AndroidHealthClinic

Bello "veel eten en zware dingen optillen" Log

• Topic Starter Topic Starter
gefeliciteerd met de motortheorie en zeer nette stats
kijk uit dat je je sportcarriere niet verpest door te verongelukken met je bike
ja klinkt opoe wat ik zeg maar komt omdat ik pas ook voor mijn donder gereden door een automobilist wil ik het ff kwijt. hij zwaar fout maar gezeik loopt nog steeds

Tnx.

Ik moet nog beginnen aan motorpraktijk, maar dat wil ik ook zo snel mogelijk afronden.

Ja als motor word je vaak niet gezien door het andere verkeer. Heb je er blessures/letsel aan over gehouden?

Heb even wat minder gepost de laatste tijd ivm de toetsweek. Morgen de laatste 3 proefwerken. Heb ook wat minder getraind, maar alle spiergroepen zijn wel gewoon aan bod gekomen. Vanavond ga ik benen trainen en wat cardio doen. Na morgen weer gewoon op oud tempo verder!

Even een update foto'tje van hoe de cut gaat.

93,7 kg hier. Kan iemand mijn vet% schatten?

Triceps copy.jpg

Ziet er goed uit, je bent lekker bezig maat :)
maar ik heb geen idee van je vet %. :rolleyes:

Xxx YouKnowWho :jk:

Vind het een te vage foto om vet percentage te schatten maar vind je zelf dat je al droger ben geworden?

Vind het een te vage foto om vet percentage te schatten maar vind je zelf dat je al droger ben geworden?

Is inderdaad een vage foto. Ik ben wel al wat droger geworden ja. Vooral meer definitie, vandaar eigenlijk ook deze foto een beetje.

Misschien zie je het op deze beter? Wel weer dezelfde lichtinval, etc..

MM.jpg

Ik zou niet weten wat voor percentage dat is, kan wel een gok doen maar daar heb je ook niks aan. Gewoon in de spiegel kijken :P

Ik zou niet weten wat voor percentage dat is, kan wel een gok doen maar daar heb je ook niks aan. Gewoon in de spiegel kijken :P

Dat is ook zo!

Net Rug, schouders getraind:
Geen deadlift omdat ik morgen moet squaten.

Lat pulldown
114 x 8
114 x 6
114 x 5

BOBR
100 x 8
110 x 6 PR
110 x 5

Chin ups
10
6
5 (zoooo, dat kakt snel in:rolleyes:)

OHP
60 x 5
65 x 5
65 x 5

Shrugs 1 sec hold
100 x 12
100 x 12
100 x 12

Cardio
30 mins

Commentaar: Ik was te laat opgestaan dus heb ik schouders niet helemaal af kunnen maken. Ik moest wel echt mijn cardio doen want heb deze week iets minder gedaan dan normaal. Maar BOBR ging wel heel lekker!

paar pagina's door genomen, sterke workouts zet je neer!
kwam in je log via je foto in de gallerij, en wou even zeggen dat je wat op je pose techniek moet letten bij de side-tricep/most-muscular kan ook beter, fysiek ziet er goed uit, mooie hoefijzer vorm in je tricep ook.

paar pagina's door genomen, sterke workouts zet je neer!
kwam in je log via je foto in de gallerij, en wou even zeggen dat je wat op je pose techniek moet letten bij de side-tricep/most-muscular kan ook beter, fysiek ziet er goed uit, mooie hoefijzer vorm in je tricep ook.

Tnx!
Poseren is idd niet mijn sterkste punt, maargoed, aangezien ik toch nooit wedstrijden zal doen is dat niet zo erg.

sterke training toch weer hoor!
merk je iets van krachtverlies door het cutten?

Net een k*t training gehad. Benen waren echt helemaal niks vandaag. Waar ik normaal 175 x 5 squat squatte ik vandaag 155 x 3 met moeite.

Squat
Niet het posten waard, ging brak.

Leg press
Full stack x 12
FS x 12

Lunges
2 dumbbells 20 kg x 16
22 x 16
22 x 16 (per been dus 8)

Hierna ook nog even wat biceps getraind, dit ging opzich wel goed.

Commentaar: Ellende! Maargoed is eigenlijke de eerste slechte training sinds lange tijd, kan het ook weer positief bekijken he:D...
K*tzooi

Kan niet altijd gaan zoals je wilt helaas.. Volgende training extra hard knallen!

Tnx!
Poseren is idd niet mijn sterkste punt, maargoed, aangezien ik toch nooit wedstrijden zal doen is dat niet zo erg.
njah toch een stuk beter om je fysiek te tonen en je voorruitgang bij te houden.
poseren is ''vrij simpel'' ..een kind kan de was doen?

Waarom geen wedstrijden ik vind je wel potentie hebben.

njah toch een stuk beter om je fysiek te tonen en je voorruitgang bij te houden.
poseren is ''vrij simpel'' ..een kind kan de was doen?
Is ook zo. De laatste foto's waren eigenlijk ook maar zo even vlug geschoten.

Waarom geen wedstrijden ik vind je wel potentie hebben.

1. Ik wil niet kuren
2. Ik heb geen potentie, ik weeg nu 93-94 maar zie er stukken lichter uit, dat is echt nadelig bij wedstrijden.
3. Het hele idee om in in bodybuilding wedstrijden te doen staat me niet aan.

Terug
Naar boven