Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ken ik niet. Ik weet nog wel dat mijn eerste PWO de oude N.O.-XPlode was, toen was ie nog goed. :p
Was ook de oude versie van noxpump verkocht soms een zakje aan een collega als ze moe was in de vroege ploeg maar blijkbaar zaten er stoffen in die niet thuis horen in een supp

Was ook de oude versie van noxpump verkocht soms een zakje aan een collega als ze moe was in de vroege ploeg maar blijkbaar zaten er stoffen in die niet thuis horen in een supp
Interessant. Ik zie Unstoppable ook genoemd worden; heb ik eens gekocht vroeger. De PWO waar ik het gekst van werd (ook omdat ik toen niets gewend was), was Hemo Rage Black. Volgens mij zat er toen nog methylhexaneamine in, wat gelijk is aan 1,3-DMAA.
Nu heb ik Cocaïne staan, nog niet geprobeerd, maar schijnt wel echt heftig te zijn. Momenteel train ik even minimaal met PWO's. Misschien in de cut weer. :p
(Sorry voor de logvervuiling:P).

Interessant. Ik zie Unstoppable ook genoemd worden; heb ik eens gekocht vroeger. De PWO waar ik het gekst van werd (ook omdat ik toen niets gewend was), was Hemo Rage Black. Volgens mij zat er toen nog methylhexaneamine in, wat gelijk is aan 1,3-DMAA.
Nu heb ik Cocaïne staan, nog niet geprobeerd, maar schijnt wel echt heftig te zijn. Momenteel train ik even minimaal met PWO's. Misschien in de cut weer. :p
(Sorry voor de logvervuiling:P).
Toen @Skatermarvin zei dat je het best een halve scoop kon nemen had ie wel gelijk trouwens :roflol: Toen ik een hele scoop nam begon ik als een gek te zweten. Focus en kracht was zwaar prima, maar ik had een soort van drukkend gevoel op mijn hoofd waardoor ik me stoned voelde ofzo. Maarja, dat is maar een keer dacht ik... Keer erna was het ook zo:o Halve scoop geeft mij wel precies goede focus en extra kracht

Halotestin is een goede pre workout, agressie x100 kracht x100 drive x100 en pomp x100.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.958
Ik hou het wel gewoon bij pwo's met stims :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.959
Het gaat lekker, verstandskies doet raar dus eten doet pijn. Heb geen trek in de weekendtandarts dus maar even uitzingen tot maandag. Dan maar een cutweekend ervan maken. Ik werd toch te dik, zit niet lekker in mn vel en dan kan ik echt geen vetrollen verdragen. Ik steel het plannetje van iemand hier, tot de kerst cutten.

Heb net jack en hulk gemengd, dus hopelijk toch een beetje knallen in de gym. Onsteking in lies voelt ook nog steeds vervelend, maar ik ga doen wat ik kan. Gisteren mn homegym in orde gemaakt, dus daar kan ik nu ook lekker trainen. Iemand nog een tip voor een leuk schema? Ben nog steeds zoekende.

Liquid kcals :dunno:

Voor hoeveel dagen in de week?
Vond zelf een Frank Zane split wel lekker (1x pw spiergroep zwaar pakken en 1x per week meer op hypertrofie)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven