XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Heb je daar een bron van? In het verleden is het mij ook weleens opgevallen dat trackers soms index/10 zijn genoteerd, maar volgens mij is dat zeker niet bij alle trackers het geval.

Jeroendijk, wat is jouw koersdoel voor Imtech?

http://www.telegraaf.nl/dft/bedrijven/imtech/

Het koersdoel van Imtech is volgens ABN Amro inmiddels € 0. Niet dat ik die koersdoelen erg serieus neem, maar het is wel opvallend.

Mijn order staat op 0,36 cent. En is gister dan ook aangekocht !!

Lees net dit nieuws: http://www.debeurs.nl/Beursnieuws/ANP_ANP-070814-039/Schuldfondsen-azen-op-Imtech.aspx

Was ook wel te verwachten, mijn koersdoel heb ik bijgeschroeft van 0,81 naar 0,51.
Mijn stop-loss staat op 0,31 cent.

We zullen zien !

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Is ook niet altijd zo maar denk dat veel van die aanbieders dat doen omdat het gemakkelijk is. Je kan het rendement tov markt makkelijk checken en het is meer liquide (denk aan een nasdaq tracker die 400 kost ipv 4000)

Beter gaat ie eerst wat zijwaarts want ik ben nu net een week op vakantie :roflol: beetje lastig om alles te volgen etc. (Zeker met beperkt internet)

Uitgestopt
Klein beetje winst
Uitgestopt
Paar % verlies

En volgensmij is een imtech call die zo diep in het groen staat ziek duur met die implied volatility.
Ik denk dat ruud een goede strategie op het spoor is.

Ik kijk ook vooruit naar het fototje einde vd week

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Onderste 2 zijn gesloten posities, dankzij mijn verkopen in goud sta ik nog op winst.
Verwacht dat mijn aandelen komende week weer bijtrekken.

Wat zou je aanraden dan als Broker?
Ik wil wel eens beginnen met 200 euro ofzo, de nieuwsberichten volgen en daar op inspelen

Met zo'n laag bedrag kan je eigenlijk alleen terecht bij DeGiro. Niet dat daar iets mis mee is overigens. Ik ben al een aantal maanden een tevreden klant.

Met zo'n laag bedrag kan je eigenlijk alleen terecht bij DeGiro. Niet dat daar iets mis mee is overigens. Ik ben al een aantal maanden een tevreden klant.

Een hoogleraar van mij heeft die broker opgezet, sprak hem laatst nog en schijnt echt ontzettend goed te lopen daar.

Gaan binnenkort ook Europa veroveren.

Mijn order staat op 0,36 cent. En is gister dan ook aangekocht !!

Lees net dit nieuws: http://www.debeurs.nl/Beursnieuws/ANP_ANP-070814-039/Schuldfondsen-azen-op-Imtech.aspx

Was ook wel te verwachten, mijn koersdoel heb ik bijgeschroeft van 0,81 naar 0,51.
Mijn stop-loss staat op 0,31 cent.

We zullen zien !

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Onderste 2 zijn gesloten posities, dankzij mijn verkopen in goud sta ik nog op winst.
Verwacht dat mijn aandelen komende week weer bijtrekken.

Je hebt dus een portefeuille van meer dan 500.00 euro? Vorige keer geen antwoord op gekregen. Ben je nou virtueel aan het beleggen? Je komt in ieder geval niet over als iemand die weet hoe om te gaan met een portefeuille van zo'n bedrag.

Je hebt dus een portefeuille van meer dan 500.00 euro? Vorige keer geen antwoord op gekregen. Ben je nou virtueel aan het beleggen? Je komt in ieder geval niet over als iemand die weet hoe om te gaan met een portefeuille van zo'n bedrag.

Dit zijn opties , dus waarde is ook x 100.
In deze foto zit ongeveer 3k in aandelen.

Dit zijn opties , dus waarde is ook x 100.
In deze foto zit ongeveer 3k in aandelen.

Wat.jpg

Een hoogleraar van mij heeft die broker opgezet, sprak hem laatst nog en schijnt echt ontzettend goed te lopen daar.

