Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
yup idd, het zat er mss wel aan te komen maar ik hou niet zo van risico's nemen terwijl mijn aandelen al in het rood staan. Ik hou mn hart al vast voor morgen als ze met de cijfertjes komen :D

Bijna alle belangrijke internationale banken en verzekeraars (zowel Europa als VS) hebben goede cijfers over het 1e kwartaal gepresenteerd. Hoe de beurzen erop reageren is natuurlijk een tweede, maar ik ga uit van goede cijfers voor ING en neem aan dat dit niet al "ingeprijsd" is zoals dat zo mooi zweverig heet.
Ook zegt mijn glazen bol dat mijn van de week gekochte calls AEGON "in the money" komen.

Laatst bewerkt:
hahahah ing weer 6,7%. Gisteren ook 5%.

Gaat weer hard naar beneden alweer -2%.

yep vooral mede door archelor. -5%

aiaiaiaiaiii die EUR/USD lows van 2008 komen nu wel akelig dichtbij, als we hier door heen gaan , dan gaan we weer keihard naar beneden :(

Laatst bewerkt:
aiaiaiaiaiii die EUR/USD lows van 2008 komen nu wel akelig dichtbij, als we hier door heen gaan , dan gaan we weer een keihard naar beneden :(

zou maar zo kunnen....hij lijkt nu wel weer wat te klimmen........ben benieuwd wat er maandag gaat gebeuren...

De euro blijft nog wel even dalen lijkt me. Er worden bakken met geld gecreeerd met inflatie als gevolg.
Had een week of wat geleden op 1,35 al short posities in moeten nemen natuurlijk, maar twijfel er niet aan dat het momenteel nog steeds lonend is om dat te doen. De turbo's stijgen vandaag weer met 20% tot 30%.

KAK! miserie miserie, en dat op een zonnige vrijdag..

klets zie die olie pff! al een geluk dat mn goud bijna op 100% rendement staat :cool:

pff totale portefieulle in verlies (nog steeds). Goud zet weer een hogere top, technische gezien zou de rally dus verder gaan, maar ik ga toch een turbo short kopen als m'n aandelen eens groen kleuren. Terug val, correctie.

Crash apocalypse sell sell sell

Of short short short :P

True, kan ook. :D

312 how low can we go....

Durf haast niet meer in te stappen :P

Terug
Naar boven