ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Nu ga ik ook patat bakken dankje. Wat doe jij morgen? Patatje doen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ga ik ook patat bakken dankje. Wat doe jij morgen? Patatje doen?
Stapjes richting koken, ik vind het prachtig.
Ik?
Da's meer een beetje lekker maar wel vreemd, toch?
Was ik ook, al weer 6x of zo. Maar dan ging ik weer te veel vreten. Maandag opnieuw en aan eetschema proberen houden, -200 kcals voor het verbruik van peuken.
Wat zijn plijsters?Ja man, als je stopt krijg je zo een honger dat is echt niet normaal.
Was ook overlaatst 1 maand gestopt. Ga eens plijsters proberen.
pleisters sorry zit op mobiel.
Pleisters Bertus
Nou ja een flesje of 2 minder per dag zou wel gezonder zijn.Dus jij rookt je het schompus en dan ga je @IRONic Drunker vertellen dat hij minder moet drinken?
Een alcoholverslaving en verslaafd aan roken zijn natuurlijk hetzelfde. Bovendien, als je zelf ergens verslaafd aan bent , mag je anderen niet meer op de gevaren wijzen of behoeden wat voor jou is overkomen?Dus jij rookt je het schompus en dan ga je @IRONic Drunker vertellen dat hij minder moet drinken?
Tuurlijk wel, maar dat kan je ook anders doen.Een alcoholverslaving en verslaafd aan roken zijn natuurlijk hetzelfde. Bovendien, als je zelf ergens verslaafd aan bent , mag je anderen niet meer op de gevaren wijzen of behoeden wat voor jou is overkomen?
Ik ook niet, volgens mij valt dit gewoon onder pesten.Snap niet goed waarom iedereen denkt dat ik een probleem heb.
Snap niet goed waarom iedereen denkt dat ik een probleem heb.
Jammer dat ik niet begrijp hoe dat rapporteren werkt.Ik ook niet, volgens mij valt dit gewoon onder pesten.
Omdat je jezelf hier wegzet alsof een dag zonder alcohol moeite kost en je 's ochtends jezelf al afvraagt of het een acceptabel tijdstip is om te gaan drinken. Ik snap best dat het een beetje grappig bedoeld is en zelfspot is en denk ook niet dat je echt een probleem hebt, maar als je jezelf zo wegzet snap ik dat mensen dat gaan denken.Snap niet goed waarom iedereen denkt dat ik een probleem heb.
Hebben we niet allemaal ergens een probleem?Omdat je jezelf hier wegzet alsof een dag zonder alcohol moeite kost en je 's ochtends jezelf al afvraagt of het een acceptabel tijdstip is om te gaan drinken. Ik snap best dat het een beetje grappig bedoeld is en zelfspot is en denk ook niet dat je echt een probleem hebt, maar als je jezelf zo wegzet snap ik dat mensen dat gaan denken.