MuscleMeat

Ben er toch niet klaar mee

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik volg nu een vast schema maar wilde dat extraatje doen als aftraining . Dat hiit doe ik nu al thuis. Had toch bijna geen puf meer vandaag om nog alles eens extra te doen...

Leg press. 8x50. 8x60. 8x70. 8x80. 8x90
Leg curl. 8x15. 8x20. 8x25. 8x30. 8x35
Leg extension. 8x15. 8x20. 8x25. 8x30. 8x35
Abductor. 8x25. 8x30. 8x35. 8x40. 8x40. 4x15x35
Adductor. 8x25. 8x30. 8x35. 8x40. 8x40. 4x15x30
Leg press. 4x15x60

Lat pull down br. 8x15. 8x20. 8x25. 8x30 5x35. 8x30
Sm. 8x15. 8x20. 8x25. 8x30. 8x35
Low row. 8x15. 8x20. 8x25. 8x30. 8x35
Back extension. 8x20. 4x8x25

Bp om te proberen met losse stang. 5x5x20

Mp. 8x4. 8x6. 8x6. 8x6. 8x6
Side raise. 5x8x4
Front raise. 5x8x? 4 of 6

Machine curl. 5x8x5
Cable curl. 8x7,5. 4x8x10
Tricep pushdown. 5x8x10
Tricep in de lucht. 8x3,75. 4x8x5
Tricep cable naar onder. 3x8x5. 2x8x3,75
Dips tot fail.

Crunches. 4x15x20

Even wat meer aandacht voor de triceps heb vel overschot dus beetje opvullen.
Ja ik weet dat ik geduld moet hebben maar soms denk ik doe ik het wel goed en twijfel ik. Nu gaat het wat langzamer maar het is wel vol te houden zo,dat scheelt. Dan denk ik oh ff hardcore eten en dan supersnel vet droppen maar ja ...

kan me voorstellen dat je er geen puf meer voor had. Gewoon lekker je kt doen en de hiit dan thuis.
Hou wat je nu doet gewoon ff vol, veranderingen gaan niet zo snel. Je weet dan pas of je het goed doet.

Meten is weten dus heb mezelf net gemeten en ik ben sinds 12 oktober 2,5 kilo kwijt en ik sta nu op 27,4 vet . 2 weken geleden was dit 27,2 wat eigenlijk niet kon in die korte tijd maar dit kan wel kloppen. Denk dat het ook echt vet is nu en geen vocht of zo.

Ben nu weer lekker bezig (sinds gisteren) qua eten dus niet op onderhoud maar ongeveer 300 eronder. Eiwitten wat omhoog geschroefd naar 120 gr.

Ik ben in cm op sommige plaatsen gegroeid en sommige geslonken?! Dus ik daal in gewicht en vet en ik groei in cm?

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 15:10 ----------

Nee veranderingen gaan niet snel maar probeer het wel in de gaten te houden voor als te niet goed gaat.

spieren zijn zwaarder als vet:D

Voor de rest moet je je niet blindstaren op een bepaalde tijd.
Keihard trainen, goed eten en voldoende rusten.
Als je dat maar vaak genoeg herhaalt komt het lichaam ook;)

Nee niet blindstaren maar wel regelmatig checken vooral nu met dat iifym ,wil graag met eigen ogen en meetlat zien dat het gewoon werkt (of niet boehoe dat zou jammer zijn)

Hoe vaak meet je jezelf?
Waarom zou die eerste meting van 27,2 niet kloppen dan? Soms kan het snel gaan en daarna weer langzamer. Misschien door een nog niet strak trainingsschema en eetpatroon toen.

Laatst bewerkt:
Had ik al gezegd dat je veeeel te veeeeeel oefeningen doet lieve Pat;) echt een overkill hoor..

Omdat ik toen pas zo kort bezig was nam ik het niet heel serieus . Doe nu om de twee weken meten. Miss h ik durf niet zo weinig te doen,denk ik dat ik voor niks ben geweest...

Tja.. dan zeg ik er weinig meer over;) Succes dat uiteraard wel en echt : less is More;)

:D heeft iedereen ondertussen al gezegd.

Maar het werkt. 2.5 kg per maand is fiks hoor. Hoeveel in vetpercentage? Dan kan je toch zo zien of het allemaal vet is.

2,9 procent ,was bij mij 1,8 kilo . Beetje spier weg of toch wat vocht.

Ik ben soms eigenwijs ... ;-) . Wil dat ook wel eens uitproberen maar nu even dit aanhouden.

Het begin gaat altijd snel en heel veel is ook wel vocht. Maar gewoon lekker zo doorgaan en doen wat voor jou goed voelt en goed gaat.

---------- Post toegevoegd Wed 14 Nov 2012 om 21:21 ----------

Je wilt in de toekomst wedstrijden mee gaan doen? Zie dat je wel begeleiding hebt bij het voedingsschema, waarom geen begeleiding bij je trainingen? Zou dat niet beter werken?

In het begin had ik een schema van m'n begeleider maar dat heb ik vrij snel aan de wilgen gehangen om iifym uit te gaan proberen. Ik ga nu op eigen kracht verder en later schakel ik hem wel in als ik dieper moet gaan. Voor nu mag het nog even leuk blijven.

Ik doe nu 2x per week fullbody,met lekker veel oefeningen en voldoende rust ,ik snap niet zo goed wat jullie daar zo verkeerd aan vinden? Waarom is het niet goed de spieren op veel verschillende manieren te prikkelen?

Dat kan ook.

Als je teveel doet kun je het over belasten. Kun je beter minder per keer doen en bijv. 3x per week.

Ik kom juist af van 3x in de week het hetzelfde volume aan oefeningen,ik doe juist nu al minder. 2 of 3 dagen lijkt mij genoeg hersteltijd voor m'n trainingen,zal niet overtrainen zo en als ik merk dat ik nog niet voldoende hersteld ben neem ik gerust extra rust.

Ik doelde meer op minder oefeningen per training maar dan 3x in de week trainen ipv 2x in de week veel oefeningen.

Als ik 3x ga doe ik evenveel ,ik houd niet van korte trainingen daarom ga ik nu nog maar 2x in de week. Als dadelijk m'n nieuwe gym open is voeg ik nog een training toe,puur op vetverbranding en die zal ook lang zijn. I love it en het geeft mij voldoening en ook resultaat anders deed ik het niet . Liever lui dan moe hihi.

Denk dat je met minder net zo goede resultaten zou halen. Maar veel oefeningen zijn dus niet perse beter, kan ook averechts werken.

Denk je echt? Ik denk zowieso dat je meer verbrandt tijdens een langere training en dat is wel goed nu ik aan het cutten ben. Het scheelt wel of je 45 min of 90 minuten bezig bent. Ga het wel een tijdje proberen ,eerst even zoals nu doorgaan dat werkt voor nu nog prima.

Het gaat om overbelasting, dat kun je er ook mee veroorzaken. En kort kan prima werken als de intensiteit maar goed is.
Zeker verbrand je meer als je langer bezig bent, maar dat kun je ook verdelen over meer dagen dus dat zal in principe niet echt uitmaken dan;)

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven