- Waardering
- 11.229
Na meer dan 10 jaar op DBB heb je toch wel genoeg kennis opgedaan om zelf iets leuks in elkaar te draaien?Iemand nog een tip voor een leuk schema? Ben nog steeds zoekende.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Na meer dan 10 jaar op DBB heb je toch wel genoeg kennis opgedaan om zelf iets leuks in elkaar te draaien?Iemand nog een tip voor een leuk schema? Ben nog steeds zoekende.
Na meer dan 10 jaar op DBB heb je toch wel genoeg kennis opgedaan om zelf iets leuks in elkaar te draaien?
Ah, je hebt dus iemand nodig die je corrigeert!Jawel, alleen ik prop er dan toch teveel in. Vandaar...

En dat heb je net weer bewezenJawel, alleen ik prop er dan toch teveel in. Vandaar...
.
). Dan valt het toch wel mee?Die abductor zijn best wel goed voor de booty sinds ik ze doe. Scheur ik uit me boxers true storry. En nee ik draag niet minder dan xxl
Nee sorry ik ken je niet goed genoeg

Pics van de booty?Die abductor zijn best wel goed voor de booty sinds ik ze doe. Scheur ik uit me boxers true storry. En nee ik draag niet minder dan xxl

Iets hoeft maar te eindigen op amine en alle leken denken dat het hetzelfde is als MDMAWas ook de oude versie van noxpump verkocht soms een zakje aan een collega als ze moe was in de vroege ploeg maar blijkbaar zaten er stoffen in die niet thuis horen in een supp
Designeramfetamine in NOX PUMP
En voor de zoveelste keer is er iets helemaal mis met een bodybuildingsupplement. Een Pools antidopinglaboratorium heeft een mysterieuze amfetamine gevonden in NOX PUMP, een preworkoutsupplement van Dorian Yates Nutrition.www.eigenkracht.nl

In het preworkout topic poste iemand er gister eentje waarbij je je op een kwart scoop al klote zou voelenToen @Skatermarvin zei dat je het best een halve scoop kon nemen had ie wel gelijk trouwensToen ik een hele scoop nam begon ik als een gek te zweten. Focus en kracht was zwaar prima, maar ik had een soort van drukkend gevoel op mijn hoofd waardoor ik me stoned voelde ofzo. Maarja, dat is maar een keer dacht ik... Keer erna was het ook zo
Halve scoop geeft mij wel precies goede focus en extra kracht

Waar haal je dat #ikvraagditvooreenvriendHalotestin is een goede pre workout, agressie x100 kracht x100 drive x100 en pomp x100.
herkenbaar..Jawel, alleen ik prop er dan toch teveel in. Vandaar...
Confirmed!Redelijk succesvol de combi. Lekker getraind 1.20u:
Bb front squat
3x8x40kg
Bb hip trust
3x6x95kg
Cable kick back
4x12x30kg
Pull through
4x20x46kg
Abductor
3x20x77kg
Adductor
4x10x43kg
Leg extension
4x12x43kg
Leg curl
4x12x30kg
Calfs midden one leg
4x12x30kg
Seated calfs
3x25x30kg
Bb bp
3x8x35kg
Ohp ss reverse tricep pushdown
4x8x25kg. 4x8x32kg
Ez curl
4x8x17,5kg

Had ik gelezen ja. Een testertje ervan zou ik nog steeds niet afslaan tho, ff kijkenIn het preworkout topic poste iemand er gister eentje waarbij je je op een kwart scoop al klote zou voelen![]()
Maar dan zou ik geen hele nemen.. 40mg yohimbine!!
Had ik gelezen ja. Een testertje ervan zou ik nog steeds niet afslaan tho, ff kijken

go hard or go home, halve scoop is goed om te beginnen maar ze maken niet voor niets die grootte scoops

Kan niet tegen die meuk.. voel ik me echt crap van
Sterk wijfie!!