Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
oja jij had ing he??? Ik had em gelukkig vorige week maandag verkocht. Ik had iig nog iets van 4% winst......Heb nu een dag koop opdracht voor ing op 6 euro......maar die laat ik alleen doorgaan als ik aan het einde van de dag vertrouwen erin heb en of ie uberhaubt op 6 euro komt hahahaha

hopelijk krijg je geen gelijk dan :p

yup 19,93% en blijven gaan met die banaan :D
echt k*t dat ik er toen niet uitgestapt was:(
maar ooit wordt mijn geduld wel eens beloond :p

yup 19,93% en blijven gaan met die banaan :D
echt k*t dat ik er toen niet uitgestapt was:(
maar ooit wordt mijn geduld wel eens beloond :p

ja dat zeker.

Toch gok ik dat het naar het einde van de dag moet dalen. Ook morgen is het maar de vraag of het een positieve dag word. De stijging van vandaag is een nog grotere waanzin dan de dalingen van vorige week........

De crisis is voorbij.

Vandaag sluiten rond 328-330, morgen eventueel hertest 333-334 en overmorgen weer dalen.

Ik snap echt niet waarom de beurs omhoog gaat op deze bagger. Er wordt weer een hoop geld in het systeem gepompt, maar verder verbetert er geen reet.

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:37 ----------

Overigens is het wel een goed idee om nu te verkopen, want dit is de laatste keer dat er zoveel geld beschikbaar wordt gesteld. Je kan niet eeuwig bezig blijven namelijk.

Niet meer dan de waan van de dag en een correctie op de angst.

We stonden vrijdag op korte termijn wel flink oversold maar dat plaatje ziet er op lange termijn wel anders uit.

Het geld wordt beschikbaar gesteld maar daarmee is de kous nog niet af. Buiten de PIGS is er nog altijd een reeël gevaar dat andere landen ook downratings krijgen, Amerikaanse rente nog steeds op 0%, ... Dit jaar komen we alleszins niet boven de 360-380 imo.

Laatst bewerkt:
woh dit is wel dikke stijging zeg!
+ 7 %

ja vorig jaar meen ik wel een (paar) keer.
En 87 dan. Verder vrij uitzonderlijk idd.

Hha wou vanochtend nog kopen. Maar kon vandaag ff niet prive internetten.
t*ring hoezo groen :p Benieuwt of het nog een paar dagen doorzet of morgen al gelijk winstnemingen.

ging netjes vandaag, morgen nog eens + 6-7% en ik ben in 2 dagen uit een verlies van 30% :D
nu nog de lottocijfers juist gokken en ik sta er weer goed voor.
Everything's possible!

schade toch al iets beperkt :-), stoploss maar opgetrokken

ging netjes vandaag, morgen nog eens + 6-7% en ik ben in 2 dagen uit een verlies van 30% :D
nu nog de lottocijfers juist gokken en ik sta er weer goed voor.
Everything's possible!

:roflol:

Blijkbaar niet rond 330 gesloten zoals ik eerder aannam door gewring op einde van de handelsdag. Morgen openen we wat lager naar mijn gevoel maar echt dalen zullen we niet doen. Vanaf woensdag verwacht ik terug te gaan naar 320 zone.

Persoonlijk zou ik met grote positie uitstapmogelijkheden opzoeken en die wishfull thinking laten voor wat het is. De trend voor de komende maanden (maak daar misschien maar gelijk de rest van 2010 van) is alweer gezet, volatiliteit ten top.

:roflol:

Blijkbaar niet rond 330 gesloten zoals ik eerder aannam door gewring op einde van de handelsdag. Morgen openen we wat lager naar mijn gevoel maar echt dalen zullen we niet doen. Vanaf woensdag verwacht ik terug te gaan naar 320 zone.

Persoonlijk zou ik met grote positie uitstapmogelijkheden opzoeken en die wishfull thinking laten voor wat het is. De trend voor de komende maanden (maak daar misschien maar gelijk de rest van 2010 van) is alweer gezet, volatiliteit ten top.

maakt ing dan haar cijfers niet bekend?
Als dat positief uitvalt en de beurs is in het algemeen positief gezind dan kan er nog wel een paar procent bij denk ik.

Terug
Naar boven