MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Nou, gaat lekker..

Jezus die defense stocks in Europa… lijkt wel crypto
Ja komende jaren gaat daar natuurlijk veel geld in gepompt worden. Boot voor nu gemist, ik wacht wel ff op een terug test.

Kun je beter imo nu naar LMT kijken

Ja komende jaren gaat daar natuurlijk veel geld in gepompt worden. Boot voor nu gemist, ik wacht wel ff op een terug test.

Kun je beter imo nu naar LMT kijken
Heb hele tijd geleden al wat gekocht maar achteraf veel te weinig. Het is eigenlijk allemaal zo obvious hè..

Het gekke is dat ik met crypto zo veel risico neem en dingen zoals dit wat terughoudend ben :o

Hoezo LMT?

US markt gaat pittig in de dip.

Meh S&P pas 6% in de min
Maar de dalingen zijn altijd wel scherp
Volg het nog niet zo lang, van de piek 625 2 weken geleden naar nu 570 voelt wel pittig.

Wilde eigenlijk vorige week beginnen met inleggen maar misschien mazzal dat we dat nog wat uitgesteld hadden 🤣

Volg het nog niet zo lang, van de piek 625 2 weken geleden naar nu 570 voelt wel pittig.

Wilde eigenlijk vorige week beginnen met inleggen maar misschien mazzal dat we dat nog wat uitgesteld hadden 🤣
Maar dat wist je vorige week niet 😋 we hadden ook op 670 kunnen staan en dan had je gedacht; shit nu ben ik weer te laat.

Een daling van 6% of zelfs 20-30% is nihil op een termijn van 20-30 jaar. Daarnaast dca dus je haalt je gak automatisch omlaag.

Wat nou als je nu koopt en we staan volgende maand weer op 625? Dan heb je dezelfde gak als dat je andersom had gekocht dus maakt geen verschil

Maar dat wist je vorige week niet 😋 we hadden ook op 670 kunnen staan en dan had je gedacht; shit nu ben ik weer te laat.

Een daling van 6% of zelfs 20-30% is nihil op een termijn van 20-30 jaar. Daarnaast dca dus je haalt je gak automatisch omlaag.

Wat nou als je nu koopt en we staan volgende maand weer op 625? Dan heb je dezelfde gak als dat je andersom had gekocht dus maakt geen verschil
Ja helemaal gelijk in, dus ik wil het DCA plan gewoon doorzetten :)

Gewoon beginnen en accepteren dat de S&P500 nog wel 25% kan dalen. Als je nog geen positie hebt zou je daar eigenlijk op moeten hopen.
Yes, met dank aan jouw hulp zijn wij per vandaag zijn wij ook 'beleggers', automaat voor DCA is ingesteld.

Voor nu gewoon een hele brede inleg in fondsen, voornamelijk S&P en europa.

Yes, met dank aan jouw hulp zijn wij per vandaag zijn wij ook 'beleggers', automaat voor DCA is ingesteld.

Voor nu gewoon een hele brede inleg in fondsen, voornamelijk S&P en europa.
Normaal gesproken is gisteren het beste moment om te beginnen, maar op dagen als vandaag niet. Op het eind resultaat maakt het natuurlijk niets uit, maar het is wel lekker om met korting t.o.v. gisteren te beginnen.

Normaal gesproken is gisteren het beste moment om te beginnen, maar op dagen als vandaag niet. Op het eind resultaat maakt het natuurlijk niets uit, maar het is wel lekker om met korting t.o.v. gisteren te beginnen.
Ja ik verwacht nog wel verdere daling de komende tijd maar je moet een keer beginnen, wel lekker om alvast een beetje korting mee te pakken.

SPX_2025-03-05_20-21-28.png

Ik snap die TA allemaal niet. Waar is deze nou nog op gebaseerd? 9/10 keer klopt het toch ook voor geen meter?
TA werkt zeker wel. Het is echter een hulpmiddel.
Je kunt bepaalde prijspunten bepalen waar grote kans is op interactie waardoor je een voordeel kunt behalen.

Bijna 10% op de S&P gecorrigeerd, scherpe daling wel.

Kooporders weer gehit

Terug
Naar boven