- Waardering
- 187
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de krant stond stukje van Warren Buffet dat je juist nu moet investeren in dat soort bedrijven.Hij kan het weten toch ?![]()
In de krant stond stukje van Warren Buffet dat je juist nu moet investeren in dat soort bedrijven.Hij kan het weten toch ?![]()
Ik denk dat de markt toch niet hard zal stijgen, dus tijd zat om in te stappen.
Voor hetzelfde geld fl*kkeren er nog een paar banken om en staat de DJI op 6500 en de AEX op 150.

Zijn er uberhaupt nog stabiele investeringen mogelijk waar groei "verzekerd" is?
Waarvan de kans dat failliet gaan nihil is, zelfs in deze tijden?

Zijn er uberhaupt nog stabiele investeringen mogelijk waar groei "verzekerd" is?
Waarvan de kans dat failliet gaan nihil is, zelfs in deze tijden?

Leuk artikel of je dan ook aandelen moet kopen, als hij het zegt:
http://www.marketwatch.com/news/sto...5FC-4C05-8D5C-ED202E2B44C3&dist=SecMostMailed
Hij zou er zelf voordeel bij hebben als mensen die aandelen nu gaan kopen omdat hij ze zelf ook heeft, om de prijs wat op te drijven.
Zijn algemene beleggingsmotto vind ik dan wel weer goed: "Be fearful when others are greedy, and be greedy when others are fearful."
Je mag niet vergeten dat een man als Buffett zijn eisen kan stellen en onder bepaalde gunstigere voorwaarden kan inkopen, iets wat een kleine belegger nooit kan. Bovendien weet hij zelf ook niet of de markt nog veel gaat dalen, wel weet hij dat je op lange termijn een grote zekerheid hebt, daar komt voor hem nog eens bovenop dat hij vaak nog gegarandeerde rendementen kan halen (kijk maar eens naar zijn GM deal bv).

Haha sorry heb het artikel niet gelezen en ik had je eerste zin van die post verkeerd geïnterpreteerd
ah, komt erop neer dat ik gelijk heb toch![]()