Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar wat je zegt is klinkklare onzin.Klopt wel wat hij zegt, maar met diversificatie beleg je om niet te verliezen, niet om te winnen. Ik doe een beetje van alles wat vanwege FOMO.
onverbeterlijk.
.Klopt wel wat hij zegt, maar met diversificatie beleg je om niet te verliezen, niet om te winnen. Ik doe een beetje van alles wat vanwege FOMO.
Er zijn genoeg aandelen die meer dan 6% stijgen op jaarbasis, maar dat is niet per se een gegeven.
dikgedrukt is natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig, als er inefficiency zou zijn dan zou stockpicken wel nuttig zijn. Het cruciale is dat je niet weet wanneer iets efficient is of niet en dat correcties vaak een hele business cycle duren.onverbeterlijk.
Wetenschap toont ook gewoon aan dat traden en stockpicken een lager rendement geeft, maar de gemiddelde Nederlander/Belg weet het beter hoor.
Toont maar weer aan dat de gemiddelde mens irrationeel handelt waardoor market inefficiency ontstaat. Ook bewezen door de wetenschap overigens.
Ik hoef mij verder niet te bewijzen, maar iemand goed advies geven is nooit misplaatst.
Market inefficiency is ingeprijsd.dikgedrukt is natuurlijk wel een beetje tegenstrijdig, als er inefficiency zou zijn dan zou stockpicken wel nuttig zijn. Het cruciale is dat je niet weet wanneer iets efficient is of niet en dat correcties vaak een hele business cycle duren.
Had je voor augustus gekocht? Dan ben je wel goed nu ja.
Had je voor augustus gekocht? Dan ben je wel goed nu ja.
BesiIemand interessante Nederlandse of Belgische aandelen?