MuscleMeat

Ben 4 maanden bezig

Ey kerel ik hou er helemaal niet van om mensen af te zeiken,maar kom niet met zoveel bravour jezelf tonen in een of andere gevechtshouding met een verchroomde dildo in je hand,en met je rukdoekje voor je mond dan vraag je om zulke reacties.
Beter toon je normaal respect en lees je wat mensen op dit forum te zeggen hebben,en wat hun ervaringen zijn.

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom geweest zijn

pumping iron dildo deel 1.......zeg maar:P

wow, wat ben ik blij met mijn eigen progressie na 4maande als ik die met de jouwe vergelijk. neem je het wel serieus ''zeg maar'' ????

dit moet een grap zijn of anders spoor jij gewoon niet :roflol:
ik denk dat hij in zijn tuin traint,beetje rondhupellen,paar x pompen,beetje met die stang spelen,want van trainen valt er weinig of niets te zien
:D

Ik weeg nu 74kg is dat genoeg? En ik heb whey gekocht, maar mijn diëtist zegt dat ik dat alleen maar na het trainen hoef te gebruiken. Is dat zo? Groeten van Timo.

Heb ik trouwens ook nog andere voedingsupplementen nodig naast whey?
als je serieus aan bodybuilding doet moet je het antwoord daarop zelf wel weten,hoeveel je ook weegt het is nooit genoeg er kan en moet altijd vooruitgang geboekt worden,en whey enkel na de training:rolleyes:zoek eens een goede dietist...

wahahahh gangster

:roflol: @ beginpost

het werd grappiger met de seconde tijdens het naar beneden scrollen :D

• Topic Starter Topic Starter
als je serieus aan bodybuilding doet moet je het antwoord daarop zelf wel weten,hoeveel je ook weegt het is nooit genoeg er kan en moet altijd vooruitgang geboekt worden,en whey enkel na de training:rolleyes:zoek eens een goede dietist...

Hallo ik vraag al de hele tijd wanneer ik whey moet nemen, ik neem gewoon 30gram na de training. Waarom zeg jij het niet wanneer ik whey moet nemen dat is lastig zeg maar.

Trouwens ik heb geen chromen dildo nodig zeg maar ik ga naar de sportschool ben heel serieus bezig 3 keer per week. En ik ben zeg maar impotent van de heroïne meestal dus heb ik geen zin om mezelf af te trekken.

Hallo ik vraag al de hele tijd wanneer ik whey moet nemen, ik neem gewoon 30gram na de training. Waarom zeg jij het niet wanneer ik whey moet nemen dat is lastig zeg maar.

Trouwens ik heb geen chromen dildo nodig zeg maar ik ga naar de sportschool ben heel serieus bezig 3 keer per week. En ik ben zeg maar impotent van de heroïne meestal dus heb ik geen zin om mezelf af te trekken.

omdat het hier 100000x is uitgelegd?

Je moet niet zo vaak "zeg maar" in je zinnen gebruiken is irri..

meneer heeft een dietist en komt dan hier met idiote vragen af,heb het je al gezegd,zoek een goede dietist en lees wat meer topics dan er aan te maken,zal je er veel meer kennis van opdoen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer moet ik nou 30 gram whey innemen dan?

Ey kerel ik hou er helemaal niet van om mensen af te zeiken,maar kom niet met zoveel bravour jezelf tonen in een of andere gevechtshouding met een verchroomde dildo in je hand,en met je rukdoekje voor je mond dan vraag je om zulke reacties.
Beter toon je normaal respect en lees je wat mensen op dit forum te zeggen hebben,en wat hun ervaringen zijn.

Om oud en wijs te worden moet je eerst jong en dom geweest zijn

Ach kom op het was grappig bedoeld.

Hoewel "verchroomde dildo" ook een goeie is.

stem op dit topic :VERSCHRIKKELIJK
die foto""s gaan echt te ver toen ik je kop zag kon ik ook eerderen topics herrineren

lekker aan de coke gaan de ""gangster"" op straat uithangen en meisjes nafluiten past beter bij je

:roflol::roflol::roflol:

stem op dit topic :VERSCHRIKKELIJK
die foto""s gaan echt te ver toen ik je kop zag kon ik ook eerderen topics herrineren

lekker aan de coke gaan de ""gangster"" op straat uithangen en meisjes nafluiten past beter bij je

:roflol::roflol::roflol:
hehe malden heb al lang VERSCHRIKKELIJK gestemd,nu gelijk wachten op een slotje:D

de nieuwe arnold!

Dit kan niet echt zijn... die foto's :roflol:

Dit is een hoax joh. Topicstarter staat al 3,5 jaar geregistreerd op DBB. Pics zijn van een random superdudes profiel lijkt me. Hoop ik tenminste

Terug
Naar boven