XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
haha wat boeit koerswinst verhouding nou

muh muh p/e
f**got
ing naar de maan

haha wat boeit koerswinst verhouding nou

muh muh p/e
f**got
ing naar de maan

Koerswinst eu is ok, niet te duur.
So far staat eu mooi geprijsd. houden zo :)

Hoe staat het met u rendementen? Verdien je veel geld op je ing zichtrekening ?

ben flat broke omdat ik ING calls strike €12.90 expiry date januari heb gekocht en vastgehouden omdat jij zei dat hij in januari de €13 zou halen

Das raar
Ik sta 20% in de plus

Beter je beursboeken instuderen kneusje

Sowieso geloof ik niet in korte termijn beleggen. Als al die zogenaamde experts in hun glimmende wolkenkrabbers de markt al niet kunnen verslaan, waarom zouden jullie dat dan wel kunnen? Nogal naief imo.

Beleggen doe je voor de lange termijn omdat de rente laag is en de macro economosche vooruitzichten redelijk goed. Eigenlijk kan je het beste alleen maar indexbeleggen maar als je in stijl van Warren Buffet af en toe een bedrijf eruit pikt dat je begrijpt en waar je vertrouwen in hebt kun je zo misschien de markt verslaan op zeer lange termijn.

Meesten doen hier niet aan kt trading.
Meeste aandelen behoud ik voor minimum 6 maanden.
Sommigen al bijna 2 jaar.

Ik heb een vrij kleine sample, maar wij(ik en wat studiegenoten) kopen rond de tijd van jaar- en kwartaalcijfers soms wel bedrijven waar er een bepaalde verwachting is van de jaarcijfers, alle informatie zit in de prijs etc. maar als er op de dag dan van de cijfers inderdaad aan die verwachting wordt voldaan is het altijd 3/4% in de plus of min. En dan weer dumpen.

ASML gekocht op 83 voor de EUV technologie een paar maanden geleden, vanochtend de deur uitgedaan voor 97, met hefboom 1,8, toch lekker.

Tis gebeurd! Ing staat op 13 euro.

Tot groot ontsteltenis van de muh shiller types. :)

Geen wonder dat ze allemaal opteren voor een etf, ze sucken gewoonweg in het identificeren van topaandelen. en dan maar zeveren op anderen dat ze best niet stockpicken :roflol:

Iemand in Griekse aandelen geïnvesteerd sinds de Griekse verkiezingen?

je kan de persconfo van yanet yellen hier volgen

15.50 uur: Nog even aanstippen dat Janet Yellen, voorzitster van de Amerikaanse centrale bank, straks haar halfjaarlijkse uitleg bij het beleid geeft op Capitol Hill. Die toespraak kun je onder meer via deze link op C-Span volgen.

http://www.c-span.org/live/?channel=c-span-3

bear of bull vandaag hangt van haar af oa

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:57 ----------

http://www.federalreserve.gov/newsevents/testimony/yellen20150224a.htm

yanet yellen zegt het zelf, alles kaat koet in usa

risico voor usa zijn de andere fail landen die niet zo snel groeien als usa :roflol:

Despite the overall improvement in the U.S. economy and the U.S. economic outlook, longer-term interest rates in the United States and other advanced economies have moved down significantly since the middle of last year; the declines have reflected, at least in part, disappointing foreign growth and changes in monetary policy abroad.

Maar goed, eu is net begonnen met hun qe en alles komt wel goed

Belangrijkste passage

The FOMC's assessment that it can be patient in beginning to normalize policy means that the Committee considers it unlikely that economic conditions will warrant an increase in the target range for the federal funds rate for at least the next couple of FOMC meetings. If economic conditions continue to improve, as the Committee anticipates, the Committee will at some point begin considering an increase in the target range for the federal funds rate on a meeting-by-meeting basis. Before then, the Committee will change its forward guidance. However, it is important to emphasize that a modification of the forward guidance should not be read as indicating that the Committee will necessarily increase the target range in a couple of meetings. Instead the modification should be understood as reflecting the Committee's judgment that conditions have improved to the point where it will soon be the case that a change in the target range could be warranted at any meeting. Provided that labor market conditions continue to improve and further improvement is expected, the Committee anticipates that it will be appropriate to raise the target range for the federal funds rate when, on the basis of incoming data, the Committee is reasonably confident that inflation will move back over the medium term toward our 2 percent objective

maw, sit back and relax

vandeweek nog es 100 ing aandeeltjes kopen @ 13,20 inmiddels.
15 here we come

Kbc en ancora gaan heel hard. Die koop ik bij dipmomenten.

En ageas verder inslaan voor dem dividends.

mss binne 3 maanden carrefour aandelen. Kwil wel een retailaandeel. Delhaize sick duur, colruyt teveel negatieve nieuws errond en carrefour kwam just v een grote herstructureringprogramma. Kheb het gevoel dat het goed zit so far, maar kheb nog tijd om te beslissen.

---------- Toegevoegd om 11:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:50 ----------

11.12 uur: De inflatie in ons land is lichtjes gestegen de voorbije maand, zo meldt de FOD Economie. Maar met -0,40 procent blijft ze nog steeds negatief, in januari bedroeg de inflatie -0,65 procent. Dat de prijzen blijven dalen is nog steeds vooral te wijten aan de lagere energieprijzen. De inflatie op basis van de gezondheidsindex steeg van 0,01 naar 0,14 procent.

Thx draghi

Greece gn issue, oekraine gn issue, draghi effects.

februari gaat lekker. En prolly maart en april ook. Sell in may? f**k that, das weer onzin tips komende v muh zero hedge types.
We re all gonna make it brahs

Ik zag dat Besi dit jaar 6% dividend uitkeert. Weet iemand de datum wanneer dit dividend wordt uitgekeerd, of waar je dit kan zien?

Hi, hoi,

alles kits achter de rits? Alweer 100 ING aandeeltjes er bij, aardbei. Gaat niet lang duren voor die Broto kan rentenieren dat is zeker.

Ik zag dat Besi dit jaar 6% dividend uitkeert. Weet iemand de datum wanneer dit dividend wordt uitgekeerd, of waar je dit kan zien?

Ik denk dat je dat op iex.nl kunt zien, opt dividend agenda. Zit nu op mobiel, is niet handig om te zoeken.
http://www.iex.be/Agenda/Dividend.aspx

Ing inmiddels 13,30.
Het is nog niet te laat jongens, binnen het jaar gaat het naar 15 euros!
Een van de goedkopere bankaandelen plus er zit een kleine dividend erbij.

SlapendRijk doe je hier.

koop calls 14.90 dan als je durft

Ik weet niet wat calls 14,90 betekent.

Ik weet niet wat calls 14,90 betekent.
9KsWr50.gif

Zou je dan wel moeten beleggen? :)

Jammer dat je wel de koersen kan voorspellen, maar niet weet hoe je er rijk mee kan worden. tragisch

Ik verdien er geld mee en dat is voldoende. Ik kan moeilijk beslissingen zonder een rationale erachter, nietwaar?

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:43 ----------

Eu aandelen en shiller

tRhaeFA.jpg

Aandelen nog spotgoedkoop.
En 2015 wordt jaar van eu, dankzij draghi

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

En meer specifiek in brussel

De gemiddelde koers-winstverhouding van de familiaal gecontroleerde bedrijven in Brussel staat op 16,9 voor 2014, en op 15,4 voor 2015.

Bel 20 staat op 12% rendement ytd. De small/midcaps in brussel op bijna 20%!

Terug
Naar boven