Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.689
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hopen dat ik m’n crypto winsten straks gunstig kan rouleren naar een van deze twee.
Als dat gebeurt gaan alle chips naar de ratten denk ik. BESI ook achterwege laten dan.China gaat vrij zeker Taiwan binnenvallen, die zijn zich al even aan het voorbereiden. Zodra Trump weer aan macht is gepaste moment, die wil productie toch meer in VS en banden met NAVO verzwakken.
TSMC gaat dan ff niets meer waard zijn. Vraag is wat ASML dan gebeurd, mogelijk dipt het even totdat productie door anderen wordt overgenomen. Dus ook maar even afwachten toch.
USA kan maar n paar ballen tegelijk ophouden lijkt mij?Ze gaan niet nog 4 jaar wachten denk ik en op wat dan?
Denk dat BTC nu wel weer even op hoogste punt zit, gaat duidelijker zijn in februari.

kijk: https://www.instagram.com/reel/DEnbDL_S9sZ/?igsh=MWViNWNlM2xhaGVxcw==
Als plan B niet werkt, meteen naar D
We hadden beter de Chinezen in het achterhoofd kunnen houden. Gvd manHoud wat investeren in de chip industrie ook dit in je achterhoofd.
![]()
Biden's administration proposes new rules on exporting AI chips, provoking an industry pushback
The Biden administration is proposing a new framework for the exporting of the advanced computer chips used to develop artificial intelligence, an attempt to balance national security concerns about the technology with the economic interests of producers and other countries.apnews.com

Wat bedoel je?We hadden beter de Chinezen in het achterhoofd kunnen houden. Gvd man![]()
Alles rood en Amerika moet nog openen