Gaan binnenkort ook Europa veroveren.

Dat zou best kunnen. Tarieven zijn bizar laag in vergelijking met de concurrentie. Platform is wel van mindere kwaliteit dan bijvoorbeeld Binck, maar dat is logisch. Klantenservice is overigens goed en snel bereikbaar. Denk dat er in andere landen zeker ruimte is voor DeGiro.

Ik snap het ook niet helemaal. Denk dat onze jeroen, zoals EricR al aangeeft, bezig is met een virtuele portefeuille.

Jeroentje snapt het niet helemaal volgens mij.

Karma voor degene die vindt op welk platform hij de virtuele portefeuille houdt.

De Intelligent Investor van Benjamin Graham.

Iedereen die denkt om in aandelen te handelen zou dit boek moeten lezen. En liefst meerdere boeken natuurlijk.

http://www.investopedia.com/articles/basics/03/050803.asp

Als echte beginner zijn de boeken van Peter Lynch wel het meest aangename te lezen vind ik.

Welke van de boeken van Peter Lynch is het beste om mee te beginnen als volledige noob?

One up on Wall Street - Peter Lynch

of

Learn to Earn by Peter Lynch

Deze 2 kan ik "gratis" pindakazen ;) . Dat boek van Benjamin Graham zal ik ook meepakken.

Nog andere goede boeken voor beginners?
Wil me hier ook eens in gaan verdiepen namelijk.

Jeroentje snapt het niet helemaal volgens mij.

Karma voor degene die vindt op welk platform hij de virtuele portefeuille houdt.

BROOOOOO's. moet ik nou alles verduidelijk met fototjes?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

Welke van de boeken van Peter Lynch is het beste om mee te beginnen als volledige noob?

of

Deze 2 kan ik "gratis" pindakazen ;) . Dat boek van Benjamin Graham zal ik ook meepakken.

Beleggen voor dummies is een goede.
En engelse boeken zijn aardig lastig te lezen voor een leek.

Opties? :roflol:

Weet je wel wat opties zijn?

Je hebt er echt geen kaas van gegeten :roflol:

Volgens mij weet je het verschil tussen een ETF, Future, Optie en Aandeel niet eens. Ik stel voor dat je niet meer post, want dit lijkt echt helemaal nergens op.

Je hebt er echt geen kaas van gegeten :roflol:

Volgens mij weet je het verschil tussen een ETF, Future, Optie en Aandeel niet eens. Ik stel voor dat je niet meer post, want dit lijkt echt helemaal nergens op.

Ja maar , zo weet jij toch niet waarin je komende weken moet beleggen.
Ik kom maandag weer met een updatetje

kbc inmiddels +5 procent

Samenvatting bel 20

Relatief meevallende resultaten van KBC en Delhaize houden de Bel20 nipt op het droge. De beursgenoteerde overheidsbedrijven Bpost en Belgacom noteren daarentegen onderaan.

