AndroidHealthClinic

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Dus wat moet ik daar op antwoorden op jou "vraag" Wat tevens eigenlijk helemaal geen vraag is.

Hoe zat? ik denk 3 bier

Idd wtf :roflol: ik zie eigenlijk nergens een optieprijs en die verliezen lijken me ook niet de typische optiepremie. Welke echte broker is zo achterlijk om alleen maar de onderliggende quotes geven???

Jeroen bij welke broker zit je?

Ook is die aex positie van 3 ton nooit een optie omdat het er 7750(halve contracten uwotm8) zijn en je niet eens opties kan kopen op die tracker. (Wat bascross eerder al poste btw)

Confirmed fraud
...

---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ----------

Enige verklaring is dat je echt met 5 ton aan de slag bent of gewoon zit te demo'en

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets heet een hefboom effect wat ik ongeveer al 100000000x uitgelegd hebt.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

... ---------- Toegevoegd om 16:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:10 ---------- Enige verklaring is dat je echt met 5 ton aan de slag bent of gewoon zit te demo'en

Ik ben begonnen met beleggen met eurotje of 3000 en zit nu rondt de 10.000

Zoiets heet een hefboom effect wat ik ongeveer al 100000000x uitgelegd hebt.

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:41 ----------

Ik ben begonnen met beleggen met eurotje of 3000 en zit nu rondt de 10.000

Welke broker zit je?

je legt helemaal niks uit man je post alleen maar een onzinnig orderplaatje waar nog niks uit duidelijk wordt. of zie ik daar dat alles simpelweg met leverage 100 gaat? en idd bij welke broker zit je? je zal wel een flinke stapel cash daar neer moeten stallen als je met 100:1 leverage zit te handelen

Jeroentje, je hebt 1:100 leverage waarvan je de initial margin amper kan storten. Daarna knalt de AEX 3 procent onderuit terwijl jij long zit op een positie van 300-400k. Precies, een verlies van rond de 10k terwijl dat groter is dan je totale EV in je portefeuille. De margin calls waren je dan om de oren gevlogen pannekoek.

Je bent gewoon met een demo versie aan het spelen en als je verliest doe je weer een reset waarna je dezelfde posities weer inneemt, super stoer enzo.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------

Hij handelt overigens met de Plus500 demo versie, te downloaden op www.plus500.nl

Laatst bewerkt:
Jeroentje, je hebt 1:100 leverage waarvan je de initial margin amper kan storten. Daarna knalt de AEX 3 procent onderuit terwijl jij long zit op een positie van 300-400k. Precies, een verlies van rond de 10k terwijl dat groter is dan je totale EV in je portefeuille. De margin calls waren je dan om de oren gevlogen pannekoek. Je bent gewoon met een demo versie aan het spelen en als je verliest doe je weer een reset waarna je dezelfde posities weer inneemt, super stoer enzo. ---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ---------- Hij handelt overigens met de Plus500 demo versie, te downloaden op www.plus500.nl

Jij verteld echt pure onzin dude.

Wanneer de aex 3 a 4 % naar onder knalt heb ik indd rondt de 2a3k verlies.
Zolang dit in mijn porto staat is dit geen probleem en knalt hij mijn orders er ook niet uit.
En momenteel staat alles in het groen dus geen problemen.

Ja ik beleg via plus500 omdat dit de makkelijkste manier is om snel te starten met beleggen.
Moet ik je ook weer een fototje sturen van mijn stortingen en van mijn bank facturen??

Mijn belasting aangifte voor het belegbaar vermogen?

Ik weet het bij jullie staat alles in het rood nadat de aex onder de 400 is gedoken en alle aandelen mee zijn gegaan in een neerwaardse trend.

Maar ik zag dit allang aankomen ...

En als je mijn advies had gevolgt stond je nu ook lekker in de groene cyfers.

Zeg dan gelijk dat je handelt in CFD's, volgens mij weet je niet eens wat je aangekocht hebt.

Apple vandaag hoogste koers ooit bereikt na de piek van twee jaar geleden.

Vorig jaar n aandeel van gekocht, zijn er inmiddels zeven na de recente stocksplit. Alleen dit jaar al 28 procent rendement op :)

Al mijn techfondsen gaan als een speer trouwens. Meer geluk dan wijsheid, maar heb er al aardig wat geld mee verdiend dit jaar. Tesla +75. Facebook +42%. Alleen twitter is onderuit gegaan, maar daar had ik gelukkig maar een paar aandelen van.

goede moment growth aandelen gekocht, lekker rendement alleen die gaan wel net zo hard weer naar beneden als de markt draait dus kijk uit

Tesla en Google kregen al wel flinke klappen toen dat gedoe in Oekrane begon. Nu zitten ze allemaal weer ongeveer terug op hun koers van destijds. Denk dat dit wel moment is alles goed in de gaten te houden in ieder geval :)

Apple vandaag hoogste koers ooit bereikt na de piek van twee jaar geleden. Vorig jaar n aandeel van gekocht, zijn er inmiddels zeven na de recente stocksplit. Alleen dit jaar al 28 procent rendement op :) Al mijn techfondsen gaan als een speer trouwens. Meer geluk dan wijsheid, maar heb er al aardig wat geld mee verdiend dit jaar. Tesla +75. Facebook +42%. Alleen twitter is onderuit gegaan, maar daar had ik gelukkig maar een paar aandelen van.

