Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Als je echt nog bijna niets weet kan je beleggen voor dummies een keer lezen. Verder beetje wiki pagina's lezen. Dan ben je al een heel end.

Ik heb beurs.nl de hele dag open staan om alles real time te volgen. Komen ook wel van die analisten langs alleen zou ik daar niet te veel waarde aan hechten. Ik zou iig voorlopig niet kopen of je moet kloten hebben en in de dag handel willen scoren (zoals vanmorgen)

Ik weet redelijk wat van de economische achterliggende principes maar heb geen practische kennis van beleggen. Eigenlijk was ik van plan in een beleggingsfonds te stappen maar daar twijfel ik nu nogal aan wegens het gebrek aan transparantie. Ik ben zeker niet van plan me met daghandel bezig te houden. Het is puur om zoveel mogelijk rendement uit m'n spaargeld te halen. In principe houd ik een aandeel dat ik koop dus 1 of meerdere jaren.

Ik weet redelijk wat van de economische achterliggende principes maar heb geen practische kennis van beleggen. Eigenlijk was ik van plan in een beleggingsfonds te stappen maar daar twijfel ik nu nogal aan wegens het gebrek aan transparantie. Ik ben zeker niet van plan me met daghandel bezig te houden. Het is puur om zoveel mogelijk rendement uit m'n spaargeld te halen. In principe houd ik een aandeel dat ik koop dus 1 of meerdere jaren.

dan zou ik zowiezo wachten tot het wat rustiger is. Kan nog wel ff duren......

Fondsen hou ik zowiezo niet van

dan zou ik zowiezo wachten tot het wat rustiger is. Kan nog wel ff duren......

Fondsen hou ik zowiezo niet van

Kopen wanneer het bloed door de straten loopt, dit is overigens nog maar een schaafwondje lijkt het. Wordt tijd dat ze de slagader raken.

Juist.

Overigens VS ook -5% nu, lekker!

Nog lang geen circuit breaker-actie, toch wel opvallend dat na 1987 die circuit breakers nog nooit nodig zijn geweest :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Reken er maar op dat de shit pas echt losgaat als die circuit breakers wel een keer gebruikt moeten worden.

Een circuit breaker houdt in dat de handel tijdelijk of definitief wordt stilgelegd op de handelsdag dat -10% of erger op de klokken komt.

Breek de dag, breek een circuit :D

Ik hoop dat we dat de komende weken toch wel een keer te zien krijgen, maar het kan ook zo weer omhoog. Boven de 200 doe ik in ieder geval niks.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 20:57 ----------

Geldt dit trouwens alleen voor een daling?

Ik hoop dat we dat de komende weken toch wel een keer te zien krijgen, maar het kan ook zo weer omhoog. Boven de 200 doe ik in ieder geval niks.

+1. Ik doe ook niets boven de 200.

Even mezelf quoten. Ja dus.

Jammer, VS gaat omhoog.

Of PPT.

Soms twijfel ik of ze daadwerkelijk bestaan. :D

Misschien komt het door Obama's geniale toespraak van zonet. Buffett zou de VS AAAA+ geven als het bestond. Verder is er niks aan de hand, aldus Barack. We can change!

Soms twijfel ik of ze daadwerkelijk bestaan. :D

Misschien komt het door Obama's geniale toespraak van zonet. Buffett zou de VS AAAA+ geven als het bestond. Verder is er niks aan de hand, aldus Barack. We can change!

:roflol: Vrijdag had obama het er ook over dat het allemaal de schuld van de eurozone was.......Die vent is goed de weg kwijt

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 21:45 ----------

zakt alweer :D

wel fijn dat de benzine weer stukken goedkoper gaat worden :)

Als mister Change nou gewoon Geithner er uitgooit is er pas echt sprake van change. Als je wilt veranderen moet je geen Wallstreet head honcho in je kabinet er bij hebben.

Meer dan 6% er af trouwens, dat is toch een behoorlijke tik.

Laatst bewerkt:
Nasdaq -6,3%
Dow - 4,91%
S&P500 - 0,08%

goed bezig

Terug
Naar boven