Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Geheel tegen mn principes in toch maar begonnen met een minicut. Als je navel verdwijnt is het er toch echt tijd voor. 3 weken en dan ga ik weer verder met bouwen. Woop woop.
Ik heb hier nog 2 dozen cookies staan , hebben?;)
15752218561567007774848908879829.jpg
Succes, de aanhouder wint! :)

Iets hoeft maar te eindigen op amine en alle leken denken dat het hetzelfde is als MDMA :roflol:

Wat weten ze het daar altijd lekker te vertellen..
In het preworkout topic poste iemand er gister eentje waarbij je je op een kwart scoop al klote zou voelen:roflol:
Waar haal je dat #ikvraagditvooreenvriend
Cocaine pwo. Moet ik m meenemen naar de meet om te testen?

Geheel tegen mn principes in toch maar begonnen met een minicut. Als je navel verdwijnt is het er toch echt tijd voor.
Terwijl je rechtop staat? :eek: Als de navel dan verdwijnt onder de vetplooien, wordt het i.d.d. tijd om te cutten.

Geheel tegen mn principes in toch maar begonnen met een minicut. Als je navel verdwijnt is het er toch echt tijd voor. 3 weken en dan ga ik weer verder met bouwen. Woop woop.
Slim....ben je net klaar voor de vreetdagen :D......3kg is wel te doen toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.988
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.996
Een dagje cutten en het valt allemaal wel mee, ik dacht echt te ver te zijn gegaan. Maar het zit toch een beetje tussen de oren. 1,1 kg erbij afgelopen 3 maanden. Nu nog een paar dagen rustig aan en weer verder bouwen. Geen uitschieters meer maken, gewoon elke dag 2200kcals.
Capture+_2019-12-02-11-23-04.png

En vergeet niet.. iedereen schommelt wat in gewicht en zoveel schommel je niet he! ;)
Je moet wel alles even een beetje terugkijken zoals je nu doet. :) Toppertje!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven