Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Laag? We staan hoog. Eigenlijk is de beurs al sinds 1995 overgewaardeerd. Vergelijk maar eens met de jaren daarvoor. Internetbubble ftw.

Je kan toch niet eeuwig aan de zijlijn blijven staan?
Veel bedrijven op de beurs staan nu ondergewaardeerd door macro-economische instabiliteit. Is het dan niet gunstig om aandelen te kopen van ondergewaardeerde bedrijven?

Ik heb geduld, als het zo doorgaat komen we vanzelf weer op koopwaardige niveau's. Stockpicking doe ik niet aan.

Ik koop gewoon een tracker op een index, dus daarvoor moet er nog aardig wat van af.

Ik geloof er toch niet zo in. In ieder geval, denk eraan, wie te lang wacht mag op zijn eieren blijven zitten :D

Ik geloof er toch niet zo in. In ieder geval, denk eraan, wie te lang wacht mag op zijn eieren blijven zitten :D

geduld is een schone zaak. Ik stap ook voorlopig echt niet in. Heb het 1,5 jaar terug een half jaar weer geprobeerd maar ben er weinig mee opgeschoten (niks gewonnen of verloren). Als daghandel je meer ligt kan je wel wat verdienen nu.....daar heb ik alleen geen tijd voor en ook te weinig geld.

edit: is nu klein koopgolfje aan de gang.......

Laatst bewerkt:
Lijkt me een tikkeltje overdreven om te stellen dat 200 punten een realistisch niveau is maar het is niet ondenkbaar dat we weer tijdelijk die kant op gaan. Ik ga sowieso aandelen kopen zodra het zich lijkt te stabiliseren. Kan iemand even een seintje geven als de bel van het diepste punt gaat? :D

nu amerika een AA+ status heeft gekregen van S&P ben ik toch wel benieuwd wat de beurs maandag gaat doen. G7 zouden ook in overleg geweest zijn vannacht, is alleen nog niets uitgelekt wat daar besproken is.

nu amerika een AA+ status heeft gekregen van S&P ben ik toch wel benieuwd wat de beurs maandag gaat doen. G7 zouden ook in overleg geweest zijn vannacht, is alleen nog niets uitgelekt wat daar besproken is.

Overleg G7 is toch pas vanavond.

Overleg G7 is toch pas vanavond.

Ja waarschijnlijk wel ja. Er is iig ook een gerucht dat ze dit weekend al eerder gesproken hebben, is niet duidelijk.

Zaterdagavond

Het is niet duidelijk of de ministers van Financiën dit weekend al eerder met elkaar gesproken hebben. Het Italiaanse ministerie van Economische Zaken meldde zaterdagavond dat de kopstukken in de nacht van zaterdag op zondag met elkaar zouden overleggen.

Of dit gesprek ook echt plaatsvond, is niet bevestigd.

nu.nl

alvast een voorproefje van wat ons maandag te wachten kan staan:

Beurs Tel Aviv stilgelegd na zware koersval

Laatste update: 7 augustus 2011 13:08 info

TEL AVIV - De aandelenhandel in Tel Aviv werd zondag tijdelijk stilgelegd nadat de koersen bij opening ruim 6 procent daalden.

Beleggers in Israël maken zich grote zorgen over de verlaging van de Amerikaanse kredietwaardigheid.

De handel in Tel Aviv lag kort na opening bijna een uur stil door een automatische handelsstop wanneer de verliezen te sterk oplopen.

De handelsweek in Israël begint op zondag, waarmee de beurs in Tel Aviv als een van de eerste markten reageert op de verlaging van de Amerikaanse kredietwaardigheid door Standard & Poor's vrijdag. ...LEES MEER: http://www.nu.nl/economie/2583942/beurs-tel-aviv-stilgelegd-zware-koersval.html

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.652
Iemand vrijdag voor sluiting nog in de puts gegaan? :D

alvast een voorproefje van wat ons maandag te wachten kan staan:

was te verwachten. Kijken waar wij op gaan openen morgen.........vraag me af of er nog iets nuttigs uit dat overleg gaat komen en of dat veel invloed gaat hebben op wat er morgen gaat gebeuren.......paniek zit er aardig in bij de meesten lijkt wel

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.654
Huidige positie
0
Laatste Volume Tijd
Laatste 283,67 --- 16:38:16
Verschil -12,68 -4,28%
Bied ---
Laat ---
Hoogste 298,24 16:00:15
Laagste 283,31 16:38:01
Cum. volume ---
Indicatieve opening ---
Open 291,53 9:00:15
Vorig slot 296,35 5-8-2011

Niet best allemaal dit. :D

Weet iemand hier een goede site voor beginners waar je de beginselen van beleggen goed krijgt uitgelegd? Plus misschien een site die goede adviezen en tips geeft over welke aandelen te kopen?

*Lees-abbo*

4,3% is niks. Nog eens minimaal een week 4/5% per dag, dan begint het ergens op te lijken.

Morgen +3% omhoog ermee :D

Weet iemand hier een goede site voor beginners waar je de beginselen van beleggen goed krijgt uitgelegd? Plus misschien een site die goede adviezen en tips geeft over welke aandelen te kopen?

Als je echt nog bijna niets weet kan je beleggen voor dummies een keer lezen. Verder beetje wiki pagina's lezen. Dan ben je al een heel end.

Ik heb beurs.nl de hele dag open staan om alles real time te volgen. Komen ook wel van die analisten langs alleen zou ik daar niet te veel waarde aan hechten. Ik zou iig voorlopig niet kopen of je moet kloten hebben en in de dag handel willen scoren (zoals vanmorgen)

Terug
Naar boven