Fitness Seller

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Voor de zekerheid doe ik liever iets te veel dan te weinig. Heb toch te veel tijd over.
Ik snap de gedachte. Het risico is wel dat je gaat inleveren op intensiteit (gewicht) omdat je er anders niet meer van kunt herstellen en de training niet vol kunt houden. En dat gaat weer ten koste van gainzzz. Zou toch zonde zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Ik snap de gedachte. Het risico is wel dat je gaat inleveren op intensiteit (gewicht) omdat je er anders niet meer van kunt herstellen en de training niet vol kunt houden. En dat gaat weer ten koste van gainzzz. Zou toch zonde zijn.

De eerste oefeningen zijn het voornaamste, erna meer pompoefeningen. Ik merk wel goede groei daarachter sinds ik het zo aanpak.

Voor de zekerheid doe ik liever iets te veel dan te weinig. Heb toch te veel tijd over.
Screenshot_2019-12-10-11-44-13-913_com.android.chrome.jpg

• #2.124
Misschien toch eens proberen dan. Heb dan wel even geen hypertrophy meer, want een pak minder oefeningen? Of telt alles boven die 6 sets sowieso niet en maakt het niks uit voor de gains als ik nu minder ga doen?

Misschien toch eens proberen dan. Heb dan wel even geen hypertrophy meer, want een pak minder oefeningen? Of telt alles boven die 6 sets sowieso niet en maakt het niks uit voor de gains als ik nu minder ga doen?
Ik denk niet dat het om die 6 sets gaat, maar dat dat meer het voorbeeld is.

Dat er een minimum volume nodig is voor groei, maar dat er ook een maximum volume is waarvan je kan herstellen en dat dat een bandbreedte is waar je tussen moet gaan zitten.

Dat er een minimum volume nodig is voor groei, maar dat er ook een maximum volume is waarvan je kan herstellen en dat dat een bandbreedte is waar je tussen moet gaan zitten.
Exactement! Ik zou het niet beter kunnen verwoorden...

• #2.127
Mijn billen waren erg hardnekkig en ze kunnen best wat hebben, heb niet het idee dat ze slecht herstellen, maar ik ga het een kansje geven.

Eigenlijk niet echt een maximum, maar meer een punt wanneer je training steeds minder effectief word. Point of diminishing returns.
Ligt natuurlijk ook weer aan je frequency, als jij diezelfde spiergroep 2 of zelfs 3 keer per week traint, moet je je volume daarop aanpassen.
Het is een driehoeksverhouding tussen intensiteit, volume en frequentie.

Eigenlijk niet echt een maximum, maar meer een punt wanneer je training steeds minder effectief word. Point of diminishing returns.
Ligt natuurlijk ook weer aan je frequency, als jij diezelfde spiergroep 2 of zelfs 3 keer per week traint, moet je je volume daarop aanpassen.
Het is een driehoeksverhouding tussen intensiteit, volume en frequentie.
Tekst van @Kathlinoo suggereert wel degelijk dat er na diminishing returns een punt komt waar nog meer doen zorgt voor minder. De herstelcurve eindigt min of meer onder het beginpunt.

Mijn billen waren erg hardnekkig en ze kunnen best wat hebben, heb niet het idee dat ze slecht herstellen, maar ik ga het een kansje geven.
Ik ben er helemaal voor dat je het een kans geeft!

Met jouw ervaring zal je het wel merken als het de verkeerde kant op gaat.

Dikke kuiten hebben been goed afdakje nodig.

Tekst van @Kathlinoo suggereert wel degelijk dat er na diminishing returns een punt komt waar nog meer doen zorgt voor minder. De herstelcurve eindigt min of meer onder het beginpunt.
Ja, en er zijn genoeg onderzoeken, personal trainers en weet ik wat die elkaar tegenspreken :p

• #2.132
Even paar dagem rust gehad met mijn dikke smoel. Lijkt net alsof ik klappen heb gehad dus maar even niet te veel in de gym gehangen en ook beter voor het herstel denk ik. Even rustig aan gedaan met eten en meteen weer afgevallen. Kan nog steeds niet geloven dat mn verbranding blijkbaar zo hoog is :roflol:

Dikke beentjes wel, op de goede manier dik vind ik:

Mn varkensarmpjes blijven ook mooi weg, ben eigenlijk best blij met mijn shape nu.

Laatst bewerkt:
Ik vind het spillebeentjes :emo:

Even paar dagem rust gehad met mijn dikke smoel. Lijkt net alsof ik klappen heb gehad dus maar even niet te veel in de gym gehangen en ook beter voor het herstel denk ik. Even rustig aan gedaan met eten en meteen weer afgevallen. Kan nog steeds niet geloven dat mn verbranding blijkbaar zo hoog is :roflol:

Dikke beentjes wel, op de goede manier dik vind ik:
Bekijk bijlage 473809
Mn varkensarmpjes blijven ook mooi weg, ben eigenlijk best blij met mijn shape nu.
Zit al zeker wel massa op netjes hoor

Waarom rijstwafels ? Kun je niet beter een paar rijstwafels minder eten en wat meer eigeel ? (dooiers zijn tenslotte de kippen-embryo's in wording (als ze bevrucht zouden zijn), dus in feite gooi je de kuikentjes weg... onvoorstelbaar dat een vegetariër dat kan)

mooiste quote ooit van zo’n domme “dieet”-griet die zichzelf een deskundige noemt...

“Waarom zou je een eitje eten? Denk er eens over na, het is de menstruatie van een kip.”

uhu.

Benen zien er al goed uit!
Ik vind je pantoffels ook erg leuk :o.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven