MuscleMeat

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
ASML denk ik wel, ASMI nog even wachten.

Correctie, ASMl en ASML gaan hand in hand.

TSMC momenteel ff niet 😆

China gaat vrij zeker Taiwan binnenvallen, die zijn zich al even aan het voorbereiden. Zodra Trump weer aan macht is gepaste moment, die wil productie toch meer in VS en banden met NAVO verzwakken.

TSMC gaat dan ff niets meer waard zijn. Vraag is wat ASML dan gebeurd, mogelijk dipt het even totdat productie door anderen wordt overgenomen. Dus ook maar even afwachten toch.

China gaat vrij zeker Taiwan binnenvallen, die zijn zich al even aan het voorbereiden. Zodra Trump weer aan macht is gepaste moment, die wil productie toch meer in VS en banden met NAVO verzwakken.

TSMC gaat dan ff niets meer waard zijn. Vraag is wat ASML dan gebeurd, mogelijk dipt het even totdat productie door anderen wordt overgenomen. Dus ook maar even afwachten toch.
Als dat gebeurt gaan alle chips naar de ratten denk ik. BESI ook achterwege laten dan.

Als China Taiwan onder biden niet binnen valt, zullen ze dat onder Trump ook niet doen. Waarom denk je dat?

MSTR voor als je nog geen BTC bezit en verwacht dat bitcoin nog een nieuwe ATH gaat zetten.

Ze gaan niet nog 4 jaar wachten denk ik en op wat dan?

Denk dat BTC nu wel weer even op hoogste punt zit, gaat duidelijker zijn in februari.

Ze gaan niet nog 4 jaar wachten denk ik en op wat dan?

Denk dat BTC nu wel weer even op hoogste punt zit, gaat duidelijker zijn in februari.
USA kan maar n paar ballen tegelijk ophouden lijkt mij?

Oekraïne, Israël, Syrië is onrustig en dan ook nog Taiwan? Dit jaar leek mij voor de hand liggend.. hoopt het iig niet want dan gaat alles weer rekt :mad:

BTC zet nu even n sprintje in op moment van spreken

Diegene aan de macht willen altijd meer en worden ook ouder. Er zijn doelen die ze willen bereiken voor het einde en sommigen willen nu eenmaal meer land.

Voor Rusland is dit Oekraïne, voor Israël dan Palestina en China wil Taiwain. Poetin is nu 72, Netanyahu 75, Xi 71. Die wachten niet tot ze 80 zijn met volledige macht in handen. Elk excuus is dan voldoende om eraan te beginnen.

En onrust creëert dan gepaste momenten. Ook nog afwachten tot februari, maar lijkt me sterk dat Xi tot 75 afwacht.

Als Rome ons wat geleerd heeft is het nooit een enkeling bovenaan zetten, komt nooit goed.

Laatst bewerkt:
Ik wacht ff af nog tot februari hoe alles gaat lopen.

Iemand ervaring met IBKR?

Houd wat investeren in de chip industrie ook dit in je achterhoofd.
We hadden beter de Chinezen in het achterhoofd kunnen houden. Gvd man :roflol:

Zo'n drop voelt dan toch altijd lekker als je net winst hebt genomen, Besi met 20% korting teruggekocht van mijn winstneming vorige week

Terug
Naar boven