Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb de stickies doorgelezen maar hoeveel whey moet ik nou innemen en wanneeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Trouwens ik ben echt zo klein dat komt omdat ik 2,5 jaar in de gevangenis heb gezeten en daar ben ik veel afgevallen en mocht ik niet fitnessen!!!

Ik heb de stickies doorgelezen maar hoeveel whey moet ik nou innemen en wanneeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Trouwens ik ben echt zo klein dat komt omdat ik 2,5 jaar in de gevangenis heb gezeten en daar ben ik veel afgevallen en mocht ik niet fitnessen!!!
Had je je zeep wat vaker moeten laten vallen onder de douche dan had je geen eiwit tekort gehad.
mijn broertje ookTe veel eiwitten is slecht omdat dat dan vervolgens uit je lichaam gaat en dan stink je heel erg naar ammoniak. Trouwens je kan niet verkracht worden in de gevangenis omdat de gevangenis erg streng bewaakt wordt. Veel strenger dan ergens anders, je hoeft maar je vuist omhoog te doen zonder reden en je wordt de isoleercel ingegooid (dit is geen grapje). Trouwens waarom denken jullie dat ik in de gevangenis zat? het was gewoon problemen thuis ik had gevochten met mijn moeder ik heb pdd-nos snap je?
Te veel eiwitten is slecht omdat dat dan vervolgens uit je lichaam gaat en dan stink je heel erg naar ammoniak. Trouwens je kan niet verkracht worden in de gevangenis omdat de gevangenis erg streng bewaakt wordt. Veel strenger dan ergens anders, je hoeft maar je vuist omhoog te doen zonder reden en je wordt de isoleercel ingegooid (dit is geen grapje). Trouwens waarom denken jullie dat ik in de gevangenis zat? het was gewoon problemen thuis ik had gevochten met mijn moeder ik heb pdd-nos snap je?
we liggen in een deuktip voor je,LEES JE DAAROVER IN,IN ANDERE TOPICS OVER VOEDING EN SUPS,dat kost je veel minder tijd dan het hier een 10 tal maal te liggen vragenKijk sommige mensen denken als mijn moeder mij slaat dan ga ik huilen maar ik denk dan laat ik gewoon maar terug slaan snap je? Ik ben zeker niet respectloos en ik hou van mijn moeder dus wat dan nog?
Maar heeft iemand nog goeie whey tips of wat

ewaa gangstaah
alles rustigg bradda??
jeweeett00ch tis juu booyy nummer 1