Fitness Seller

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
Mooie runs bij Coinbase, groen is inschalen oranje nakkie is winsnemen.

M’n groene balk, addon, achteraf te vroeg genomen maar nu toch mooie 60% op gemaakt.

Verder Adobe aangekomen op m’n eerste buy, hoop dat die nog verder zakt voor volgende entry’s

Bijlagen

• IMG_3787.png
    IMG_3787.png
    148,4 KB · Weergaven: 19
  • IMG_3788.png
    IMG_3788.png
    108,4 KB · Weergaven: 20

M’n groene balk, addon, achteraf te vroeg genomen maar nu toch mooie 60% op gemaakt.

Verder Adobe aangekomen op m’n eerste buy, hoop dat die nog verder zakt voor volgende entry’s
Vanwaar is die coinbase run eigenlijk zo ineens?

Vanwaar is die coinbase run eigenlijk zo ineens?
Ik dacht goedkeuring van de eigen stablecoin icm eigen betaalsysteem. Daarnaast werkt het ook wel mee dat dat btc terug op 106K staat. Je ziet toch wel vaak de correlatie tussen die twee: crypto rekt dan gaat Coinbase ook rekt.

Ik dacht goedkeuring van de eigen stablecoin icm eigen betaalsysteem. Daarnaast werkt het ook wel mee dat dat btc terug op 106K staat. Je ziet toch wel vaak de correlatie tussen die twee: crypto rekt dan gaat Coinbase ook rekt.
Coinbase is een bitcoin bewaarder. Verkopen mensen hun bitcoin dan is Coinbase ze ook kwijt op de balans.

Ik doe bij aandelen liever fundamentele analyse dan technische analyses daar die een betrouwbaarder beeld geven op de stand van zaken. De prijs op de beurs is de reflectie van het sentiment en vertegenwoordigd absoluut niet de echte waarde van een bedrijf( panden,inboedel, rekeningbalans etc etc).

Dat Coinbase zo ia gestegen afgelopen jaar is door de BTC balans. Ze hebben geen nieuwe bedrijfsvoering, geen nieuwe fabrieken of panden gekocht oid dus een slechte representatie van de echte waarde. Wil niet zeggen dat je er niet mee kan spelen👍

Coinbase is een bitcoin bewaarder. Verkopen mensen hun bitcoin dan is Coinbase ze ook kwijt op de balans.

Ik doe bij aandelen liever fundamentele analyse dan technische analyses daar die een betrouwbaarder beeld geven op de stand van zaken. De prijs op de beurs is de reflectie van het sentiment en vertegenwoordigd absoluut niet de echte waarde van een bedrijf( panden,inboedel, rekeningbalans etc etc).

Dat Coinbase zo ia gestegen afgelopen jaar is door de BTC balans. Ze hebben geen nieuwe bedrijfsvoering, geen nieuwe fabrieken of panden gekocht oid dus een slechte representatie van de echte waarde. Wil niet zeggen dat je er niet mee kan spelen👍
Verdiep je eens iets meer in Coinbase

Verdiep je eens iets meer in Coinbase
Nee,niet mijn soort aandelen. Ik weet dat de prijs volledig BTC gedreven is, ze produceren niks. Het is een exchange. Niet mijn markt.

Hoe is het met Shell?

Maar je mag me altijd wijzer maken met wat cijfers hoor.

Je ziet toch duidelijk dat Coinbase de BTC cyclus volgt de afgelopen jaren @Gast 166060 ?
Screenshot_20250625_171858_DEGIRO.jpg

Nee,niet mijn soort aandelen. Ik weet dat de prijs volledig BTC gedreven is, ze produceren niks. Het is een exchange. Niet mijn markt.

Hoe is het met Shell?

Maar je mag me altijd wijzer maken met wat cijfers hoor.
Ik denk dat het verdienmodel van Coinbase grotendeels de transactiekosten van de gebruikers is.

Je klinkt heel erg salty @Mindcontrol heb je niet zo’n beste dag?
Sorry, beetje een irritatie dag. Sinds ik gister ontslag heb ingediend ben ik 7 keer gebeld a 20 tot 30 min door de teamleider met allerlei opties en aanbiedingen waardoor ik mss overgehaald zou worden om te blijven.

