tom_vt
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is dit onder het zwembad? Want dat zal van mijn oom zijnIk ben onlangs in jullie gym aan het zwembad in Oostende geweest. Toevallig gevonden in het passeren. Ziet er zeer goed uit, lekker ouderwets !

Als u een tijdje Pwoerlifting doet en een 80Kg in totaal opgaat (natuurlijk met zelfde matriaal)? dan is dit GEEN natuurlijke vooruitgang hoorTja... 80kg op wat ? Op het totaal over 3 bewegingen ? Ik heb me dat eerlijk gezegd ook wel als doel gesteld hoor... (zeker als je weet dat ik nu nog unequipped train maar binnenkort ook met shirt & suit etc). Maar ik heb naar mijn gevoel nog zeer veel ruimte om te groeien en voel me nog mijlenver van mijn top verwijderd. Ik ben drugfree en zal dat blijven.

Er zijn meer dan een 10-tal lifters in Belgie hoor ,dat kan ik u verzekerende media snapt er geen snars van en vindt het allemaal weinig geloofwaardig, en hoe kan het ook met al die federaties voor zo'n kleine sport ? Er zijn maar een paar tientallen lifters in België en die zijn dan nog verdeeld in vier bonden...

Allemaal niet evident natuurlijk"We onze ogen niet konden geloven toen het bericht binnenkwam dat Orhan Bilican vrede moest nemen met de zilveren medaille op het WK powerliften ... in het Noorse Stavanger. Twee weken geleden vond het WK powerliften plaats in het Tolhuis in Gent! Hoe kan dat? We in hetzelfde bericht lezen dat de medaille van de atleet van PPC Merchtem de eerste Belgische was in 20 jaar. In Gent haalde de Belgische delegatie meer dan 40 medailles! Gaan we dan de toer op van het boksen met 124 federaties en bonden?"
Ik zal er eens naartoe gaan, bedanktZie bv in de trainingslogs
en meld je misschien ook aan op het team forza forum ! Dat is een specifiek nederlandstalig forum voor powerlifting, gewichtheffen en strong man. Er zit daar veel jong talent dat je ervaring zeker zal weten te appreciëren.
Forza Forum - Home
Wat houdt je tegen ?
Ik heb je ooit een keer zien liften in Florennes, very nice lifts !

Ik heb gehoord dat er op het WK van de GPC (WPC?) in het tolhuis een 20-tal positieven waren.
Heeft iemand daar meer informatie over?
De GPC zegt van hunzelf dat ze een "untested federation" zijn. Dus al die dopingslikkers daar naartoe omdat de GPC zelf geen testen uitvoert. Dit was echter buiten de Vlaamse Overheid gerekend die daar plots toekwam met hun geel busje. Resultaat: heel veel dopinggevallen en ook testweigeringen. Vandaar die hoge resultaten. Enkele weken geleden is het ook bekend geworden dat in de krachtsport de meeste dopinggevallen voorkwamen. Dit Wk zal er wel voor iets tussengezeten hebben...

gans Team Forza lift/heeft gelift bij GPC, en naar mijn weten zijn we nog allemaal naturel![]()

@ Mombert nu is het duidelijk.Even goeie vrienden verder
@ Monsterstrength:Heb jij in Gent ook niet de dopingkontrele ontlopen of heb ik dat mis?
mvg
)

Ik herinner mij de club merchtem nog zeer goed en je moest goed zoeken om eentje te vinden die niet aan de "fles" zat..