- Waardering
- 11.228
Zonder DMAA. Ik heb nog nooit illegale middelen gebruikt.Wat versta je onder 'echte'? Met 1,3-DMAA, zoals Jack3d/Black Booster/Monster/Cocaine of een eentje oude de goeie ouwe tijd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zonder DMAA. Ik heb nog nooit illegale middelen gebruikt.Wat versta je onder 'echte'? Met 1,3-DMAA, zoals Jack3d/Black Booster/Monster/Cocaine of een eentje oude de goeie ouwe tijd?
Vroeger zat het gewoon in de legale PWO's, maar ik ben trots op je hoor. Ook nog nooit een jointje gerookt of pilletje genomen?Zonder DMAA. Ik heb nog nooit illegale middelen gebruikt.
Never. Ook nooit gerookt.Ook nog nooit een jointje gerookt of pilletje genomen?
Ken ik niet. Ik weet nog wel dat mijn eerste PWO de oude N.O.-XPlode was, toen was ie nog goed.

Was ook de oude versie van noxpump verkocht soms een zakje aan een collega als ze moe was in de vroege ploeg maar blijkbaar zaten er stoffen in die niet thuis horen in een suppKen ik niet. Ik weet nog wel dat mijn eerste PWO de oude N.O.-XPlode was, toen was ie nog goed.![]()
Interessant. Ik zie Unstoppable ook genoemd worden; heb ik eens gekocht vroeger. De PWO waar ik het gekst van werd (ook omdat ik toen niets gewend was), was Hemo Rage Black. Volgens mij zat er toen nog methylhexaneamine in, wat gelijk is aan 1,3-DMAA.Was ook de oude versie van noxpump verkocht soms een zakje aan een collega als ze moe was in de vroege ploeg maar blijkbaar zaten er stoffen in die niet thuis horen in een supp
Designeramfetamine in NOX PUMP
En voor de zoveelste keer is er iets helemaal mis met een bodybuildingsupplement. Een Pools antidopinglaboratorium heeft een mysterieuze amfetamine gevonden in NOX PUMP, een preworkoutsupplement van Dorian Yates Nutrition.www.eigenkracht.nl

).Toen @Skatermarvin zei dat je het best een halve scoop kon nemen had ie wel gelijk trouwensInteressant. Ik zie Unstoppable ook genoemd worden; heb ik eens gekocht vroeger. De PWO waar ik het gekst van werd (ook omdat ik toen niets gewend was), was Hemo Rage Black. Volgens mij zat er toen nog methylhexaneamine in, wat gelijk is aan 1,3-DMAA.
Nu heb ik Cocaïne staan, nog niet geprobeerd, maar schijnt wel echt heftig te zijn. Momenteel train ik even minimaal met PWO's. Misschien in de cut weer.
(Sorry voor de logvervuiling).
Toen ik een hele scoop nam begon ik als een gek te zweten. Focus en kracht was zwaar prima, maar ik had een soort van drukkend gevoel op mijn hoofd waardoor ik me stoned voelde ofzo. Maarja, dat is maar een keer dacht ik... Keer erna was het ook zo
Halve scoop geeft mij wel precies goede focus en extra krachtBedoel je niet tren?Halotestin is een goede pre workout, agressie x100 kracht x100 drive x100 en pomp x100.

Halo > tren .. psychisch ook trouwens
Zou het ook zeker niet nemen als je van tren al labiel wordt

Hoe zit het met mtren dan?
Wel eens genomen naast tren dus toen niet veel van gemerkt. Halo werkt wel bizar bij mij, laatste weken prep wordt ik er gewoon sterker van.