Fitness Seller

Beleggingen & De Beurs

Bezoekers in dit topic

Gisteren dus een verlies van 6,13% op de AEX (heel Europa ging omlaag) en aangezien Azie vanacht keihard onderuit gegaan is zal het vandaag niet veel beter worden.

De VS zal de rente wel omlaag moeten gooien willen ze eea vanmiddag kunnen opvangen gok ik.
 
Ratecut en de dollar knalt ook verder in elkaar. Denk niet dat de FED zich laat leiden door sentiment of Wallstreet moet gelijk met 10% of meer omlaag knallen. Maar zelfs dan bekijken ze het grote plaatje en niet de paniek.

Lang geleden dat de markt zo volatiel was, de recessie lijkt nu al ingeprijst eigenlijk. Maar goed als je denkt dat het niet meer verder kan dalen komt meestal de echte sell-off nog even er achteraan. Stoplosses bij institutionele beleggers liggen vrij laag maar ook die krijgen te maken met gedwongen verkopen op den duur. Dat zorgde mede voor de val naar 225 punten in 2003.
 
Bijna -5% bij opening. :thumbup:
 
De Amerikaanse futures staan zwaar in de min, dus dat belooft voorlopig weinig goeds.
 
Ach ja de futures, niet echt de beste indicator om een voorspelling te geven over het verloop van de beurzen in de USA vandaag. Zo vaak gezien dat de futures zwaar rond stonden en de Nasdaq, S&P of Dow intraday toch draaide.
 
Ach ja de futures, niet echt de beste indicator om een voorspelling te geven over het verloop van de beurzen in de USA vandaag. Zo vaak gezien dat de futures zwaar rond stonden en de Nasdaq, S&P of Dow intraday toch draaide.

Oh ok, ik heb er eigenlijk tot nu toe nooit waarde aan gehecht. In ieder geval is een grote daling onvermijdelijk, ook al hoeft het niet vandaag te zijn. Alle beurzen ter wereld dalen door de vrees voor een Amerikaanse recessie, beetje raar dan als Amerika als een van de weinigen niet daalt.
 
USA zal dalen als reactie op de dalingen in Europa en Japan, vraag is of daarmee de paniek hier toeneemt.
 
sodemieter gisteren niks met clinuvel aan de hand gaan ze vandaag opeens al 12% down:mad:nu staan ze 0,21 heb ik net 2 dagen geleden op 0,24 gekocht:mad:maarja maakt niet uit vorig week nog 15 % winst gepakt:rolleyes:
 
Rente zal hier dadelijk dan ook wel zakken of niet?
Word weer interesaanter om dan te gaan kijken naar een ander huis:D
 
@ Ericr: Dat durf ik niet te voorspellen. Ik wacht in ieder geval nog af, ik vind de koersen nog niet laag genoeg om te beleggen.
 
In ieder geval de opening van de USA afwachten, daar gaat initieel een daling komen. Draait het vanavond nog opent alles morgen weer hoger hier.
 
ho van 0,21 nu staat ie alweer 0,23 weer op naar de 0,34 en dan verkopen en de winst pakken :)
 
En je pakt winst op 0,34 :scratch:
 
6000 pieces grotendeels ingestapt op 0,50 - 0,60 :cool:

Hoogste slotstand van CUV was volgens mij 0,76. Het negatieve beurssentiment + het gezeik met ACM heeft de koers geen goed gedaan. Desalniettemin heb ik er nog wel vertrouwen in dat het uiteindelijk goed gaat komen met dit aandeel. Ben zelf 2 jaar geleden ingestapt net onder de 0,20.
 
USA zal dalen als reactie op de dalingen in Europa en Japan, vraag is of daarmee de paniek hier toeneemt.

Denk ik ook. Nu is bijna alles ok in Europa, maar als straks de Amerikaanse beurzen in 't rood openen, zal Europa ook wel stilaan terug rood kleuren, of alleszins toch zakken.
 
Back
Naar boven