Na de 4e keer werd ik geirriteerder en bij de 5e keer ben ik een beetje uitgevallen tegen hem. Of hij niet gewoon wat respect kan tonen voor een ander zijn keuzes. Nu mag ik sinds dat laatste gesprek mn 200 vrije uren niet opnemen maar moet ik nu uit laten betalen want te weinig bezetting, kutsmoes.

Daar heb je dan 7 jaar je best voor gedaan en heb bijna iedereen opgeleid die de laatste 5 jaar is binnengekomen. En ziekmelden doe ik niet want ik ben een man van eer en principes en zo wil ik niet zijn. Dus het word een moeizame maand de komende maand schat ik in.

Niks slechts naar jou toe, is mijn probleem. Excuses

Sorry, beetje een irritatie dag. Sinds ik gister ontslag heb ingediend ben ik 7 keer gebeld a 20 tot 30 min door de teamleider met allerlei opties en aanbiedingen waardoor ik mss overgehaald zou worden om te blijven.

Na de 4e keer werd ik geirriteerder en bij de 5e keer ben ik een beetje uitgevallen tegen hem. Of hij niet gewoon wat respect kan tonen voor een ander zijn keuzes. Nu mag ik sinds dat laatste gesprek mn 200 vrije uren niet opnemen maar moet ik nu uit laten betalen want te weinig bezetting, kutsmoes.

Daar heb je dan 7 jaar je best voor gedaan en heb bijna iedereen opgeleid die de laatste 5 jaar is binnengekomen. En ziekmelden doe ik niet want ik ben een man van eer en principes en zo wil ik niet zijn. Dus het word een moeizame maand de komende maand schat ik in.

Dat betekent dus een verlofbeperking voor al jouw collega’s.

Waarom ontslag ingediend? Meende dat je heel erg op je plek zat daar?

Frustrerend wel zulke dingen. Krijg je altijd weer even het besef dat je vaak maar een nummertje bent binnen een bedrijf. Lijkt me ook niet dat zoiets zomaar mag?

Wat een lul! Heb je rechtsbijstandverzekering? Dan zou ik dit gewoon aanvechten.

Dat betekent dus een verlofbeperking voor al jouw collega’s.
hoe bedoel je?

Waarom ontslag ingediend? Meende dat je heel erg op je plek zat daar?

Frustrerend wel zulke dingen. Krijg je altijd weer even het besef dat je vaak maar een nummertje bent binnen een bedrijf. Lijkt me ook niet dat zoiets zomaar mag?
Zit ook op mn plek daarom ga ik voor een charter rijden die alles wat wij van het drukke klantenwerk(groene bakken) bij lokale verwerkers brengen en waar prezero vakken huurt.

Dan scheppen die verwerkers het weer in blauwe transportbakken( andere prezero BV) en ingehuurder charters rijden het dan weer in bulk naar de verbrandingsovens of houtverwerkers of metaalboeren, papierrecyclaars. Soms haal je bakken bij centrale prezero locaties op om naar de enige verbrandingsoven van Prezero te brengen. Dus ik rij voor 60 procent nog steeds voor prezero. Maar daarnaast doe ik wat agrarisch werk( compost, vaste mest, conserven)

Zodoende kan ik structureel meer uren maken en mijn vrouw wat minder, wat haar wens was. Ik zal rond 0500 starten en hooguit half 7 klaar zijn en het werk ligt op het dorp hier dus kan er op de fiets naartoe en dus heb ik eigenlijk 0 reistijd. En ik krijg een pracht van een wagentje met alles erop en eraan.

Het mag, want je hebt officieel 1 maand opzegtermijn en je moet je verlof 2 weken vantevoren indienen dus ben ik officiëel 2 weken te laat, maar het was me minimaal voor de helft mondeling toegezegd. Maar na het nakijken ging het toch niet lukken. Ze kijken maar.

Nou, als jij ivm bezettingsproblemen geen nieuw aangevraagd verlof krijgt goedgekeurd moet dat voor je collega’s die hetzelfde werk doen ook gelden.
Ik moet er nog regelmatig komen dus als ik het op de spits drijf gooi ik mn eigen ruiten in.

Terug
Naar boven