XXL Nutrition

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Make love not war !

Ja hopelijk valt het mee,vind het wel leuk om ook te benchen,je bent hardcore of niet he! Er zit nog veel meer in voel ik dus wil wel kijken wat er nog in zit.

Heb ook zo n optrekstang gehaald en ben nu aan het oefenen met negatieve chin ups...hoe lang duurt het voor ik het echt kan?

Ben aan het denken toch weer het super strenge dieet te gaan volgen,dit gaat nu zo langzaam... Twijfel twijfel .... Is het normaal dat je maar heeeel langzaam droger wordt of moet ik minder eten of meer bewegen om het te versnellen?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 14:33 ----------

Haha nee hoor Miss h!

Ja, en misschien is het sowieso beter dat jij gewoon niet op mij reageert. Gezien je kleinzielige karakter en je haatdragendheid wordt het toch nooit wat tussen ons, so 'shut up", Ray.
LOL en daar is het, de echte vrouw.. Tussen haken !!! ;)
ik reageer hoe ik zelf wil.. dat bepaal jij niet !

je doet over komen alsof je als een beest traint ,
je mag ook hier best eerlijk zijn hoor !! en zie je me hier zo gedragen NEE want het licht aan iets anders :)

Oo en ja ik heb je foto's gezien err dan zie ik je toch ?! ???
en om gewoon eerlijk te zijn vind ik jou figuur erg slecht !! zeker voor iemand die zogenaamd zo hard traint ...

Ik ben wel klaar sorry voor de off topic gebeurd niet meer en nog veel succes met je log OP....

Laatst bewerkt:
hey pat, chin ups duurden bij mij best wel lang voor ik ze echt onder de knie had,
maar kwam ook doordat ik juist omdat ik ze niet echt kon, ze niet echt in mijn schema wilde opnemen, wilde eerst sterker worden.

Als ik zie hoeveel jij bij een eerste keer benchen al pakt, lijkt het me dat jij sterker bent in je arm/schouder partij dan ik... denk dat het bij jou veel sneller zal gaan.
Succes in ieder geval.... ze zijn zo cool ;)

Make love not war !

Ja hopelijk valt het mee,vind het wel leuk om ook te benchen,je bent hardcore of niet he! Er zit nog veel meer in voel ik dus wil wel kijken wat er nog in zit.

Heb ook zo n optrekstang gehaald en ben nu aan het oefenen met negatieve chin ups...hoe lang duurt het voor ik het echt kan?

Ben aan het denken toch weer het super strenge dieet te gaan volgen,dit gaat nu zo langzaam... Twijfel twijfel .... Is het normaal dat je maar heeeel langzaam droger wordt of moet ik minder eten of meer bewegen om het te versnellen?

---------- Post toegevoegd Sat 10 Nov 2012 om 14:33 ----------

Haha nee hoor Miss h!
Wat is in jouw ogen langzaam? Je bent toch pas ongeveer 2 weken met ifym bezig? Je moet je lichaam ook ff de tijd geven om te wennen aan dingen. Telkens maar streng/niet streng etcetc. brengt alleen maar stress in je lichaam met zich mee denk ik persoonlijk.

strict hoeft niet streng te zijn toch.

als je je schema zo maakt dat er genoeg dingen in zitten waar je van kan genieten ;)

idd Pat, geef je lichaam de tijd.. iedere keer wisselen heeft absoluut geen zin..geduld, hard trainen en dan gaat het zeker goed komen!

ik ben echt al best lang bezig met chin ups oefenen met contragewicht, ik ben er ook nog niet, maar langzaam worden je spieren sterker. hard werken en geduld hebben.
ik weet wel dat ik zooooooo blij ben als ik het kan :-)

(ik moet op mijn handen zitten maar ik zal de wijste zijn, met modder gooien is zo makkelijk tenslotte, ik weet zelf beter dan wie ook hoe ik mijn best doe)

Pat, veel succes met je doelen. Ik denk inderdaad dat je niet te ongeduldig moet zijn. Mij is geleerd dat een dieet ongeveer zeker 2 tot 4 weken nodig heeft om er iets van te kunnen merken, in positieve of negatieve zin. Dus geef het tijd. :)

Ja idd pas 2 weken en denk ook te vaak gewoon op onderhoud gegeten,dat is nog zo ontzettend laag dat ik dat met bv een extra banaan en boterham al weer bereikt had. Daarom gebeurt er natuurlijk even niks. Dus weer beter plannen en maar beetje honger lijden voor er goede doel.

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 11:07 ----------

Ok ik zal het sowieso meer tijd geven en ook gewoon er aan houden .

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 11:08 ----------

Ja het lijkt me zo cool gewoon mezelf ff optrekken ,5 x of 10x alsof het niks is. Er schuilt toch een beetje macho in me geloof ik ;-)

Dat gedoe met contragewicht heb ik nooit gedaan. Gewoon optrekken. Punt.
1x dan 2x en zo opbouwen. Ik ben in november 2011 begonnen met optrekken en kon toen net 2x.. 3 maanden later kon ik 1x10/1x8/1x8 ofzo. ;)

Eens met Niwit. Gewoon starten met optrekken/chinnen. Maak gewoon 5 setjes van zoveel als lukt. Misschien is dat als je start 1 x 2 en de rest 1 x 1. De keer erna kun je er misschien al wel 1 meer.

En ik geef toe, ik voel me ook ubermacho als ik in het rek hang :D

Nu ben ik van plan dadelijk te gaan trainen en dan het eerste rondje 5x8 herhalingen te doen en dan nog een rondje 4x15 herhalingen met lichter gewicht ipv cardio dan,zou je dan eerst trainen voor kracht en massa en erna aftrainen? Ik weet dat sommigen van jullie niet in aftrainen geloven maar ik wel. Kan het kwaad te proberen? Ben toch aan het experimenteren..

Ik zou dat niet gaan doen als ik jou was. Dan wil je dus 2x dezelfde groep trainen, zwaar en dan gelijk licht er achteraan? Gewoon hiit gaan doen, bijv sprinten. 10x15 sec en 45 sec rust ofzo.

De hogere sets zijn meer voor het spieruithoudingsvermogen en conditie.

Waarom volg je niet gewoon een vast schema ipv steeds andere dingen te proberen, waarvan je niet weet of ze werken?

Waarom volg je niet gewoon een vast schema ipv steeds andere dingen te proberen, waarvan je niet weet of ze werken?

+1. Je wisselt wel erg veel. Zowel met trainen als met je eten. Probeer dat eens stabiel te krijgen en dan kijken wat voor resultaat het geeft.
En waarom dubbel doen? Ik zie het voordeel er niet van in, heeft geen toegevoegde waarde in mijn ogen.

Kies een trainingsmethode en stick with it, tenminste 4 weken. Daarna kun je pas beoordelen of het (voldoende) werkt. Door niets echt een kans te geven, duurt het alleen maar langer voor je weet wat wel en wat niet voor jouw lichaam werkt.

Geduld, goed lichaam bouwen is een marathon en geen sprint;)

Mack is ook niet alleen knap, maar ook nog slim:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven