Je bedoelt vanuit je nieuwe baan?Ik moet er nog regelmatig komen dus als ik het op de spits drijf gooi ik mn eigen ruiten in.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bedoelt vanuit je nieuwe baan?Ik moet er nog regelmatig komen dus als ik het op de spits drijf gooi ik mn eigen ruiten in.
Ja inderdaad.
Begrijpelijk en dat was ook mijn eerste reactie. Wat bereik daarmee behalve scheve ogen op locaties extra lange wachttijden die dan over mezelf afroep? Want ik zal er nog vaak komen.Wat een lul! Heb je rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik dit gewoon aanvechten.
Fel betekent niet onbeleefd. Ik blijf altijd respectvol maar ik kan wel zeer heel direct zijn, sommigen ervaren dat als fel. Zo moet ik het eigenlijk zeggen🙂Tja zit ook wat in ja... Zal even slikken zijn maar miss een optie dan excuses aan te bieden voor de felle reactie van jou naar hem, dat je het niet fijn vind op deze voet uit elkaar te gaan na al die tijd en vriendelijk verzoeken of misschien toch iets geregeld kan worden waar misschien beide partijen een beetje toegeven aan elkaar?
Ik geef maar een suggestie als iemand die vaak fel reageert en zo mensen boos maakt, als ik er daarna op terug kom op een nette manier krijg ik heel wat voor elkaar
Het voorbeeld staat hierboven, ik noem iemand die ik niet ken een lul en zeg dat je moet aanvechten maar had helemaal niet aan scheve blikken gedacht🤣
Toch is het belangrijker wat een ander hoort dan wat jij zegt of bedoeld want uiteindelijk verwerkt ieder info op zijn eigen manier. Wanneer je te direct bent naar iemand kan dat er snel voor zorgen dat die gene zich beledigd voelt door je woorden en of toon zelfs al bedoel je het niet zo maar de gevoelens die daardoor ontstaat zijn echt en wanneer je iemand een ellendig gevoel geeft zou die persoon je willen terug pakken. Menselijk natuur, actie reactie; als je er op terug komt en begrip toont krijg je direct weer gun factor want wanneer je je fout kenbaar maakt maar dat je het niet zo bedoeld zal de tegenpartij ook geneigd zijn een deel schuld op zich te nemen voor de reactie op je reactieFel betekent niet onbeleefd. Ik blijf altijd respectvol maar ik kan wel zeer heel direct zijn, sommigen ervaren dat als fel.
Het is werk ik dat benader ik zakelijk en als iemand dan door een directe maar zeer respectvolle en beleefde manier van spreken zich beledigd voelt dan moet diegene bij zichzelf ten rade gaan of die geschikt is als teamleider. Hij durft mij ook zonder gene 7 keer te bellen over hetzelfde en ik neem 7 keer netjes op, het is namelijk werk. Ook hij mag gewoon het horen als iemand zich niet gerespecteerd in zijn keuzes voelt. En dat het als drang en dwang voelt. Als iemand zich daarover al zo opwindt in dit werkklimaat dan is dat niet aan mij. Ik weet dat ik 100% netjes heb gesproken.Toch is het belangrijker wat een ander hoort dan wat jij zegt of bedoeld want uiteindelijk verwerkt ieder info op zijn eigen manier. Wanneer je te direct bent naar iemand kan dat er snel voor zorgen dat die gene zich beledigd voelt door je woorden en of toon zelfs al bedoel je het niet zo maar de gevoelens die daardoor ontstaat zijn echt en wanneer je iemand een ellendig gevoel geeft zou die persoon je willen terug pakken. Menselijk natuur, actie reactie; als je er op terug komt en begrip toont krijg je direct weer gun factor want wanneer je je fout kenbaar maakt maar dat je het niet zo bedoeld zal de tegenpartij ook geneigd zijn een deel schuld op zich te nemen voor de reactie op je reactie
Heel simpel; als je fel bent krijg je fel terug, stel je jezelf kwetsbaar en begripvol op krijg je kwetsbaar en begripvol terug
Het maakt niet uit hoe je iets bedoeld, maar hoe het word opgenomen
Dus ik snap je bericht maar dit is niet mijn stukje.
haha, z’n vraag was waarom die short term steeg. Ik weet zeker wat m’n stocks doen, doe zowel FA als TACoinbase is een bitcoin bewaarder. Verkopen mensen hun bitcoin dan is Coinbase ze ook kwijt op de balans.
Ik doe bij aandelen liever fundamentele analyse dan technische analyses daar die een betrouwbaarder beeld geven op de stand van zaken. De prijs op de beurs is de reflectie van het sentiment en vertegenwoordigd absoluut niet de echte waarde van een bedrijf( panden,inboedel, rekeningbalans etc etc).
Dat Coinbase zo ia gestegen afgelopen jaar is door de BTC balans. Ze hebben geen nieuwe bedrijfsvoering, geen nieuwe fabrieken of panden gekocht oid dus een slechte representatie van de echte waarde. Wil niet zeggen dat je er niet mee kan spelen👍

ligt er ook een beetje aan welke doelen je nastreeft, ze hebben daarin beide hun waarde denk ik.Ik doe bij aandelen liever fundamentele analyse dan technische analyses daar die een betrouwbaarder beeld geven op de stand van zaken.
Nee SP500 staat ruim bovenaan met BTC als derde asset. Dus ik heb nog ruime exposure. Maar ik zat op 70%BTC en 30% aandelen dus ik moest ook wel wat uitschalen. Ik ben niet bearish voor de long term. Voor de short term ben ik even wat vertrouwen kwijt, iig het vertrouwen om die 70%/30% weging aan te houden.
Ik zie een ETF niet als een unieke asset, ik kijk daarvoor naar de individuele posities van mijn ETF’s.
Nog een groen dagje en we hebben nakkie binnen.imo zou je ook puur met TA kunnen handelen, hier bijv met TA m’n entry bepaald in weekly demand. Mooi gevuld en up.
Mijn account daar is is zojuist geaccepteerd. TR ziet er best overzichtelijk uit, inderdaad. Als ik bij DeGiro bijvoorbeeld VWCE neem heb ik de keuze uit de verscheidene beurzen. Deze optie mis ik bij TR, kan dat kloppen?Ik gebruik Trade Republic voor maandelijkse inleg.
Je betaald eenmalig de transactiekosten als je een autobuy instelt dus dat scheelt bij maandelijkse inleg en kan gewoon fractioneel.
Daar had ik nog niet bij stil gestaan! Dus een S&P en All-World zijn daar te verkrijgen? Zijn de kosten een beetje te behappen?Persoonlijk ben ik heel erg tevreden met ABNAMRO, ik hoor ook goede verhalen over ING. Als iemand het heel simpel wilt houden is hun eigen bank een optie die ze zeker moeten overwegen.
Bij ABN zijn deze ETF's als automatische periodieke belegging te kiezen:Daar had ik nog niet bij stil gestaan! Dus een S&P en All-World zijn daar te verkrijgen? Zijn de kosten een beetje te behappen?