In de ochtendhandel gaat de Bel20 0,2 procent hoger naar 3.063 punten. De laatste belangrijke resultatendag van het Bel20-cijferseizoen leverde goed nieuws op. Zo kon KBC de winstdaling als gevolg van de eerder aangekondigde Hongaarse strop beter dan verwacht beperken. Rabo Securities handhaaft zijn 'kopen'-advies. KBC gaat 3,3 procent hoger naar 40,90 euro.
Ook supermarktketen Delhaize (50,25 euro, +3,5%) ontlokt met de resultaten doorgaans positieve reacties bij analisten. 'Iets boven de verwachting', merkt Rabo Securities op, maar het advies blijft 'houden'. KBC Securities handhaaft het 'bijkopen'-advies en koersdoel van 60 euro. Bank Degroof is minder positief, analist Hans D'Haese: 'Helemaal niet slecht, maar het onderste lijntje kreeg wel een massieve afboeking op Servië te verwerken. We blijven voorlopig ons neutraal advies houden.'
Onderaan hangen opvallend genoeg de twee Bel20'ers met de Wetstraat als grootaandeelhouder, Bpost en Belgacom. Mogelijk nemen beleggers al een voorschot op berichten als zou de MR, de enige Franstalige partij bij de onderhandelaars voor een centrumrechtse 'Zweedse' coalitie, bereid zijn een verkoop te overwegen van Belgacom en Bpost. Op dat vlak is er uiteraard niets beslist, maar een mogelijke verkoop van het 'tafelzilver' zal zeker op tafel komen bij de onderhandelingen in de Wetstraat.
Bovenop die potentiële verkoopsdruk hebben de twee echter vooral last van een adviesverlaging.
KBC Securities verlaagt na de resultaten het advies voor Bpost (18,14 euro, -1%) van 'bijkopen' naar 'houden'. Het koersdoel zakt van 19 naar 18,50 euro. Analist Dieter Furniere vindt dat de risico/return-verhouding op het aandeel na een tussenspurt van 30 procent dit jaar, niet langer positief is: 'Mogelijke kopzorgen zijn de toenemende binnenlandse concurrentie in pakjes, de invloed van intensievere e-government initiatieven, de invloed van een nieuwe federale coalitie op het beheerscontract, een snellere krimp van het binnenlands briefverkeer en een minder gunstige inflatie-impact over boekjaar 2015'. Maar het aandeel zakte in de loop van de voormiddag steeds verder weg tot meer dan 8 procent.
'Sterk overdreven', zo vindt Jean-Marie Caucheteuxvan Bank Degroof . De analist ziet als mogelijke verklaring dat de internationalepakjesbij sectorgenoten PostNL en Deutsche Post sneller groeiden dan bij bpost, wat zou kunnen wijzen op een verlies van marktaandeel. 'Bovendien is de koers ook fors gestegen dan de veel beter dan verwachte resultaten over het eerste kwartaal'. In elk geval heeft de conference call voor analisten deze morgen geen spectaculair nieuwe info opgeleverd, aldus Caucheteux, het ging vooral om precisering van de cijfers die woensdag na beurs werden bekendgemaakt. Caucheteux blijft bij een koersdoelvan 20 euro en een advies 'houden'.
Morgan Stanley zet telecomoperator Belgacom (25,44 euro, -2,3%) op de verkooplijst. Het beurshuis is niet onder de indruk van de hogere winstprognose die de telecomoperator vorige week gaf en vindt dat het aandeel na de daaropvolgende koersstijging weinig aantrekkelijk is. De aanleiding voor de adviesverlaging is min of meer dezelfde als die voor Bpost: niks mis met het bedrijf op zich, maar het aandeel is wel erg fors doorgestegen: 'Dit jaar deed Belgacom het 25 procent beter dan de markt én de sector. De waardering is nu niet meer aantrekkelijk, gelet op een zwakker winstmomentum in de tweede jaarhelft.'

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

en de ecb doet geen drol

De Europese Centrale Bank (ECB) besliste donderdag haar basisrente te handhaven op 0,15 procent en geen nieuwe stimuleringsmaatregelen aan te kondigen. Voorzitter Mario Draghi wacht tot duidelijk is wat het effect is van de maatregelen uit juni.

of

One up on Wall Street. Is natuurlijk al wat ouder, maar de principes zijn nog steeds bruikbaar.

Ik ging vanochtend short op KLM na het lezen van de nieuwsberichten. Vlak voordat de koers hard omhoog ging. Hij daalt nu weer in rap tempo en lijk toch goed gegokt te hebben hehe

Wie heeft er ervaring met een goede Forex broker? IG of Markets spreekt me wel aan

11.41 uur: De analisten van Morgan Stanley zijn van oordeel dat je gerust wat bpost-aandelen kan bijkopen (overweight), nu het aandeel de voorbije dagen fors terrein verloor. 'De winstvooruitzichten zijn erg conservatief en de kasstroom blijft sterk', luidt het. Ze hebben een koersdoel van 19 euro, net als ING. Die twee positieve rapporten maken van de postgroep de op één na sterkste stijger van de Bel20 (0,6%). Woensdag en donderdag droeg het nog de rode lantaarn.

Buy Buy buy nu

Terug
Naar boven