelen naar 2 minuten
http://www.youtube.com/watch?v=ppEJ8r7bQ2o

Laatst bewerkt:
Wat een mong**l. :roflol:

Lol, die krijgt bijna een hartaanval volgens mij! Ik zie het zo voor me, het speeksel vliegt alle kanten uit terwijl die kerel berserk gaat :D

---------- Toegevoegd om 00:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:31 ----------

Dit belooft nog voor de Europese markten morgen...

CANCEL ALL ORDERS!!!!

Ondertussen had ie wel $$$$$$$$ kunnen verdienen.

whahahahaha :roflol: grappig filmpje, nu pas gekeken met geluid :D

wahahahh dat filmpje hahahah geniaal. Ik heb gelukkig maandag alles verkocht........lachte me kapot toen ik dinsdag en de dagen erna alles naar beneden zag donderen. Sterkte voor de mensen die nog wat hebben.

wahahahh dat filmpje hahahah geniaal. Ik heb gelukkig maandag alles verkocht........lachte me kapot toen ik dinsdag en de dagen erna alles naar beneden zag donderen. Sterkte voor de mensen die nog wat hebben.

Je zou natuurlijk nog harder gelachen kunnen hebben, als je short was gegaan (of puts had gekocht) ;)
Ach, ik ben blij dat ik op zo'n moment niet in de markt zit. Te volatiel naar m'n zin. Je kan fortuinen verdienen op korte tijd, maar ook weer kwijt raken.

boem -5%
Ing -9%

hoi jongens! ik ben er ook hoor :D

Idd ChristG... Maandlonen kan je zo verdienen, maar ik blijf er liever ook af tegenwoordig, zeker als ik voor de rest ook cash zit...

Je zou natuurlijk nog harder gelachen kunnen hebben, als je short was gegaan (of puts had gekocht) ;)
Ach, ik ben blij dat ik op zo'n moment niet in de markt zit. Te volatiel naar m'n zin. Je kan fortuinen verdienen op korte tijd, maar ook weer kwijt raken.

hoi jongens! ik ben er ook hoor :D

Idd ChristG... Maandlonen kan je zo verdienen, maar ik blijf er liever ook af tegenwoordig, zeker als ik voor de rest ook cash zit...

waarom niet in goud? = safe-heaven :rolleyes:

Goud is in 10 jaar tijd vervijfdubbeld en zie de potentie er niet zo van in. Moet er niet van hebben, er zijn betere edelmetalen dan. En als beveiling koop ik liever gewoon een put of vix tracker.

Terug
Naar boven