XXL Nutrition

Sticky Beleggingen & De Beurs

Peiling Peiling Welke broker gebruik je?

• Bolero

Stemmen: 0 0,0%
  • Lynx

• MeDirect

• eToro

• Saxo Bank

• Easybroker

• Keytrade Bank

• Totaal stemmers
    10
wat een k*nkerzooi, euronext loopt te k*tten, had verkeerde order, kan niet cancellen!! kan ook niks verkopen nu kankerrrr

k*nkerzooi, ik kan nu al 30min niks verkopen koers blijft dalen wat een tyfsuzooi

heb alles gecanceld, geen zin om te wachten tot die ooit nog eens geplaatst wordt. tyfusding.

OMGGGGG

heb nu toch alles kunnen verkopen, 100 euro (20%!!!!!!) winst misgelopen door die kklijers bij euronext. heb 100e winst overgehouden...ook niet slecht, maar wat een kenkerzooi zeg

ing door het putje en trekt aex met zich mee nu..

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.468
ING gaat lekker. Zou er bijna instappen maar krijg nu een Fortis deja-vu.

Ik blijf maar op mijn handen zitten. :D

Laatste 7,6200 16:14 1.000
+/- -2,4950 -24,67%
Slot 10,1150 16-10-08
Open 10,9800 09:02
Hoog 10,9800 09:02
Laag 7,4400 16:02
Bied 7,6150 16:14 3.838
Laat 7,6200 16:14 12.212
Volume 48.484.370

ing in slotveiling op - 27,48% gezet

Yep, intraday hebben ze +10% gestaan...

:(
aargh
mijn eerste kans laten staan
en fortis ga ik voorlopig zo laten, teveel risico zegt iemand van de bank, zeker als student, dan kan ik beter een fonds pakken en ik ga dat mss nog wel doen maar ik wil wat meer winst pakken :D

steeds probeer ik long te gaan en steeds maak ik verlies WAT EEN KANKER BEURS!

excuse my french...

:(
aargh
mijn eerste kans laten staan
en fortis ga ik voorlopig zo laten, teveel risico zegt iemand van de bank, zeker als student, dan kan ik beter een fonds pakken en ik ga dat mss nog wel doen maar ik wil wat meer winst pakken :D

Kans? Heb je wel een beleggersrekening? Zo niet, dan had je de kans sowieso niet kunnen benutten. ;)

Verder zijn der dagelijks duizenden ''kansen'' op de beurs, alleen denk jij der volgens mij iets te makkelijk over.

Kans? Heb je wel een beleggersrekening? Zo niet, dan had je de kans sowieso niet kunnen benutten. ;)

Verder zijn der dagelijks duizenden ''kansen'' op de beurs, alleen denk jij der volgens mij iets te makkelijk over.

kan toch als je een zichtrekening hebt of internetspaarrekening?

steeds probeer ik long te gaan en steeds maak ik verlies WAT EEN KANKER BEURS!

excuse my french...

Long gaan in een bearmarket... Je moet natuurlijk eerst een bodem afwachten. Het wil niet zeggen omdat de beurs de slechtste week in 30 jaar heeft meegemaakt en omdat indexen op die week +20% zijn gezakt, dat het erna meteen weer allemaal terug de lucht in schiet. De rallytjes omhoog zijn enkel maar een rustpauze voor een verdere daling wordt ingezet. Die bodem 'timen' is gewoon erg moeilijk, dat weet je nooit zeker. Je kan hopen op een double bottom en dan long gaan. Maar dat kan nog weken/maanden duren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.480
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het verstandig om bijv nu in Fortis te gaan beleggen omdat het zo laag staat? 0,88 euro.

Stel over een jaar staat het aandeel weer op 20 Euro dan heb je toch flinke winst?

Zo gaat het helaas niet (heb ik ook al gemerkt). Een oude koers is absoluut geen indicator voor een toekomstige koers.

Fortis stond op 20,- toen ze nog niet in zware problemen zaten en toen ze nog bestonden uit ondermeer Fortis bank Nederland en Fortis bank Belgie. Deze laatste 2 zijn dus weggekocht uit de holding zodat het huidige Fortis van 88 cent niets meer is dan een verzekeringsbedrijfje met wat cash en een 66% belang in giftige assets waarvan de waarde onduidelijk is.

No way dat dit bedrijfje straks zo'n groei kan gaan realiseren dat een koers van 20,- gerechtvaardigd is. Ik denk dat ze richting AMX teruggezet worden en de koers de komende jaren zo tussen de 1,5 en 3 zal schommelen. Mocht alles meezitten.

Terug
Naar boven