Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een k*nkerzooi, euronext loopt te k*tten, had verkeerde order, kan niet cancellen!! kan ook niks verkopen nu kankerrrr
Vrijdag schiet omega pharma trouwens met zo'n goeie 5% omhoog naar mijn gevoel... komen morgen nabeurs met kwartaalcijfers.

Vrijdag schiet omega pharma trouwens met zo'n goeie 5% omhoog naar mijn gevoel... komen morgen nabeurs met kwartaalcijfers.

aargh
mijn eerste kans laten staan
en fortis ga ik voorlopig zo laten, teveel risico zegt iemand van de bank, zeker als student, dan kan ik beter een fonds pakken en ik ga dat mss nog wel doen maar ik wil wat meer winst pakken![]()

Kans? Heb je wel een beleggersrekening? Zo niet, dan had je de kans sowieso niet kunnen benutten.
Verder zijn der dagelijks duizenden ''kansen'' op de beurs, alleen denk jij der volgens mij iets te makkelijk over.
kan toch als je een zichtrekening hebt of internetspaarrekening?
Nee, je moet een speciale beleggersrekening openen.

steeds probeer ik long te gaan en steeds maak ik verlies WAT EEN KANKER BEURS!
excuse my french...
Ik heb er niet veel verstand van, maar is het verstandig om bijv nu in Fortis te gaan beleggen omdat het zo laag staat? 0,88 euro.
Stel over een jaar staat het aandeel weer op 20 Euro dan heb je toch flinke winst?