Kan nog wat worden met dat aandeel:
http://nos.nl/artikel/688769-twitter-beveelt-tweets-aan-in-tijdlijn.html

Interessant topic, al lijkt het meeste hier Chinees voor mij.

Ga me er is in verdiepen en proberen een graantje mee te pikken.

Apple sloot de beursdag gisteren op 100,53 dollar, de hoogste slotkoers ooit. De technologiegigant krijgt daarmee een prijskaartje van 600 miljard dollar opgeplakt.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Het recente verleden leert dat de verwachtingen van de markt in de aanloop naar een nieuwe productlancering vaak te hooggespannen zijn. En dat beleggers nog voor de eerste indicaties over de verkoop winst durven te nemen. In de maanden voor de wereldpremire van de iPhone 5 steeg het aandeel ruim 30 procent. Nadien verdween de winst als sneeuw voor de zon. Toch moet de belegger niet onmiddellijk een crash verwachten. Apple ondersteunt zelf de beurskoers op meerdere manieren. Zo splitste de IT-reus zijn aandeel begin juni in zeven.

Jij verteld echt pure onzin dude.

Wanneer de aex 3 a 4 % naar onder knalt heb ik indd rondt de 2a3k verlies.
Zolang dit in mijn porto staat is dit geen probleem en knalt hij mijn orders er ook niet uit.
En momenteel staat alles in het groen dus geen problemen.

Ja ik beleg via plus500 omdat dit de makkelijkste manier is om snel te starten met beleggen.
Moet ik je ook weer een fototje sturen van mijn stortingen en van mijn bank facturen??

Mijn belasting aangifte voor het belegbaar vermogen?

Ik weet het bij jullie staat alles in het rood nadat de aex onder de 400 is gedoken en alle aandelen mee zijn gegaan in een neerwaardse trend.

Maar ik zag dit allang aankomen ...

En als je mijn advies had gevolgt stond je nu ook lekker in de groene cyfers.

Geef jij ook seminars? Teach me bro

Iemand hier die forex doet? En dan liefst focus op daytrading/scalping. PM kan
Forex is onderdeel van mijn portfolio, samen met equities en commodities. Scalping is voor de retail trader niet te doen, daar is de volatiliteit veel te laag voor, zeker wanneer je transactiekosten betaalt.

Apple sloot de beursdag gisteren op 100,53 dollar, de hoogste slotkoers ooit. De technologiegigant krijgt daarmee een prijskaartje van 600 miljard dollar opgeplakt.

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------

Het recente verleden leert dat de verwachtingen van de markt in de aanloop naar een nieuwe productlancering vaak te hooggespannen zijn. En dat beleggers nog voor de eerste indicaties over de verkoop winst durven te nemen. In de maanden voor de wereldpremire van de iPhone 5 steeg het aandeel ruim 30 procent. Nadien verdween de winst als sneeuw voor de zon. Toch moet de belegger niet onmiddellijk een crash verwachten. Apple ondersteunt zelf de beurskoers op meerdere manieren. Zo splitste de IT-reus zijn aandeel begin juni in zeven.
Aan de andere kant was dat vorig jaar met de 5s niet het geval.

Irritante is ook dat ik er niet echt lekker mee kan traden. Een keer verkopen en terugkopen kost me gewoon twee tientjes. Dus ik hou het gewoon lekker vast

Jij verteld echt pure onzin dude. Wanneer de aex 3 a 4 naar onder knalt heb ik indd rondt de 2a3k verlies. Zolang dit in mijn porto staat is dit geen probleem en knalt hij mijn orders er ook niet uit. En momenteel staat alles in het groen dus geen problemen. Ja ik beleg via plus500 omdat dit de makkelijkste manier is om snel te starten met beleggen. Moet ik je ook weer een fototje sturen van mijn stortingen en van mijn bank facturen?? Mijn belasting aangifte voor het belegbaar vermogen? Ik weet het bij jullie staat alles in het rood nadat de aex onder de 400 is gedoken en alle aandelen mee zijn gegaan in een neerwaardse trend. Maar ik zag dit allang aankomen ... En als je mijn advies had gevolgt stond je nu ook lekker in de groene cyfers.
waarde is vereiste effecten * 100 dus je hebt een leverage/hefboom van 100. Nou heb ik geen Phd in financile wiskunde maar 300.000 * 3 tot 4 verlies is 9000 tot 12000 euro verlies in nominale waarden en nooit 2-3k die jij beweert. En mocht het verlies groter zijn dan 3,3 % dan is het groter dan de waarde van je hele portfolio dus het is echt bullshit dat ze (plus500) dan niet ingrijpen. ---------- Toegevoegd om 00:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:39 ----------

wat natuurlijk wel kan is dat je gewoon meteen uitgestopt wordt als het verlies je initile investering in die tracker overschrijdt, dan is je verlies idd maar 3k. maar die zie je dan ook nooit meer terug :roflol:

Terug
Naar boven