costamawaarzijn
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 41
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hij zoekt enkel wat aandacht,hij zegt zelf dat hij geen vrienden heeft,begin wel wat medelijden te krijgen voor hem.dat joch zit aan de heroine en weet ik wat nog meer.internering zou goed voor hem,zijn dan zit hij bij zelfgezindeeerst wel baajes....dan weer niet....
je bent niet alleen een mateloos irritante c*nt maar ook een beroeps leugenaar....
steek je eiwitten ergens waar de zon nie schijnt das beter dan ons lastig vallen met da gezever van je flipper theedoek boy
wtf!!!!!

Konj0 gangster, wij gaan samen even een lekkere jonko roken gewoon ff chillen jwz. Ik heb namelijk zelf geen vrienden. Maar waar woon je?

Niks konjo gangster en lekker jonko roken
Ik geef jou een tip post volgende keer normale foto's wil je hier serieuze antwoorden krijgen.
En denk je dat je een gangster bent met een dolfijnen handoek voor 6 jarige en een dumbbelltje?
![]()

wow, wat ben ik blij met mijn eigen progressie na 4maande als ik die met de jouwe vergelijk. neem je het wel serieus ''zeg maar''?
dit moet een grap zijn of anders spoor jij gewoon niet![]()