MuscleMeat

Ben 4 maanden bezig

Meer iets voor de wannabe ''play''taliban ofzo

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de stickies doorgelezen maar hoeveel whey moet ik nou innemen en wanneeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?

Trouwens ik ben echt zo klein dat komt omdat ik 2,5 jaar in de gevangenis heb gezeten en daar ben ik veel afgevallen en mocht ik niet fitnessen!!!

Ik heb de stickies doorgelezen maar hoeveel whey moet ik nou innemen en wanneeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?

Trouwens ik ben echt zo klein dat komt omdat ik 2,5 jaar in de gevangenis heb gezeten en daar ben ik veel afgevallen en mocht ik niet fitnessen!!!
:rolleyes:

Tuurlijk , van je 14.5 jaar al in de gevangenis zitten . Gaat goed zo te zien , maar denk je nu echt dat je geloofwaardig overkomt?

Had je je zeep wat vaker moeten laten vallen onder de douche dan had je geen eiwit tekort gehad.

:haha: hahahaha

Te veel eiwitten is slecht omdat dat dan vervolgens uit je lichaam gaat en dan stink je heel erg naar ammoniak. Trouwens je kan niet verkracht worden in de gevangenis omdat de gevangenis erg streng bewaakt wordt. Veel strenger dan ergens anders, je hoeft maar je vuist omhoog te doen zonder reden en je wordt de isoleercel ingegooid (dit is geen grapje). Trouwens waarom denken jullie dat ik in de gevangenis zat? het was gewoon problemen thuis ik had gevochten met mijn moeder ik heb pdd-nos snap je?

Te veel eiwitten is slecht omdat dat dan vervolgens uit je lichaam gaat en dan stink je heel erg naar ammoniak. Trouwens je kan niet verkracht worden in de gevangenis omdat de gevangenis erg streng bewaakt wordt. Veel strenger dan ergens anders, je hoeft maar je vuist omhoog te doen zonder reden en je wordt de isoleercel ingegooid (dit is geen grapje). Trouwens waarom denken jullie dat ik in de gevangenis zat? het was gewoon problemen thuis ik had gevochten met mijn moeder ik heb pdd-nos snap je?
mijn broertje ook

dit verklaart een hoop,
respectloos figuur je moeder slaan..........

Kijk sommige mensen denken als mijn moeder mij slaat dan ga ik huilen maar ik denk dan laat ik gewoon maar terug slaan snap je? Ik ben zeker niet respectloos en ik hou van mijn moeder dus wat dan nog?

Maar heeft iemand nog goeie whey tips of wat

Kijk sommige mensen denken als mijn moeder mij slaat dan ga ik huilen maar ik denk dan laat ik gewoon maar terug slaan snap je? Ik ben zeker niet respectloos en ik hou van mijn moeder dus wat dan nog?

Maar heeft iemand nog goeie whey tips of wat
tip voor je,LEES JE DAAROVER IN,IN ANDERE TOPICS OVER VOEDING EN SUPS,dat kost je veel minder tijd dan het hier een 10 tal maal te liggen vragen:p

Nice handdoek btw, met dolfijntje op enzo :D

ewaa gangstaah
alles rustigg bradda??
jeweeett00ch tis juu booyy nummer 1

ewaa gangstaah
alles rustigg bradda??
jeweeett00ch tis juu booyy nummer 1

Konj0 gangster, wij gaan samen even een lekkere jonko roken gewoon ff chillen jwz. Ik heb namelijk zelf geen vrienden. Maar waar woon je?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ohhh gooi aub een slot op dit topic.....

Dit is echt te kansloos voor woorden, vuile nep habbiby gangster ga naar dat gezwel terug waar je vandaan komt.

PS. Omdat je deze kansloze foto's geplaatst hebt zouden je pappie en mammie je voor straf een maand moeten opsluiten in dat kippenhok.

eerst wel baajes....dan weer niet....

je bent niet alleen een mateloos irritante c*nt maar ook een beroeps leugenaar....

steek je eiwitten ergens waar de zon nie schijnt das beter dan ons lastig vallen met da gezever van je flipper theedoek boy

wtf!!!!!

Terug
Naar boven