MuscleMeat

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
Ik weeg 92,1, vanmorgen gewogen.

Eigenlijk wilde ik tot hier cutten. Maar ik ga nog even verder, heb nog geen krachtverlies geleden, het gaat gewoon heel goed. Ik moet 28 maart op voor mijn II-dan in Taekwon-do, dus dan is het eigenlijk alleen maar fijner als ik nog wat lichter ben.

Ik ga denk ik mijn krachttraining de komende tijd beperken tot 2 x per week ivm het trainen voor taekwon-do. Wat kan ik dan het beste doen? 2 x fullbody? Ik wil er iig voor zorgen dat ik geen-weinig kracht/spiermassa verlies, :orly: :yarly:

Ik zou 2 keer per week dan de compounds aanpakken en dan aanvullen met military press, bor, dips, ...

Heb een uiterst katabool weekend achter de rug... Carnaval, ellende.. Vanavond nog 1 avondje, daarna ga ik weer knallen!

Hoe zit het met de andere Brabanders rond deze tijd?

Heb een uiterst katabool weekend achter de rug... Carnaval, ellende.. Vanavond nog 1 avondje, daarna ga ik weer knallen!

Hoe zit het met de andere Brabanders rond deze tijd?

Zuipen hier.
Nu lekker met een duffe kop aan het werken.:o

BB voor Taekwondo he!!!1!! :D

Prioriteiten stellen, bb is belangrijker.

BB voor Taekwondo he!!!1!! :D

Prioriteiten stellen, bb is belangrijker.

Haha, nu is tkd ff prio. Daarna gewoon allebij vol gas weer. Maar vanuit BB oogpunt is het ook niet verkeerd om een maandje rustiger aan te doen. De pro's doen het ook zo. Ik dacht dat Ronnie ooit zelfs 3 maanden helemaal niets deed. Helemaal geen sport.

Haha, nu is tkd ff prio. Daarna gewoon allebij vol gas weer. Maar vanuit BB oogpunt is het ook niet verkeerd om een maandje rustiger aan te doen. De pro's doen het ook zo. Ik dacht dat Ronnie ooit zelfs 3 maanden helemaal niets deed. Helemaal geen sport.

Tuurlijk, lekker je ding doen. Maar daarna gas bas! :cool:

Hartstikke netjes kerel! Ziet er zkers goed uit met die 93 kg van je ook :O

Ik heb BB even op een laag pitje gezet, vandaar even geen updates. Ben me aan het concentreren op Taekwon-do. Sws eind maart weer bulken. Heb ik nu mooi tijd om een geniaal schema + dieet te maken.
Prioriteiten worden:
- Borst
- Kuiten
- Traps

Met borst heb ik altijd veel moeite gehad, heeft iemand hier nog een goede tip voor?

Kijk anders eens in het logje van Kukishu, daar worden tips gegeven voor de borst goed aan te pakken ;)

waar heb je precies moeite mee?

Loopt achter, en groeit ook niet echt goed. Kracht gaat langzamer vooruit dan bij bijvoorbeeld de squat en deadlift.

Squat: 5 x 175
Bench: 5 x 105/100

Maar vooral eigenlijk de massa wil niet echt..
ik vind je bench toch aardig in verhouding en ja op kracht moet je je niet zo op focussen, dat deed ik ook heel lang. nu niet meer ik ga tegenwoordig niet hoger als 80kg, ik ga wel binnekort verhogen naar 85. me 1rm is 2x110 maar heb allang niet meer gemaxt.

je zou ook natuurlijk variatie qua oefeningen kunnen doen, dan begin je met incline-bp, daarna flat db-press, incline flyes of een keer alleen incline presses (tip van henk3, bevalt zeer goed voor mij) en een andere keer decline presses, of alleen db-presses gewoon zorgen voor veel variatie.

ik vind je bench toch aardig in verhouding en ja op kracht moet je je niet zo op focussen, dat deed ik ook heel lang. nu niet meer ik ga tegenwoordig niet hoger als 80kg, ik ga wel binnekort verhogen naar 85. me 1rm is 2x110 maar heb allang niet meer gemaxt.

je zou ook natuurlijk variatie qua oefeningen kunnen doen, dan begin je met incline-bp, daarna flat db-press, incline flyes of een keer alleen incline presses (tip van henk3, bevalt zeer goed voor mij) en een andere keer decline presses, of alleen db-presses gewoon zorgen voor veel variatie.

Ja dat ga ik zeker proberen. Ben tot nu toe eigenlijk altijd begonnen met plat benchen... Komt omdat ik het leuk vindt om daarbij vooruitgang te zien/veel te pakken.

Tnx

Mijn examen voor II dan is verzet van 28 naar 14 maart. Dat betekent dat ik het BB-trainen weer de 15e op ga pakken.

Ik ga boven een beetje boven onderhoud eten om zo niet te veel te stijgen in bf. Ruim voor de zomer ga ik cutten tot 10% of minder.

t*ring nette stats!

Hoeveel uur stretch je wel niet, dat je nog zo lenig bent ?? :O

t*ring nette stats!

Hoeveel uur stretch je wel niet, dat je nog zo lenig bent ?? :O

Hey tnx.

Ik doe normaal gesproken 2 x in de week tkd waarbij flink gerekt wordt. Verder rek ik daarnaast na de krachttraining regelmatig, dan ben ik op mijn lenigst op de een of andere manier.

Vanaf maandag weer brutale trainingen hiero! Maandag meteen beginnen met benen, als ze me niet kreupel trappen zondag bij het sparren, haha. Maar dat moet wel goed komen.

Altijd beter dan 180 kg squaten met een verbrijzelde knie. (voor degenen die dit niet snappen: zie LogJeffa040)

Hey tnx.

Ik doe normaal gesproken 2 x in de week tkd waarbij flink gerekt wordt. Verder rek ik daarnaast na de krachttraining regelmatig, dan ben ik op mijn lenigst op de een of andere manier.

Vanaf maandag weer brutale trainingen hiero! Maandag meteen beginnen met benen, als ze me niet kreupel trappen zondag bij het sparren, haha. Maar dat moet wel goed komen.

Altijd beter dan 180 kg squaten met een verbrijzelde knie. (voor degenen die dit niet snappen: zie LogJeffa040)

Ok.

Ja indd klote van dat ongeluk, die opmerking van jefa was een grapje neem ik aan :/

Terug
Naar boven