- Waardering
- 46.982
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 12%
? Mijn ervaring was ik in de post daarboven al op ingegaan. Ik heb gedurende mijn hardloopperiode redelijk goeie kuiten ontwikkeld, maar tal van andere lopers hielden smalle kuitjes. Zelfs pro's. Daarnaast is ervaring ook wat ik om mij heen zie. M'n pa bijvoorbeeld heeft flinke kuiten, maar traint helemaal geen kuiten. Omgekeerd zie ik mensen veel kuiten trainen zonder enige groei.Ja is leuk al die hear say, maar dat zegt toch niets over jouw ervaring? Je schrijft dat het je eigen ervaring is die je tot die conclusie laat komen. Wat anderen zeggen heeft nooit zo heel veel waarde imo, ongeacht of ze wel of niet in de juiste richting zitten.
Wat @Robin_ zegt is sowieso heel waar, de meeste mensen die dik zijn (geweest) hebben epische kuiten. Ook werkt het om in de heuvels te wonen en geen vervoersmiddel te hebben.
Maar goed, sorry voor het vervuilen van het log voor de eigenlijk al buff persoon. We zullen het hier bij laten![]()
Wat is er mis van quotes van anderen die meer kennis hebben dan ik en bovendien is @wovano hier op het forum degene met zo ongeveer de beste kuiten.
Als je op wetenschappelijk bewijs of de post van JW afgaat, citeer je in principe ook anderen.
Verder ben ik het grotendeels wel met je eens, zoals ik zei.

.... die traint ze wel maar mijne zijn nog groter hehe