Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft dat niet te maken met dat sommige brokers het aanbieden als CFD. Dan heb je inderdaad andere risico’s. Andere brokers bieden wel fractionele aandelen aan als écht (deel van een) aandeel. Je bent dan nog steeds eigenaar van dat deel wat je bij CFD’s niet hebt.Volgens mij zit er wel een theoretisch risico aan fractionele aandelen. Ik heb het niet meer helemaal scherp (lang geleden eens uitgezocht), maar ik meen dat dat vaak synthetische aandelen zijn. In geval van financiële problemen bij de broker heb je dan niet helemaal dezelfde rechten, omdat je niet daadwerkelijke aandelen hebt gekocht, maar complexe producten met derivaten e.d.
Dat kan heel goed mogelijk zijn. Ik weet alleen nog van mijn onderzoek destijds dat je erop moet letten dat je fysieke aandelen moet hebben.Heeft dat niet te maken met dat sommige brokers het aanbieden als CFD. Dan heb je inderdaad andere risico’s. Andere brokers bieden wel fractionele aandelen aan als écht (deel van een) aandeel. Je bent dan nog steeds eigenaar van dat deel wat je bij CFD’s niet hebt.
Voltens mij loop je dan niet perse meer risico als met hele aandelen. Maar ik laat me graag informeren als het wel zo is.
Hopelijk op tijd winst genomen?
5 augustus cijfers. Als ze winst hebben gemaakt ontploft hij weerHopelijk op tijd winst genomen?
afgelopen dagen vooral winsten verzekerd
Novo Nordisk -22% na winst waarschuwing en verlaging van de outlook.
![]()
Obesitasmedicijnmaker Novo Nordisk keldert na opnieuw verlagen van verwachtingen
Obesitasmedicijnmaker Novo Nordisk heeft dinsdag zijn omzet- en winstverwachting voor het volledige jaar voor de tweede keer dit jaar verlaagd, waardoor het aandeel tot wel 17% daalde. De producent van het afslankmedicijn Wegovy heeft moeite om be...www.iex.nl
Volgende week ook cijfers maar ik schaal wat in, wel high risk play dus daar hou ik rekening mee met m’n inleg.
Vriend van me wel gehaald, toch easy 5/6% vandaag.Spotify tegenvallende cijfers -10%, TA ook niet op verkeerd lvl.
Met alles op ATH durf ik hem zelf nog niet aan. Maar imo prima stock voor long term en nieuwe ATH’s zijn toch +25%
Kan eindelijk weer met een gerust hart in mn portfolio kijkenEen aantal groene dagen in de portefeuille. Aangenaam om te zien!