- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ook actief in cannabis sector en dit als enig bedrijf genoteerd op de NYSE.
Stimulusmaatregelen werken niet? Amerika kent een groter groei en heeft een lager werkloosheid. meanwhile, in eu stevenen we af op een deflatie.

Het probleem in een discussie aangaan met jou zit hem in het feit dat je het niet begrijpt. VS heeft op dit moment inderdaad wat gekunstelde groei. Daarvoor heeft de FED wel zijn complete balans op moeten blazen. Als de rente straks gaat stijgen moet die balans afgebouwd worden, dat gaat geld kosten. Belastinggeld.
Japan en China als voorbeeld voor de EU. Whut? Als de rente in Japan met 1 procent stijgt eet iedere Japanner bloembollen.
50 procent van bp van amerika. Das nog deftig als je het vergelijkt met belgie 100 procent), nederland (70 procent ) of japan (200 procent)
Ik zeg helemaal niet dat de koersen ''zwaar gaan dalen''. Hoezo verzin je toch constant onzin om een punt te maken? Irritant kutventje.Ok, als de rente 'straks' stijgt, kom dan weer terug.
Gij zit al 1,5 jaar te zeveren dat de aandelenkoersen zwaar gaan dalen etc terwijl usa week na week records zet op hun koersen.
Mooie pmi cijfers, meer jobs, minder steuntrekkers, groter groei...maar das allemaal schijn volgens u.
Prima, maak een post in dit thread op het moment dat het niet goed gaat. Ik wacht al 1+jaar, ben benieuwd hoe lang ik nog ga wachten.
Formal education will make you a living, self-education will make you a fortune.
Wie noem je beunhaas
Klassieke citaat van een school drop out.
En ik denk dat ik je vwrward hebt met bassd. My bad. Jij bent die angsthaas die nooit durft beleggen![]()
Waarom verzin je toch steeds dingen om een punt te maken? Sinds begin dit jaar ben ik begonnen met dollar cost averaging.En ik denk dat ik je vwrward hebt met bassd. My bad. Jij bent die angsthaas die nooit durft beleggen![]()